B4 logo - den vrede koala
It's not a question about figure skating. It's a question about goals!
AZ

Debat

Profilbillede
Oprettet: d.20.08.2017, kl 08:57:37 Seneste opdatering: d.25.08.2017, kl 12:23:06
Kapper(via mobil)

Kamptråd Ågf - BIF

Efter det forventede pointtab i runden efter fck kampen, så skal vi op på hesten igen.

Modstanderen har købt så meget ind at flere regnede med at de kom i top6 efter gruppespillet. Men noget nær kroniske problemer i kølvandet af højere forventninger (heller ikke helt ukendt for vores egne helte) har placeret dem i bunden med blot en enkelt sejr og en uafgjort.

Så de er sultne (men dårligt spillende) og glæder sig vel til at hævne sidste års store nederlag til vores drenge.

I det lys er det ikke usandsynligt, at vi sætter yderligere point til i aften. Men et godt pres og et par mål i første bør kunne knække moralen hos AGF og jeg forventer vi ser et Brøndby hold som sætter sig tungt på kampen.

Vi vinder 2-0.

+1 Besvar

35 kommentarer

Profilbillede
Sendt ind d.20.08.2017, kl 09:06:15
Iver(via web)

+2 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.20.08.2017, kl 15:24:29 som svar til #1 af Iver
CVST(via web)

Af uransaglige årsager, så kan computeren på arbejdet ikke komme på blok65.com

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.20.08.2017, kl 16:13:55 som svar til #2 af CVST
Jakobb(via web)

Prøv blok64.com i stedet for :-)

+1 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.20.08.2017, kl 20:16:02 som svar til #3 af Jakobb
CVST(via web)

Haha ja ja det var jo også det jeg ville skrive :-) Men den er åbenbart blokeret her.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.20.08.2017, kl 20:16:28
CVST(via web)

Rønnow - 10
Han er vores bedste spiller i dag. Gør intet forkert, og havde et par fantastiske redninger.

Larsson - 4
Den eneste af vores startende forsvarsspillere som består i dag. Der skete væsentlig mere på den side når han var med, end modsatte side.

HH - 00
Det var bestemt ikke godt i dag. Et selvmål tæller naturligvis ned, især fordi at han ikke var vildt meget presset i situationen.

Röcker - 00
Jeg synes egentlig ikke der var rødt kort til ham, da det så ud til at han slet ikke rørte agf spilleren.
Men igen i dag kom hans langsomhed til alt for meget udtryk, og den tid han nåede at få på banen var ikke godt. Der kom finnen ind og gjorde det noget bedre.

Crone 00
Fik absolut intet ud af det i dag heller. Har ellers vist glimrende form de sidste uger, men i dag var forhåbentlig en enlig svale.

Nør -03
Hans dårligste kamp i Brøndby trøjen, og den klart dårligste Brøndby spiller.
Der er ikke så meget at sige. Der var absolut intet der fungerede for ham, hverken defensivt eller offensivt.

Vigen 4
Spillede sig lidt op i 2. halvleg, men det er kun lidt knap bestået. Første halvleg fungerede slet ikke, men var noget bedre med da holdet fik sat tryk på agf i store dele af anden halvleg.

Halimi - 00
Nåede at vise noget i en lille halv time, og så alligevel ikke. Kampen i dag viste, at man skulle have satset på fysikken, og Halimi rørte dårligt bolden i den tid han var inde.

Mukhtar 2
Kun lige akkurat bestået. Han har det største ansvar på holdet, qua at hele offensiven er bygget op omkring ham. Derfor er han også afhængig af, at dem omkring ham rammer dagen, og det var der desværre ingen der gjorde i dag.

Pukki 00
Heller ikke i dag. Intet lykkedes, og det ellers karakteistiske presspil vi kender ham for på sine dårlige dage, det lykkedes heller ikke i dag.

Kliment 2
Er lige godkendt, udelukkende fordi at han kæmpede bravt oppe foran, uden reel hjælp fra sin angrebsmakker.

Arajuuri 7
Kommer ind og spiller en fin kamp. Der er ro på bolden og han bruger rutinen godt.

Tibbling 2
Er akkurat bestået - Han vil så gerne vise hvad han kan, men det lykkes ikke det hele. Men han gir ikke op.

Fisker for kort spilletid til karakter - Burde have startet i dag.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.20.08.2017, kl 21:11:13
Farisæren(via web)

Igen taber vi på vores store svaghed, manglende hurtighed i midter forsvaret.
Jeg kan ikke forstå at vi ikke har købt en midter forsvars spiller som har spids kompetancen, hurtighed.
Når vi lægger presset så højt oppe i banen og sjældent forsvarer os lavt , bør det ikke være størrelse, højde og hovedspils styrke som skal være primære scouting points. Hurtighed skal vægtes højere i scouting processen. Vi har efter min mening Danmarks bedste midtbane, men desværre for os er det i felterne, at en fodboldkamp afgøres.
Både forsvars mæssigt og angrebs mæssigt er vi desværre kun til middel.
Klement arbejde forbilledligt, men nogen stor afslutter/målscorer bliver han aldrig.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.21.08.2017, kl 01:17:27
Cherok(via web)

Jeg har ikke overværet træning under AZ, men har hørt folk tale om at der stort set ingen individuel teknisk træning er? Det hele skulle efter sigende være fysik og holdtræning (presspil / positionering som hold, etc).
Hvis det er rigtigt forstår man jo bedre det faldende tekniske niveau vi har set i 2017 fra mange spillere.
Undrer mig også over at CN ikke har fået en ordentlig ferie efter U21-em.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.21.08.2017, kl 07:19:33
bobas(via web)

Det er ikke nok at sætte os op til kampene mod fck og fcm. Hver kamp er svær fordi alle vil slå os. agf var tændte fra første øjeblik. Hos os var det mere - det skal nok gå - det gik ikke - endnu en gang.

Vi lever og falder med vores midtbane. I går var der mange meninger om vores kæde på B4. Jeg vil gerne sige min mening.

På papiret har vi det bedste midtbane i vores liga. Vi har dygtige spillere og vi lavede gode indkøb. Derfor er grundlaget lagt og alligevel..

Sammenspillet mangler i den grad. Alle vil spille til Mukhtar, spillet foran mål bliver koncentreret på midten og er utrolig nem at læse.

Selv om vi har gode spillerne så sidste efterår med Hjul og Phiri spillede vi betydelig bedre. Jeg kan ikke vurdere om spillerne passer godt sammen eller fordi de skal bruge mere tid sammen, men sådan er det.

Faktum er at med vores spillestil er midtbanen vores omdrejningspunkt. Vi har langsom forsvar - ja det har vi, men det er midtbanen som fejler.

Der kom meget kritik af Kamil og Pukki, men de er også afhængige af midtbanen. De er ikke i den klasse at de kan levere selv. Her mangler vi en mand som er mere farlig alene.

Vi burde købe ind endnu, jeg er bange for at vi mister Rønnow og så er det pludselig ikke meget tid at finde en ny god målmand. Jeg håber at TB er klar.

Når vi få styr på midtbanen så har vi et god hold og der er et håb forude. Vi må bare ikke tabe point på en dum måde. Der skal mere gejst til.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.21.08.2017, kl 08:13:30
Funny Man(via web)

Klart den ringeste kamp under Zorniger. Intet fungerede.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.21.08.2017, kl 08:25:25 som svar til #8 af bobas
Farisæren(via web)

Hej Bobas

Jeg er enig med at alt lever og falder med vores midtbane. Sådan har det været i hele Zorniger's tid.
Jeg vil gå så langt som at sige vores midtbane er bedre og bredere end den var sidste sæson.
Vi holder faktisk modstanderne væk fra vores nederste 3 del i 90 minutter. Det var vi ikke i stand til sidste år på samme måde.
Dette er midtbanens fortjeneste.
Modstandere vil dog altid få 1-4 muligheder på 90 minutter.
Og her kommer vores langsomme forsvar inde i billedet som ikke er i stand til at løse disse få men svære situationer pga. manglende hurtighed.
I kan sammenligne med vores målmand, som er klar og har klasse i mange af disse få situationer, desværre har vores forsvar ikke samme niveau.
Et gammelt ordsprog siger, at det er forsvar som vinder mesterskaber.
Vores midtbane har de værktøjer der skal til at forsvare, vores forsvar har desværre ikke og fejler gang på gang pga. manglende hurtighed.

+2 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.21.08.2017, kl 09:20:14 som svar til #10 af Farisæren
bobas(via web)

Det er da dejligt at endelig nogen skriver lidt om vores forsvar. Hvis du har læst mine indlæg så har jeg kritiseret vores forsvar for langsommelighed flere gange, men de fleste var uenige med mig og sagde jeg gentager mig selv.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.21.08.2017, kl 09:33:05 som svar til #11 af bobas
Porstmand Per(via web)

Det er da dejligt at endelig nogen skriver lidt om vores forsvar

Jeg mener nu at jeg har bitchet gevaldigt over det i et års tid.

+1 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.21.08.2017, kl 10:53:31 som svar til #7 af Cherok
Iver(via web)

Coach opererer ikke med individuel træning - kun gruppetræning

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.21.08.2017, kl 11:03:07
Iver(via web)

Jeg synes ikke ågf var mere tændte end os. De første 10 minutter lignede en kamp mellem hold fra forskellige rækker. Vi kom igennem over kanten et par gange og har en ok chance, og så kommer scoringen ud af ingenting. Enten skal Rønnow tage den (og derfor ikke topkarakter til Rønnow), eller også skal HH vise lidt flere muskler.

Udvisningen - efter hvad jeg ser og hører, så tackler Röcker bagfra, han rammer ikke bolden og heller ikke Spelmann, men Spelmann rammer ham alligevel efterfølgende (fordi Spelmann fortsætter sit løb). Det er hvad jeg har læst - dvs. det er Spelmann der køber ind i Röcker (og måske heller ikke kan undgå det). HVIS det er korrekt, så kan der dømmes rødt kort, og så er det sådan det er. MEN - hvorfor pokker får Jan Kliment så ikke straffe i Farum? Her siger dommeren at der er Kliment selv der opsøger kontakten (han løber bare videre). Hvad er forskellen? Skal der ikke dømmes ens i begge situationer?

Det sagt: Vi har god chance for udligning i slutningen af begge halvlege (Lasse Vigen og Simon Tibbling). Specielt Tibbling SKAL jo bare score, så er den 1-1 og medierne kan slagte ågf for ikke at vinde en kamp de fører og er 11 mod 10.

+4 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.21.08.2017, kl 16:08:43
Tjekils(via mobil)

I 2017 har vi et pointsnit på 1,43 ligesom vi kun har vundet 28 point ud af 66 mulige. Jeg drømmer mig tilbage til efteråret 2016. Der spillede vi pisse fedt, aggressivt, højt pres, skud på mål konstant. Der een gået noget galt siden - hvad det er, ved jeg simpelthen ikke

+2 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.21.08.2017, kl 16:28:52 som svar til #15 af Tjekils
Kapper(via mobil)

Rolig nu. Et par bump på vejen klart, men vi har gjort nok til at få point i går.

Vi har haft en monster hård start i ligaen og vi havde da alle håbet at de to seneste kampe ville kaste 6 point af sig.

Dertil var især angriberne for uskarpe dog.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.21.08.2017, kl 16:52:53 som svar til #15 af Tjekils
kewell(via web)

Typisk overdramatisering, som vi vist har været inde på før (kan dog ikke huske om det også var dig).
Du vælger at medtage slutningen af sidste sæson, hvor vores sæson var overstået, ligamæssigt.
Det gør dit pointsnit ubrugeligt i en analyse.

Det du drømmer dig tilbage til, skal du blot tilbage til d. 6. August for at finde.
Du kan i øvrigt medtage 1. halvleg mod FCN og hele kampen mod FCM i selvsamme drømme, som var på samme niveau, som da vi var bedst i efteråret 2016.
I øvrigt havde vi før GF kampen, samme pointsnit i denne sæson, som i efterårssæsonen 2016.

Den primære forskel på efteråret 2016 og nu, er at vi dengang havde brandvarme angribere.

+3 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.21.08.2017, kl 18:45:36
Tjekils(via mobil)

Selvom vores sæson sluttede tidligt er et pointsnit på 1,43 meget, meget dårligt. Læg dertil følgende: vi har scoret 1 mål i de seneste 4 kampe. Vi har i 2017 fået 8!! røde kort. I går udtalte AZ at Rockers røde kort skyldes vores spillestil. Der blev jeg helt paf. Hvorfor vil man praktisere en spillestil som - i sig selv - vil resultere i - åbenbart - mange røde kort? Det skaber da aldrig et stabilt tophold hvis vi i hver eneste kamp skal frygte at få en udvisning pga. vores spillestil?

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.21.08.2017, kl 20:02:49
tct1979(via mobil)

Vanvittige fotsvarsfejl og yderst fattige angribere.... to ting som dervskal fixes

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.21.08.2017, kl 20:32:41 som svar til #18 af Tjekils
Iver(via web)

Stop dig selv. Efter grundspillet lå vi på 2,00 i snit. Det var mens der stadig var noget på spil. Det forsvandt senest da vi slog Midtjylland hjemme i foråret.

+1 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.21.08.2017, kl 20:33:53
Iver(via web)

Nu har jeg set vores udvisning 10 gange. Ja, det er berøring, MEN DET ER DA IKKE EN OPLAGT SCORINGSCHANCE. Vores højre back kan sagtens nå ind og tackle på ham, der er stadig et stykke vej til målet. Så jeg mener faktisk at gult havde været korrekt, specielt når man ser dommerens øvrige linje.

Frispark: Ja
Gult kort: Måske, ja
Rødt kort: No way

+1 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.21.08.2017, kl 20:56:27
tct1979(via web)

Der er så mega mega meget rødt

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.21.08.2017, kl 21:17:22 som svar til #22 af tct1979
Kapper(via mobil)

Man må rose argumentationen her. I.A.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.21.08.2017, kl 21:21:30
Iver(via web)

Prøv at se situationen igen (ikke i slow) - Spelmann går ned i tempo da tacklingen nærmer sig. På et tidspunkt er hans arm tæt på Röcker, og jeg måtte lige se om han hiver Röcker i armen - det tror jeg dog ikke er tilfældet. Men der findes ingen regel der foreskriver rødt ved frispark af bageste mand, og i denne situation var der backup på vej og dermed var det ikke en oplagt scoringschance (selv hvis vi ser bort fra at det var Spelmann).

+1 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.21.08.2017, kl 21:27:12
tct1979(via mobil)

Han stopper sidste mand og en oplagt chance. Giga rødt. Lad os komme videre

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.21.08.2017, kl 21:53:51 som svar til #21 af Iver
Jakobb(via web)

Jeg ser ingen anden forsvarsspiller tæt nok på, til at have indflydelse.

Bagerste eller ej, kommer han forbi Röcker er han alene med Rønnow. Klar oplagt scoringschance, og det røde kort er korrekt.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.21.08.2017, kl 22:25:30
Farisæren(via web)

Om der er rødt kort eller ej er i princippet lige meget.
Når Röcker kommer i situationer/løbe dueller højt oppe på banen har han ikke værktøjer til at løse problemerne.
Hvis den anden stopper kunne reparere for Röcker var det heller ikke så stort et problem. Men ingen af vores stoppere kan reparere i dybden.
Alle vores stoppere satser for meget pga. manglende hurtighed og udvisninger og straffespark vil og er konsekvensen.
Arajuuri er en gudsbenådet fighter, men han satser og ligger mere ned end han står op.
En forsvarspiller som ligger ned er en død brik så længe han ligger ned.
Forsvar vinder mesterskaber

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.23.08.2017, kl 12:30:57
Keller(via web)

Jeg er lidt forvirret over utilfredsheden med de store lokummer i centerforsvaret. Det er for mig at se, et bevidst valg. Spillestilen er lagt an på, at der er så massivt et pres på modstanderne, at langt hovedparten af boldene mod forsvaret er duel-bolde. Hvis det er tilfældet, så bør man jo satse på de fornævnte lokummer. Det vil jo være endnu mere frustrerende at se på at angreb og midtbane løber sig ihjel for at presse, men de andre kan bare lufte til deres centerangriber som så kan dække bolden af, det sker jo netop ikke særlig tit når mod os pt. Prisen man betaler for det er, at i de tilfælde hvor presset ikke sidder i skabet, så vil forsvaret blive udstillet, fordi modstanderens midtbane så har tiden til at spille fladt i bagrummet. Som jeg husker det, så er det sket i 4 kampe. Mod Viborg, i pokalfinalen, mod fcn og så en gang af spellman. Samme rationale får mig også til at tro, at man i en eventuel ny målmand vil vægte en-mod-en spillet noget højere end gennemsnitstilskueren vil foretrække. For på grund af pengepungens størrelse, så kan vi ikke få nogen der er super til det hele.

+4 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.23.08.2017, kl 13:45:42 som svar til #28 af Keller
Kapper(via mobil)

Så vi skal finde 2 x store lokummer med fart.

For ca. 0 kr.?

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.23.08.2017, kl 14:00:53 som svar til #29 af Kapper
Iver(via web)

Skal vi skifte taktik i visse kampe? Når vi fx møder fcn, som har små hurtige folk, skal vi så overveje at smide en midtbanespiller ned i midterforsvaret? Eller har vi en ung forsvarer med mere fart? Eller sætte Crone i midten og bruge Jung som back?

Tror ikke AZ gider lave om hele tiden, det var bare en tanke.

Måske vi godt kunne bruge Martin Albrechtsen på dagens hold? Han var i hvert fald ikke langsom.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.23.08.2017, kl 14:19:04 som svar til #30 af Iver
Dannyboyking(via web)

Ma ville også blive oversprintet i de mand mand løbedueller

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.23.08.2017, kl 14:24:29
Keller(via web)

Som økonom er jeg pjattet med vores tilgang. Den er baseret på spidskompetencer der er mindre efterspurgte end mere udbredte spillestile.

For et par år siden var der en længere artikel i the newyorker om hold der på tværs af sportsgrene afveg fra normalen ved at fokusere mere på indsats end på evner. Et af ek-semplerne var et basket hold for u13 piger. Holdet bestod groft sagt af døtre af it-folk fra indien. De havde ikke nogen til at træne holdet med basket baggrund, så en af fædrene satte sig og læste reglerne igennem. Han faldt over reglerne for hvor hurtigt bolden skal sættes i spil efter scoring, og hvor hurtigt bolden skal over midten. Så han satte pigerne i intens konditræning, og så lavede de ellers fuldbanepres konstant og altid. Det virkede over al forventning. De slog hold der på normale parametre var langt bedre end dem. Og der er tons af andre eksempler. Pointen er, at indsats faktisk er en relativt billig parameter at konkurrere på.
Samme grundtanke virker til at drive mange af trupvalgende. Mit bud vil være, at som rendyrket målscore, så vil de fleste vægte Wilzcek højere end Kliment. Men pga af presspillet og løbevilligheden, så sætter værdisætter AZ Kliment højest. Jeg ved faktisk ikke hvor mange angribere som ville finde det specielt behageligt at deltage i vores spillestil. I centerforsvaret, så prøver man at fremtvinge situationer hvor en speciel spidskompetence er vigtig. Samtidig prøver man i videst muligt omfang at undgå situationer hvor andre og ”dyrere” evner er krævet. På midtbanen vægter man km pr kamp virkelig højt. Men det er samtidigt det sted på banen hvor det på mig virker som om, at man har besluttet sig for at man har behov for de mest generelt kompetente spillere.

Så for at gøre en lang smøre kort, så håber jeg ikke at man henter en tynd centerforsvar på 178 cm der løber som et lyn. Men jeg håber meget på Boubacar Sanneh. For han vil passe ind i den overordnede gameplan.

+8 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.23.08.2017, kl 17:06:25
Farisæren(via web)

For mig giver det absolut ingen mening med store lokummer når bolden i næsten 100% af tiden er på modstanderens bane halvdel pga. vores enorme midtbane pres.
Hvorfor er det så vi skal bruge 2 store lokummer uden hurtighed.
Duel spil/ nærkamps teknik kan ligeså godt udøves af en mindre spiller.
Sammenlig med feks. den tidligere Barcelona spiller Poyuol.
Jeg vil dog gerne tilkende give at en stor og hurtig er bedre end en lille og hurtig når vi snakker forsvarsspillere. Men hurtighed skal vægtes højere i vores nuværende spillestil.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.24.08.2017, kl 21:39:11 som svar til #33 af Farisæren
danielmoe(via web)

Jeg tror, Zornigers rationale er, at han gerne vil have hovedstødsstærke spillere i forsvaret, fordi når vores helebanepres fungerer, så vil modstanderen meget ofte cleare høje lange bolde op mod vores forsvar, og her er hovedspillet vigtigere end hurtigheden.

+11 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.25.08.2017, kl 12:23:06 som svar til #34 af danielmoe
Emil RD(via web)

Og skulle bolden være over forsvarsspillerne er det enten målmandens eller backens ansvar, afhængigt af om bolden er lige på mål eller i frimærkerne. Det der ikke må ske er at modstanderen kommer forbi vores midtbane og kan ligge en kort flad bold imellem vores forsvarsspillere, som det så grusomt skete i mod GF.

+1 Besvar
Besvar tråden

BLOK4.dk

Profilbillede
Du er ikke logget ind

Formatteringstips

Der understøttes følgende simple formatteringsmuligheder.

• **Fed skrift**
  • __Understregning__
  • //Kursiv//
  • --Slettet--

Senest på debatten

i dag, kl 14:52:08: Iver har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i dag, kl 08:56:19: Iver har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i dag, kl 08:05:51: Aijo har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i dag, kl 02:37:26: hellinnorth har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 19:31:50: Aarup har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 18:43:46: Freddi har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 11:11:36: Emil RD har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 10:40:12: Castor har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 09:47:23: Farisæren har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 09:45:24: Puma har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 09:37:45: Iver har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 08:46:59: henrikTS har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i forgårs, kl 23:12:34: Iver har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i forgårs, kl 22:41:14: Iver har oprettet en ny tråd Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i forgårs, kl 21:55:36: bobas har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

i forgårs, kl 21:50:45: bobas har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

i forgårs, kl 07:57:56: Kapper har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.13.10.2017, kl 14:53:16: Iver har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.13.10.2017, kl 13:51:42: ROM har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.13.10.2017, kl 13:47:07: ROM har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.12.10.2017, kl 16:58:36: Kapper har oprettet en ny tråd blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.12.10.2017, kl 12:13:40: Administrator har kommenteret i tråden blok4.dk update

d.04.10.2017, kl 22:21:19: Jakobb har kommenteret i tråden Optimal startformation

d.04.10.2017, kl 13:42:08: CVST har kommenteret i tråden Optimal startformation

d.04.10.2017, kl 13:40:38: CVST har kommenteret i tråden Optimal startformation

d.04.10.2017, kl 11:24:57: Puma har kommenteret i tråden Optimal startformation

d.04.10.2017, kl 09:36:46: Aijo har oprettet en ny tråd Optimal startformation

d.02.10.2017, kl 19:47:16: CVST har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 15:44:42: Jakobb har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 15:22:00: Aijo har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 15:18:52: Aijo har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 15:14:54: Farisæren har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 14:48:32: Torben/Casual har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 12:06:38: Iver har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 11:06:43: Torben/Casual har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 10:41:54: Farisæren har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 09:07:30: Iver har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 09:06:44: Puma har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 08:57:47: Farisæren har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.01.10.2017, kl 22:27:21: Iver har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.01.10.2017, kl 07:39:59: Iver har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.30.09.2017, kl 09:54:26: Puma har oprettet en ny tråd Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.26.09.2017, kl 10:19:42: Iver har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.25.09.2017, kl 14:08:20: kewell har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.25.09.2017, kl 08:19:21: bobas har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.24.09.2017, kl 22:11:12: Farisæren har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.24.09.2017, kl 17:13:10: Iver har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.24.09.2017, kl 16:09:26: the_wrong_ghost har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.23.09.2017, kl 21:20:39: Capper har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.23.09.2017, kl 09:41:34: Hans har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

Miniskakt

23:30 Mandriel/Oliver

[formatformat.dk]

Et ganske spændende longread i tre dele.

22:43 Jakobb

Inden kampen overvejede jeg odds ca 20 på Maribor.. "Et longshot, men for højt sat"...

22:41 Black Francis

En såkaldt "ekspert" havde udtalt, st han troede på få mål i Maribo - Liverpool, for hjemmeholdet var stærke defensivt. Hmm...

22:40 Black Francis

Wow... Liverpool vandt 7-0....

22:38 Jakobb

Næsten 4 mål i snit.. Fremragende aften.