B4 logo - den vrede koala
Cute (efterfulgt af et manisk smil)
AZ

Debat

Profilbillede
Oprettet: d.30.07.2017, kl 08:35:28 Seneste opdatering: d.02.08.2017, kl 14:51:04
kristianrm(via mobil)

Kamptråd: Brøndby - Lyngby

Så det tid, til at sætte os på 1. Pladsen.

Der skal roteres - Halimi, Kliment, Herman, Jung, Kamil, Tibbling står klar.

Lyngby havde en lang tur til Rusland, med et ærgerligt nederlag med hjem. Kjær har karantæne og truppen er ikke super bred.

+1 Besvar

32 kommentarer

Profilbillede
Sendt ind d.30.07.2017, kl 08:38:49
kristianrm(via mobil)

Rønnow
Larsson-Paulus-Herman-Jung
Nørgaard
Tibbling-Halimi
Mukhtar
Kliment-Kamil

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.30.07.2017, kl 09:38:37
Iver(via mobil)

Tror ikke vi rokerer SÅ meget endda. Det er også vigtigt at vores nye midtbane lærer at spille sammen, og jeg tror ikke at Vigen behøver en pause endnu. Tror nærmere vi starter i stærkeste, og så evt skifter 2 mand i 45. eller 60.minut. Lyngby skal bare ikke undervurderes. Men vi ved ikke hvilke ideer AZ har og hvilken baggrund der er når han sparer spillere

+4 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.30.07.2017, kl 10:02:30
kristianrm(via mobil)

Jung slet ikke i truppen!

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.30.07.2017, kl 11:31:31 som svar til #3 af kristianrm
Kapper(via mobil)

Nej selvfølgelig ikke. Han skal først i form.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.30.07.2017, kl 15:56:04
Torben/Casual(via web)

Mener det er en kamp der skal give 3 point.

Vi er det klart bedre hold og deres bedste mand har karantæne.

De bør være trætte efter en hård tur til Rusland og vi skal være sultne for at komme i gang.

Det er altid svært mod Lyngby, men vi bør have så meget kvalitet, at vi kan vinde. Synes også det er vigtigt, at vi ikke dummer os for meget her i starten og viser, at vi mener det med medaljer seriøst igen i denne sæson.

Synes vi skal stille i stærkeste opstilling, ingen bør trætte så tidligt på sæsonen, men måske har AZ andre tanker, måske har Hany brug for en pausen, synes ikke rigtig han er kommet i gang i denne sæson, men omvendt, så skal han måske spille sig i form...

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.30.07.2017, kl 22:24:19
Iver(via mobil)

Orker ikke den lange smøre nu, men 2.halvleg gav en noget at smile af. Hvem er Phiri?

Vigen er for vild. Pt. vores bedste og vigtigste spiller. Sulten, kæmper, scorer og han vil hele tiden mere. Nøglen til at slå Hajduk ud.

Anyway, ved ikke om B4 lukker og slukker snart - HVIS det sker, så lad os lave kamptrådene på 90min.dk indtil der evt kommer en værdig afløser for B4.

+2 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.30.07.2017, kl 23:13:04
danielmoe(via web)

Puha. Tror vist mit blodtryk var forhøjet indtil vi kom på 4-3. Men godt vi klarede den hjem til sidst!

Vi vinder klart alle statistikker i kampen. Og de er endda bedre i første end i anden halvleg, så det er ikke, det røde kort, der gjorde, at vi pludselig spillede bedre. Vi er uden tvivl fortjente vindere af kampen. Og inden jeg bliver angrebet over, at snakke for meget statistik-snak, så er det min holdning, at statistikken fortæller, hvor stor sandsynligheden er for sejr. Men selvfølgelig skal der scores på chancerne. Det er den del, vi skal forbedre.

Forsvaret i dag, bekymrer mig ikke, som det gør mange andre i Skakten. Hvad kommer LBK til at chancer ud over dem, vi serverer dem på et sølvfad? To halve chancer måske? LBK kommer ikke til nogle nævneværdige gennemspillede chancer. Vores defensiv er ikke udspillet på noget tidspunkt i dag. Vil faktisk mene, at vores defensive spillere bør få højere karakterer end de offensive. Især Mukhar og Pukki lykkes ikke med så meget i dag. Men bl.a. Crone og Hermansson gør det godt i dag. Selvfølgelig er det et problem, hvis vi så hver eneste kamp serverer to mål til modstanderen, men det tror jeg nu ikke sker. Desuden må den slags fejl være nemmere at rette, end hvis man taktisk er udspillet.

Jeg glæder mig sindssygt meget til de to næste kampe. Der møder vi to hold, der er på et meget højt niveau. pse er stadigvæk at regne som guldfavoritter, og Hajduk kunne snildt spille med om guldet i Superligaen. Hvis vi vinder over pse, og vi går videre til næste runde i EL-kvalifikationen, så tør jeg ikke tænke på, hvor meget jubeloptimist, jeg bliver.

+5 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.31.07.2017, kl 08:30:34
Farisæren(via web)

Jeg gentager igen mit indlæg fra i sidste uge, med en enkelt faktuel bedømmelse af Lasse Vigen.
Vi skal passe på med ikke at gøre vores Brøndby hold bedre end det er.
Lad os starte med den berømte midtbane, som jeg erkender er vores omdrejningspunkt, men hvis jeg skal være kritisk
Fisker virker langsom både i tanke og handling
Er der ingen som undrer sig over hvordan man kunne købe Fisker for en slik når manden havde 4 år tilbage af sin kontrakt i Randers.
Mukhtar har ikke præsteret i ca. 1/2 år, han er hyppet, når han er så fysisk klejn skal han have en succes rate på over 90% i sine aktioner, det sidste 1/2 år mister han bolde hele tiden, hjørne spark (koncentration) uhadada.
Lasse Vigen(Klasse spiller).
Nørgaard spiller næsten på samme niveau hver gang (klasse spiller).
Reserver til midtbane (har ikke niveau måske - Tibling).
Jeg kan ikke begribe at vi har købt Mensah, det han præsterer er meget sløjt.
Vores forsvar og angreb kan erstattes af hviket som helst angreb og forvar i super ligaen uden problemer.
Det er derfor rart at Zorniger's måde at træne og coache kan gøre en forskel.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.31.07.2017, kl 09:21:14
Iver(via web)

Stop nu med det der om at Mukhtar ikke præsterer. Han var vel vores bedste spiller i sidste sæson. I foråret spillede vi på en lidt anden måde uden Hjulsager, og vi manglede tydeligt motivationen da sølvet var sikret. Men når der var vigtige kampe (Randers, fcm og ps&e) i pokalen, så var alle mand KLAR, og Mukhtar var hver gang blandt vores bedste, scorede vilde mål (ja, frisparket i pokalfinalen VAR inde over stregen), så det p*s om Mukhtar gider jeg ikke høre på.

Husk på, at Mukhtar er #1 på modstandernes taktiktavle. Ham vil de lukke ned, og det kan de også godt nogen gange. Men så kommer Vigen, Halimi eller Fisker bare igennem i stedet.

Mod Split skaber Mukhtar selv to gode chancer, men hvor skuddene desværre går over målet.

+4 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.31.07.2017, kl 10:14:46
Farisæren(via web)

Hej Iver
Vi skal analysere uden følelser og hvad spillere har præsteret og hvad du kan lide og ikke lide.
Vi skal forholde os til nutiden og jeg forholder mig til det sidste 1/2 år.
De 6 kampe vi tabte i streg + de kampe vi har spillet i nuværende sæson.
Heldigvis har vi en træner, som har det samme syn på sagen og konsekvens og handling har været at Mukhtar er flået ud de sidste 2 kampe som første mand.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.31.07.2017, kl 10:28:52 som svar til #10 af Farisæren
Iver(via web)

Hej Iver
Vi skal analysere uden følelser og hvad spillere har præsteret og
hvad du kan lide og ikke lide.

Hvilket også er hvad jeg gør. I foråret var der ikke mange spillere der kunne leve op til efterårets præstationer, specielt ikke i ligaen. Men i de vigtige kampe (pokalturneringen), der kunne de sagtens. Hvis du skulle lave noget om mht. pokalfinalen, havde du så valgt en anden i startopstillingen end Mukhtar?

Vi skal forholde os til nutiden og jeg forholder mig til det sidste
1/2 år.
De 6 kampe vi tabte i streg + de kampe vi har spillet i nuværende
sæson.
Ja, det er korrekt, men du er nødt til også at se på flere ting. Fx røde kort. Jeg er da helt enig i, at Mukhtar ikke var vores bedste i Farum, men du må også se på helheden. Bliver vi dårligere med Mukhtar på holdet? I think not. Det er klart, at Lasse Vigen i går var holdets bedste spiller, men hvis Vigen var kommet ind i stedet for fx Halimi eller Fisker, så kunne det måske være gået på samme måde. Vi ved det ikke. Vi ved kun, at Mukhtar pt. ikke stråler så meget som vi har været vant til. Han er stadig god, men i dag er der heldigvis flere om at trække læsset.

Heldigvis har vi en træner, som har det samme syn på sagen og
konsekvens og handling har været at Mukhtar er flået ud de sidste 2
kampe som første mand.
Ja, og i går gav det også pote. Selvom jeg mener at vores problemer i går primært var i forsvaret. Vi har en lang periode på 30-35 minutter hvor vi dominerer i 1. halvleg.

Du mener at Fisker er langsom i tanke og handling - jeg er ikke enig og synes han er startet stærkt i BIF. Zorniger mente åbenbart heller ikke at Fisker skulle udskiftes, selvom vi havde Tibbling med på bænken.

+2 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.31.07.2017, kl 11:04:36 som svar til #11 af Iver
Farisæren(via web)

Hej Iver
Lad mig slå fast med syv tommer søm at vores midtbane er vores omdrejningspunkt og uden denne ville vi ikke blive blandt de 6 første.
"Vores forsvar og angreb kan erstattes af hvilket som helst angreb og forvar i super ligaen uden problemer"
Jeg syntes Fisker arbejder som en hest og bidrager naturligvis med alt hvad han har og det er meget vigtigt, men læg mærke til at bolden tit bliver stjålet fra ham fordi han tænker for langsomt endnu. Med hensyn til Mukhtar kan jeg kun sige at du har set dig blind på hans præstation, han mister bolden i 8 ud af 10 aktioner.
Jeg syntes han spiller for sig selv og ikke for holdet. Han søger længere og længere ned i banen for at få bolden i stedet for at positionere sig i lommen som han er så god til. Han skal stole på at hans medspillere kan spille ham i positioner på den øverste 1/3 del som han var så god til i starten.
Han dribler for meget i øjeblikket og bør spille mere simpelt.
Skud, hjørnespark og frispark mangler kvalitet, hvilket bør være et spørgsmål om koncentration. Bemærk at efter han fik kontrakten med Brøndby har præstationen været dalende og måske er manden magelig af natur. Har du stillet dig selv det spørgsmål om han kunne klare sig i Tyskland og hvorfor tyske klubber ikke har budt ind på ham, svaret er enkelt , han har ikke kvaliteten til at være med på det niveau, da han falder ud af kampe. I Danmark roser vi spiller og falder i svime, hvis de bare kan tage 2 med foden.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.31.07.2017, kl 12:09:38 som svar til #12 af Farisæren
Kapper(via mobil)

Stop nu den hetz mod Hany. Han har måske ikke været på top niveau de seneste 3-4 kampe men han har stadig bidraget positivt.

Det er kun godt hvis vi har alternativer, der er bedre end Kalmar, corlu og Mensah (læs Vigen).

Hany skal nok finde sin form igen og blive kampafgørende. Indtil da glæd jer da over at andre tager hovedrollen imens.

+3 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.31.07.2017, kl 12:15:08 som svar til #12 af Farisæren
kewell(via web)

Det er godt nok nogle særprægede konklusioner du drager dig omkring Mukhtar.
Manden var vores klart største profil i sidste sæson, og det har du valgt at glemme/ignorere, på baggrund af hvad? En 4-5 kampe?
Det vælger du så at kalde for 6 måneder, hvor kommer det fra?
Selvom vi havde et lidt særpræget forår, grundet at vores sølvmedaljer var så tidligt i hus, var han også der, vores klare profil, som alle modstanderhold havde fuld fokus på.
At du har digtet dig til, at Zorniger skulle være enig med dig, kan jeg heller ikke få øje på.
Mukhtar har spillet to dårlige kampe (halvlege) mod FCN og Lyngby, og blev på fornuftig vis, taget ud, da vi nu har kvalitet at sætte ind.
Det betyder på ingen måder, at Zorniger er enig med dig i, at Mukhtar ikke har præsteret i 6 måneder.

Din "nutid" virker også lidt sjovt fortolket.
Hvorfor er det du vil indrage de sidste 6 kampe af sidste sæson, hvoraf vi intet havde at spille for i de 5?
Skal vi så også inddrage træningskampe?
Og hvad med FCM og Randers kampene lige før, skal de ikke med?
Du har valgt en ulogisk skillelinje, der lige passer ind i dit agenda, om at vi åbenbart ikke er særligt gode.
I øvrigt skal du lige tjekke din kalender for, hvad 6 måneder reelt dækker over.

Man kan også undre sig over, at vi reelt er medaljekandidat (i de flestes øjne), når vores forsvar og angreb, iflg. dig, er direkte dårligt, og vi reelt kun har tre gode spillere på banen i Rønnow, Nør og Vigen.
Det burde selvsagt ikke være nok, til at kunne blande sig i toppen.

+7 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.31.07.2017, kl 12:49:49
Iver(via web)

Jeg mener at huske, at Mukhtar (samme dag som kontrakten blev offentliggjort) havde et langskud på træværket.

Jeg mener også, at Mukhtar nødvendigvis må være gået ned i løn i Brøndby IF i forhold til Benfica, så hvis han skal op og tjene store penge, så skal der kæmpes for at være fast mand på holdet.

Sjovt at se så negativt på Mukhtar og Fisker. 2 spillere som de fans jeg taler med på stadion er rigtig glade for.

+3 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.31.07.2017, kl 13:20:56 som svar til #14 af kewell
Trio(via web)

Godt svaret, Kewell.
Jeg gik også i gang med at skrive et svar på hans tåbeligheder. Men opgav undervejs.

+3 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.31.07.2017, kl 13:55:36 som svar til #8 af Farisæren
Leris(via web)

Vores forsvar og angreb kan erstattes af hviket som helst angreb og
forvar i super ligaen uden problemer.

Vildt nok at du i ramme alvor mener at Brøndby ville have et bedre angreb, hvis vi udskiftede Pukki og Kilment med f.eks. Davit Skhirtladze og Gustaf Nilsson. Det fortæller vist en del om din fodboldforstand eller mangel på samme.

+3 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.31.07.2017, kl 14:16:42
Farisæren(via web)

Hej Kewel
Jeg mener ikke Mukhtar var vores største profil sidste år, det må stå for din egen regning.
Jeg mener at vores målmand var vores største profil, hvilket resulterede i mindst 10 Point exstra.
Du beskriver Mukhtar med et nærmest tauologisk udtryk.
Zornigger har taget konsekvensen af dårlige præstationer hvilket jeg (undskyld) tolker til at han ser det samme som jeg.
Naturligvis vil Mukhtar have lang snor fra Zornigger, da manden er en blændende boldspiller og Zornigger tror og håber at Mukhtar kommer tilbage på samme niveau.
Jeg syntes bare at det er meget lang tid siden at han har præsteret.
Vil du venligst nær læse hvad jeg skriver/bedømmer om vores midtbane som er Danmarks bedste. Jeg vil have mere og sætter overlæggeren højere end de fleste og derfor er jeg også mere kritisk en mange andre.
Jeg falder ikke på halen over en tunnel eller dribling , men vil hellere se en konstant præstation over en hel turnering. Dette skaber vindere og ikke enkelt stående resultater. Men det vil glæde mig hvis Mukhtar træder i karakter på Torsdag og leverer en præstation over middel.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.31.07.2017, kl 14:23:28 som svar til #18 af Farisæren
Iver(via web)

Mod Hajduk Split havde vi ikke mange kvalificerede forsøg. Mukhtar stod dog for en ganske pæn del af dem. Frisparket, som de giver retur på og som vi så helkikser, samt 2 forsøg efter hurtigt bandespil i 2. halvleg. Så jeg mener faktisk at han var vores farligste mand mod Hajduk.

+2 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.31.07.2017, kl 14:38:48
Farisæren(via web)

Hej Iver
Det du beskriver er fuldstændigt korrekt. Men derfor spillede han ingen stor kamp.
Angrebs præstationen mod Hajduk Split var kønsløs af alle vores offensive spillere.
Vi ved at Mukhtar har værktøjerne til at åbne et forsvar når han spiller på sit normale niveau og det får vi brug for på Torsdag.
En anden ting: Wilcek's præstationer er ligefrem proportionale med Mukhtars præstationer, så kan i tænke over hvorfor han ikke laver mål mere.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.31.07.2017, kl 15:22:27 som svar til #20 af Farisæren
Kapper(via mobil)

Hej

En anden ting: Wilcek's præstationer er ligefrem proportionale med
Mukhtars præstationer, så kan i tænke over hvorfor han ikke laver
mål mere.
Primært fordi han er på bænken

+4 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.31.07.2017, kl 21:00:35
Iver(via mobil)

Til gengæld er Kliments form/mål/assists steget i takt med at Mukhtar ikke lever op til folks (urealistiske?) forventninger

+4 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.01.08.2017, kl 08:37:02
Farisæren(via web)

Hej Iver
Der er ingen tvivl, om at Wilcek er mere afhængig af at midtbanen producerer mange muligheder, da han ikke har så mange kvaliteter at byde ind med i åbent spil. Han er dog bedre afslutter end Kliment.
Kliment er en mere bevægelig angriber, som har et godt løb uden bold og en del hurtigere end Wilcek.
Kliment har udviklet sig i forhold til sidste år, hvilket lover godt for fremtiden.
Er helt med på, at det naturligvis kræver spilletid og tillid fra Zornigger.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.01.08.2017, kl 11:56:49
Iver(via web)

Pukki burde i øvrigt have scoret allerede i 4. minut da vi spiller os igennem i venstre side. Mukhtar spiller den videre til Pukki der bare skal sætte en inderside på. Men Pukki tæmmer først bolden for at få den lagt over til sit gode højreben, og derfor når keeperen ned og klarer til hjørne. Det kostede så lige Mukhtar en assist.

Kliment ligner bedste bud på en Brøndby-topscorer i år, selvom Lasse Vigen fører lige nu. Pukki er nok snart færdig med at sparke straffe, og så kan det meget nemt blive Kliment (hvis ikke Mukhtar) der skal sparke. Og Kliment kan sparke pænt hårdt - er stadig imponeret over hans udligning mod Lyngby, og troede først den gik i sidenettet. Selvtillid og Kliment bliver manden der skal redde os i de tætte kampe, og hvem ved? Måske spille os videre i Europa.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.01.08.2017, kl 12:03:32 som svar til #24 af Iver
Kalledrengen(via mobil)

Vi har vel efterhånden en 7-8 spillere, der vil kunne klare straffesparkstjansen. Jeg så gerne Vigen eller Nør tage det fremover. De virker begge til at have overskud og villige til at tage ansvar. Larsson kunne også være en fint bud.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.01.08.2017, kl 12:35:18 som svar til #25 af Kalledrengen
Iver(via web)

Larssons spark mod Hibernian var nu ikke specielt overbevisende. Her scorede Nørgaard, Wilczek, Stückler og Holst også.

Men tænker også vi har disse muligheder:
Kliment
Mukhtar
Fisker (har god sparketeknik)
Vigen
Halimi
Og selvfølgelig Simon Tibbling.

Forsvarsspillere er jeg ikke så vild med. En forsvarer koncentrerer sig om at forsvare, og har derfor ikke megen erfaring i at sparke på mål (nogen wingbacks undtaget), men midterforsvarere skal som udgangspunkt ikke sparke straffe.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.02.08.2017, kl 00:14:13 som svar til #26 af Iver
The Gottschalck(via mobil)

Naturligvis med undtagelse af Daniel Agger, som var vild til netop den disciplin :-D

+1 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.02.08.2017, kl 09:17:14
The Gottschalck(via mobil)

Og angående Mukhtar lyder det som om, at han har såret dine følelser eller sådan noget, Farisæren, eller at du blot vil være på tværs. Det er i bedste fald fjollet, hvad du lukker ud i hvert fald. Han er sammen med Pukki den, med afstand, bedste presspiller, og er med afstand den bedste mellemrumsspiller. Han giver så meget til holdet og er konstant fokuspunkt for modstanderen, hvilket giver plads til resten af midtbanen. Han er fuldstændigt vanvittigt god, om end hans niveau har været lidt nede i et pr kampe. Manden er 21

+6 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.02.08.2017, kl 11:35:43 som svar til #28 af The Gottschalck
Iver(via web)

Mukhtar spillede dog ikke sin allerbedste kamp mod Lyngby, og han var ikke helt så meget med i presspillet som han burde være. Men tror der skal mere til før han sættes af holdet. Med mindre man starter med de samme 4 som i 2. halvleg mod Lyngby, for hverken Vigen, Halimi eller Fisker spillede sig jo af holdet.

+1 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.02.08.2017, kl 13:42:55
Farisæren(via web)

Det er ikke et issue om, at Mukhtar er en dårlig spiller.
Mukhtar var en af superligaens bedste spillere for 1/2 år siden.
Om det var et 1/2 siden eller hvad fremmer kun forståelsen af temaet.
Alle aktioner Mukhtar var involveret i havde dengang mere eller mindre et possitivt slut produkt.
Jeg konstaterer nu bare, at dette possitive slutprodukt fra Mukhtar har en lavere frekvens og det har det haft i lang tid.
Jeg ønsker af hele mit hjerte at se en Mukhtar spille op til sit bedste, for så er han efter danske forhold en af ligaens bedste spillere.
Jeg er den største Brøndby fan på jorden, men forholder mig kritisk til præstationerne af spillerne og holdet.
Håber i alle kan give mig verbale tæsk efter Torsdag og Søndags kampen, det vil trods alt glæde mig for så har vi stor fremdrift i klubben, holdet og spillerne.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.02.08.2017, kl 14:08:41 som svar til #30 af Farisæren
Lars W(via web)

Du er simpelthen den største Brøndby fan på jorden....

Synes det er sejt nok.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.02.08.2017, kl 14:51:04 som svar til #31 af Lars W
Iver(via web)

Lang tid = 6 kampe? (3 i ligaen og 3 i Europa League kval.) ???

+1 Besvar
Besvar tråden

BLOK4.dk

Profilbillede
Du er ikke logget ind

Formatteringstips

Der understøttes følgende simple formatteringsmuligheder.

• **Fed skrift**
  • __Understregning__
  • //Kursiv//
  • --Slettet--

Senest på debatten

i dag, kl 14:52:08: Iver har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i dag, kl 08:56:19: Iver har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i dag, kl 08:05:51: Aijo har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i dag, kl 02:37:26: hellinnorth har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 19:31:50: Aarup har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 18:43:46: Freddi har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 11:11:36: Emil RD har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 10:40:12: Castor har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 09:47:23: Farisæren har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 09:45:24: Puma har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 09:37:45: Iver har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 08:46:59: henrikTS har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i forgårs, kl 23:12:34: Iver har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i forgårs, kl 22:41:14: Iver har oprettet en ny tråd Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i forgårs, kl 21:55:36: bobas har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

i forgårs, kl 21:50:45: bobas har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

i forgårs, kl 07:57:56: Kapper har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.13.10.2017, kl 14:53:16: Iver har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.13.10.2017, kl 13:51:42: ROM har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.13.10.2017, kl 13:47:07: ROM har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.12.10.2017, kl 16:58:36: Kapper har oprettet en ny tråd blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.12.10.2017, kl 12:13:40: Administrator har kommenteret i tråden blok4.dk update

d.04.10.2017, kl 22:21:19: Jakobb har kommenteret i tråden Optimal startformation

d.04.10.2017, kl 13:42:08: CVST har kommenteret i tråden Optimal startformation

d.04.10.2017, kl 13:40:38: CVST har kommenteret i tråden Optimal startformation

d.04.10.2017, kl 11:24:57: Puma har kommenteret i tråden Optimal startformation

d.04.10.2017, kl 09:36:46: Aijo har oprettet en ny tråd Optimal startformation

d.02.10.2017, kl 19:47:16: CVST har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 15:44:42: Jakobb har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 15:22:00: Aijo har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 15:18:52: Aijo har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 15:14:54: Farisæren har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 14:48:32: Torben/Casual har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 12:06:38: Iver har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 11:06:43: Torben/Casual har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 10:41:54: Farisæren har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 09:07:30: Iver har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 09:06:44: Puma har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 08:57:47: Farisæren har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.01.10.2017, kl 22:27:21: Iver har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.01.10.2017, kl 07:39:59: Iver har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.30.09.2017, kl 09:54:26: Puma har oprettet en ny tråd Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.26.09.2017, kl 10:19:42: Iver har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.25.09.2017, kl 14:08:20: kewell har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.25.09.2017, kl 08:19:21: bobas har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.24.09.2017, kl 22:11:12: Farisæren har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.24.09.2017, kl 17:13:10: Iver har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.24.09.2017, kl 16:09:26: the_wrong_ghost har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.23.09.2017, kl 21:20:39: Capper har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.23.09.2017, kl 09:41:34: Hans har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

Miniskakt

23:30 Mandriel/Oliver

[formatformat.dk]

Et ganske spændende longread i tre dele.

22:43 Jakobb

Inden kampen overvejede jeg odds ca 20 på Maribor.. "Et longshot, men for højt sat"...

22:41 Black Francis

En såkaldt "ekspert" havde udtalt, st han troede på få mål i Maribo - Liverpool, for hjemmeholdet var stærke defensivt. Hmm...

22:40 Black Francis

Wow... Liverpool vandt 7-0....

22:38 Jakobb

Næsten 4 mål i snit.. Fremragende aften.