B4 logo - den vrede koala
Hvis nogen ønsker en plan for sin dag, bør de få sig et job i en bank. (sagt på træningslejren i Dubai)
AZ

Debat

Profilbillede
Oprettet: d.16.07.2017, kl 23:34:42 Seneste opdatering: d.19.07.2017, kl 22:16:32
Iver(via web)

Nedtakt: Brøndby IF-fc muh 4-0 (2-0)

Replay af sidste års åbningskamp mod Esbjerg.

Vi er over dem fra første fløjt. Presser højt, og giver ikke meget væk. Skaber chancer, spiller med selvtillid. Selv Kliment havde selvtillid allerede fra kick-off.

Kasper Fisker passer perfekt til vores hold. Han løber, er fodboldintelligent, har god teknik og et godt spark. Halimi så også godt ud, men jeg kender ham ikke som type, så her vil jeg vente med at bedømme ham.

Kliment viste hvorfor han pt. er førstevalg. Han arbejder godt, han har super fysik, og han bør vel reelt score endnu et mål i dag. Han er dog med i 3 ud af 4 mål, og jeg under ham den succes. Zorniger og Bech ved åbenbart bedre end mandagstrænerne på Internettet.

Nørgaard er fantastisk. Nøj hvor han arbejder godt.

fcm var dårlige i 1. halvleg, og vi burde have straffet dem endnu mere i 2. Men 4-0 er mere end godkendt. Det var en konkurrent til 2.pladsen vi satte på plads i dag.

Synes ikke vi så så meget til Mukhtar i dag, men han betyder stadig meget for holdet.

Fedt at Mensah også fik scoret - scoringer og sejre giver selvtillid, og vi skal bare i gang NU, så vi kan overføre denne selvtillid til Europa og måske nå en gang længere end sidste år (dvs. gruppespil).

Pukki scorer bare mål. Vild type.

Jeg tror vi bliver et top-2 hold, og hvis vi er heldige, så smider det nye ps&e-hold lidt flere points end sidste sæson. Opstår muligheden for os, så SKAL vi være klar.

+10 +1 Besvar

14 kommentarer

Profilbillede
Sendt ind d.17.07.2017, kl 07:57:46
CVST(via web)

Hej Iver gamle ven :-)

For at tage den fra målmanden af: 7 trins tabellen

Rønnow - Er der hvor han skal være. Sikker i indgrebene og klare et par friløbere. En sikker sidste skanse, som har et højt bundniveau. Superligaens bedste målmand. Har ikke så meget at lave i dag, men er der når det gælder.
7

Larsson - Han bliver ofte skældt ud for ikke at være stærk nok i den defensive del af spillet, men det var han sgu i dag. Hold nu kæbe en masse raids han havde i dag, og hvor han flot var med nede og forsvare også.
7

Röcker - Manden er uhyggelig langsom på de første meter, men hans manglende hurtighed kompenserer han så ved at stille sig de rigtige steder, bruger sin fysik rigtig, lave de rigtige indgreb på de rigtige tidspunkter, og god til at spille bolden frem. God kamp
7

Arajuuri - Stort set samme skrivelse som hos Röcker. Er meget langsom på de første meter, men kompenserer for det med fejlfrit spil og sikre indgreb i en god kamp. Hans klart bedste kamp i Brøndbytrøjen.
10

Crone - Han er oftest symbolet på nutidens Brøndbyspiller, som skal gøres til syndebuk, når det går skidt for Brøndby, og de fleste tvivler vel reelt på, om han har det der skal til. Men i denne kamp spillede han det bedste vi endnu har set i Brøndbytrøjen. Ligesom Larsson var han med fremme og tilbage, og dækkede sikkert af. Håber at udviklingen fortsætter for ret skal være ret: Man skal også roses når det er fortjent.
7

Nørgaard - Ja, han er vel efterhånden ligaens bedste på sin position. En skade som for få år siden døjede med skader, og blev kaldt evighedstalentet som næppe ville blive den store stjerne man håbede. Well - dem der sagde det dengang skulle tage at gense kampen fra i går. Flot flot kamp.
10

Halimi - En skøn debut. Teknisk meget velfunderende, og gik fint med i spillet med de øvrige. Man kan se, hvorfor at Brøndby hentede ham. Flot mål. Det skal nok blive godt.
7

Fisker - Jeg er meget glad for at vi hentede denne mand. Løbestærk, skudstærk, er skræddersyet til Zornigers system. Jeg er tæt på at ville kårer ham til kampens spiller, men jeg mener der er en lidt længere fremme der fortjener den.
10

Muhktar - Fortsætter hvor han slap. Sætter sine spillere i scene, finder de rigtige huller, laver de rigtige afleveringer. Der er magi omkring Muhktar når han har bolden. Tæt på at kunne blive kampens spiller, men gemmer den lige til en lidt længere fremme :-)
10

Pukki - Superligaens bedste angriber. Kommer med så meget mere til holdet end bare mål. En fantastisk presspiller, godt overblik og så laver han en helvedes masse mål, hvilket han ikke engang selv gjorde, før han kom til Brøndby.
10

Kliment - Kampens bedste spiller. Det er meget godt set af Bech og Zorniger at forlænge lejeaftalen med ham, da rygtet jo ville vide, at han til træningen er en fantastisk spiller, men hvor der bare lige mangler at komme hul på bylden inde på banen. Det kom der i den grad i går. Glimrende samspil med Pukki, løber solen sort og score et flot mål, og med lidt held kunne han have scoret flere.
12

Udskifterne har jeg ikke givet karakter.

+7 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.17.07.2017, kl 09:36:20
Torben/Casual(via web)

Replay af sidste års åbningskamp mod Esbjerg.

Håber det betyder, at modstaderen fra i går får samme placering, som Esbjerg fik i sidste sæson :-)

Vi er over dem fra første fløjt. Presser højt, og giver ikke meget
væk. Skaber chancer, spiller med selvtillid. Selv Kliment havde
selvtillid allerede fra kick-off.
Klar fra start. Jeg imponeres over, at vi næsten altid er klar fra start. Under TF var vi jo aldrig klar fra start. AZ har en god værktøjskasse.

Kasper Fisker passer perfekt til vores hold. Han løber, er
fodboldintelligent, har god teknik og et godt spark. Halimi så også
godt ud, men jeg kender ham ikke som type, så her vil jeg vente med
at bedømme ham.
Fisker har givet hele holdet et løft. Halimi synes jeg måske mangler lidt i evnen til at erobre bolden tilbage. Det kan måske blive midtbanens største problem i denne sæson, at den er lidt svag fysisk.

Kliment viste hvorfor han pt. er førstevalg. Han arbejder godt, han
har super fysik, og han bør vel reelt score endnu et mål i dag. Han
er dog med i 3 ud af 4 mål, og jeg under ham den succes. Zorniger og
Bech ved åbenbart bedre end mandagstrænerne på Internettet.
Forhåbentlig ved AZ bedre end os, da han går op og ned af spillerne til træning hver dag. Men vi vel blive enige om, at Kliment ikke slog til i sidste sæson, hvilket AZ gav udtryk i går, ved at kalde ham for doven i sidste sæson.

Nørgaard er fantastisk. Nøj hvor han arbejder godt.
Synes han skal slappe lidt af, så vi ikke pludselig ender med et bud på ham, vi ikke kan takke nej til.

fcm var dårlige i 1. halvleg, og vi burde have straffet dem endnu
mere i 2. Men 4-0 er mere end godkendt. Det var en konkurrent til
2.pladsen vi satte på plads i dag.
De kom uden gameplan og tydeligt, at det er en trup og et hold, der på mange måder virker helt forkert sammensat. Uden ham den lange i front, kan de intet.

Synes ikke vi så så meget til Mukhtar i dag, men han betyder stadig
meget for holdet.
Hany havde ikke sin bedste dag, synes også de andre var for dårlige til at finde ham. Dog var han med i første mål, med en god aflevering til Larsson. Men rart vi også kan vinde stort uden, at være meget afhængig af Hany, viser vi har god bredde.

Fedt at Mensah også fik scoret - scoringer og sejre giver
selvtillid, og vi skal bare i gang NU, så vi kan overføre denne
selvtillid til Europa og måske nå en gang længere end sidste år
(dvs. gruppespil).
Gruppespil ville være så vildt og betyde så meget for vores klub. Tror dog ikke rigtig på det endnu, især fordi modstanderen i en evt. 4 kval runde, vil være et meget stærk modstander.

Pukki scorer bare mål. Vild type.
Jeg bliver aldrig helt solgt på Pukki. Han arbejder dog vildt hårdt, men synes han brænder for meget, men der er naturligvis en grund til, at han spiller i den danske liga og ikke bundesligaen. Pukki er dog vildt vigtig i AZs system

Jeg tror vi bliver et top-2 hold, og hvis vi er heldige, så smider
det nye ps&e-hold lidt flere points end sidste sæson. Opstår
muligheden for os, så SKAL vi være klar.
Fortsætter vi dette niveau, så kan der ikke være tvivl om, at vi ender i top 2. Men lad os nu lige slå koldt vand i blodet, der er kun spillet en kamp, men det er svært at være pessimist efter den flotte sejr i går. Vi er kommet godt i gang og nu gælder det bare om at holde niveauet, kan vi det, så bliver vi svære at slå og så kan alt jo ske.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.17.07.2017, kl 09:39:43
Porstmand Per(via web)

Lidt løse tanker:

Kasper Fisker ligner et suverænt godt køb.

Kliment fik endelig et slutprodukt på sine aktioner.

Arajuuri er betydeligt bedre end Hermansson.

Crone er betydeligt bedre end Sikosek.

Fisker-Mukhtar-Nørgaard ligner en trio der kan levere topklasse hele sæsonen. Så kan Halimi, Kalmar og Mensah slås om den sidste plads.

I det hele taget ser angrebet og midtbanen meget stærke ud, og har god bredde. Forsvaret er OK, men reserverne i forsvaret er svage.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.17.07.2017, kl 09:47:17 som svar til #2 af Torben/Casual
Porstmand Per(via web)

Klar fra start. Jeg imponeres over, at vi næsten altid er klar fra start. Under TF var vi jo aldrig klar fra start. AZ har en god værktøjskasse.

Det er efter min mening den største forskel på de to. Thomas Frank var ikke god til at få spillerne til at ramme spændingsniveauet. Enten blev holdet tromlet, eller også var de overtændte og ragede kort til sig.
AZ er til gengæld suverænt god til det. Jeg mindes ikke at have set et hold hvor tændingen på den måde sidder lige i skabet hver gang (de sidste kampe i sidste sæson undtaget - og jeg tror det var helt med vilje).

De kom uden gameplan og tydeligt, at det er en trup og et hold, der på mange måder virker helt forkert sammensat. Uden ham den lange i front, kan de intet.
Deres gameplan var "luk Mukhtar ned, og håb på at BIFs forsvar fucker up på en lang bold. Det plejer de."

Hany havde ikke sin bedste dag, synes også de andre var for dårlige til at finde ham. Dog var han med i første mål, med en god aflevering til Larsson. Men rart vi også kan vinde stort uden, at være meget afhængig af Hany, viser vi har god bredde.
Hany blev lukket ned af FCM, stort set, og derfor så man ikke så meget til ham. De fokuserede bare så meget på det, at der blev masser af plads til alle andre.

Jeg bliver aldrig helt solgt på Pukki. Han arbejder dog vildt hårdt, men synes han brænder for meget, men der er naturligvis en grund til, at han spiller i den danske liga og ikke bundesligaen. Pukki er dog vildt vigtig i AZs system
Jep, hvis Pukki var super effektiv spillede han ikke for BIF med alt det han ellers kan.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.17.07.2017, kl 13:54:26
Iver(via web)

Bare rolig, det her holder jo kun til de andre hold lærer hvordan man spiller os.

Ja, det er kun en enkelt kamp, men se perspektivet. Sidste år var vi gode, indtil vi gik på pause da 2.pladsen var sikret. Denne pause kommer os til gode nu. Mht optimisme, husk den sæson hvor fcm var tæt på guld men hvor AaB vandt og fcm endte som nr 3 efter nederlag i overtal mod ps&e samt i Haderslev. Året efter var de til gengæld klar, sammenspillet fra dag 1, og de kørte et ret stabilt mesterskab ind. Kan vi kopiere dette? Måske ikke, men vores hold lige nu er stærkt.

I sidste sæson troede man at modstanderen bare skulle lære hvordan man spiller os. Her 37 kampe senere virker det ikke til, at vi er luret, eller også er modstanderne bare ikke dygtige nok til at de kan stå imod os. Husk på, ligaens niveau er lavt, og ikke mange hold har imponeret i 1.runde. vi SKAL simpelthen kunne vinde 75% af kampene - med mindre vi brænder chancerne eller modstandernes keeper er suveræn.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.17.07.2017, kl 14:20:44 som svar til #5 af Iver
Porstmand Per(via web)

Zorninger har også udviklet spillestilen. I starten af sidste sæson hvor det bare fuld damp på hele kampen. På et tidspunkt løb man tør få kræfter, men Zorninger nægtede at gå på kompromis indtil presspillet sad der.

Nu skiftes der tydeligt stil under kampene. I går var det noget i retning af:

1-15 min: Højt pres
15-30: Kontraspil
30-45: Højt pres
45-60: Kontraspil
60-75: Højt pres
75-90: Slap af og kør den hjem.

Vi har set det mange gange efterhånden, at kampen ligesom er inddelt i 15 minutters blokke, og det er næppe tilfældigt. Det stiller høje krav til spillernes evner, men gør også holdet meget svært at spille mod.

+3 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.17.07.2017, kl 14:33:30
Aijo(via web)

Jeg synes, at guldsnakken skal forstumme indtil vi er væsentlig længere henne i sæsonen. Vi har en svær udekamp mod FCN, som typisk gør ondt på os i dette system, og taber vi der, så er det lige pludselig en lidt blandet start. Når det så er sagt, så var det en rigtig flot sejr og åbningskamp vi fik skudt af i går.

At sige vi SKAL kunne vinde 75% af kampene er måske lige at tage munden lidt for fuld. Hvis man bruger den optik på de 26 kampe i grundspillet, så ville det give 2,25 i pointsnit efter alle kampe, hvis vi vandt 75% af kampene - her er endda taget udgangspunkt i, at de resterende 25% er tabt og derved ingen uafgjorte. Det lyder meget, meget højt sat og kan vi sidde med det pointsnit til februar ville jeg være meget imponeret.

Vil mene, at målet må være, at holde pointsnittet over de 2 efter grundspillet ligesom sidste år. Vi havde et flot grundspil, som er svært at overgå fra sidste år og mener egentlig ikke, at vi kan tillade os at sætte forventningerne meget højere end dette. At jeg dog håber på det er en anden sag. Kan vi få 2 point i snit efter grundspillet er jeg sikker på, at vi også ligger lunt i svinget til sølvmedaljerne igen - om det så er nok til, at fck er inden for en overskuelig distance må tiden vise.

+4 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.17.07.2017, kl 15:07:21 som svar til #7 af Aijo
Iver(via web)

Ja, men vi skal kunne vinde 3/4 kampe. Det kunne vi også sidste år, men gjorde det ikke fordi vi fx smed point mod Horsens, Randers, Viborg og Lyngby. 2,25 er ikke urealistisk at stile efter, for ligaen er ringe.

Vi kan/skal vel slå Helsingør, Hobro, Horsens, ågf, Silkeborg, Randers, SønderjyskE, Lyngby, Farum og AaB/OB. fcm har vi slået. Så er der ps&e samt AaB/OB hvor vi måske kan få problemer. Men det ville jo give 11 sejre i 13 kampe.

Vi skal bruge 9 sejre og 2 uafgjorte i 13 kampe for at få et snit på ca 2.25. Eller 10 sejre og 3 nederlag i 13 kampe. fcm har vi slået, så vi mangler 9 sejre i 12 kampe.

Husk på, vi var tæt på sidste år. Efter landskampspauserne dummede vi os tit i første kamp, men kørte så godt igen. Dvs tit var mønsteret ca 3 sejre, 1 uafgjort og 1 nederlag i 5 kampe, og så ny pause. Vi skal "bare" vinde en af de to kampe hvor vi sidste år kun spillede uafgjort eller tabte.

Og husk på, vi havde lige så stor afstand ned til nr 3 som ps&e havde ned til os, indtil vi slappede af. Det er altså et markant stort gab ned, og med mindre vi var pisse heldige så burde vi have endnu bedre forudsætninger her i sæson 2 under Morten Olsen...øhh, jeg mener Zorniger.

Holdet er nu rigtig godt. Og vores reserver pt er Wilzcek, Kalmar, Mensah, Hermansson, Sikosek, Blazek og så et par unge. Den bænk tror jeg at rigtig mange hold ville ønske de selv havde, og en stærk bænk skaffer points.

Nøglen i det hele ligger imidlertid hos vores keeper. Enten skal vi holde på Rønnow, eller også skal Bellot udvikle sig til en ny Rønnow/Hradecky.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.17.07.2017, kl 15:08:48
kewell(via mobil)

Vi er nok alle lidt oppe og flyve i dag efter sådan en kamp.
Placeringssnak er selvfølgeligt alt for tidligt på sæsonen, selvom jeg dog sagtens kan følge euforien.

Vi fik dog nogle foreløbige svar i går, og stort set alle nogle gode af slagsen.

Balancen på midtbanen med Fisker og Halimi var jeg noget usikker på inden kampen, men når vores presspil sidder i skabet, så betyder det ingenting.
Så må vi se om den fortsat vil holde defensivt, i kampe hvor vi ikke lige lykkes med presset.
Men duoen fik vist, at de sagtens kan spille sammen, hvilket løser vores umiddelbare 8'er mangel.

Så stemplede Kliment ind, med en flot kamp. Det var vigtigt at han gjorde det fra start af, så alle føler (inklusiv ham selv) at hans plads er berettiget. Han har fået tanket godt op på selvtillidskontoen, som formentligt har været lav.

Derudover så fik jeg en meget beroligende følelse af, at selvom vi spillede en rigtig god kamp, så kan vi sagtens spille bedre. Flere af vores profiler så lidt rustne ud og havde flere tekniske fejl end de plejer.
Når rusten er banket af, så kan vi blive rigtigt gode.

Så vil jeg også gerne lige storrose Arajuuri.
Han ser lidt skidt ud på bolden til tider, hvor han ikke har Røckers evner. Men han kommer i vejen for utroligt meget.
Og vores form for fodbold har brug for en type som ham.
Det samme kan man i øvrigt sige om Røckers pasningsfod. Den er utrolig skarp og sætter angrebet til det første mål igang.

Crone havde også en god kamp, og hvis det er niveauet vi får fra ham, så er jeg fint tilfreds med det.

Alt i alt en fantastisk kamp, hvor vi sætter en direkte konkurrent til vægs.

+2 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.17.07.2017, kl 16:14:40 som svar til #9 af kewell
Iver(via web)

Crone bliver den nye Dan Anton. Vi kan købe nye spillere, men Crone ender alligevel med at spille pladsen.

Sjovt nok frygtede jeg lidt denne kamp - vi ved ikke hvor fcm står, og vi mangler også en masse svar på vores nye midtbane. Men som fans er vi også mærket af 10 mindre gode sæsoner hvor vi har manglet at se vindermentaliteten på banen. Den er der i hvert fald nu, og efter et år må vi fans også med på den bølge. Vi er Brøndby IF, så selvfølgelig skal vi have ambitioner om at vinde alle kampe, hjemme såvel som ude, og tro mig: Vores modstandere frygter os. De ved godt, at man på en mindre god dag bliver slagtet i maskinen. Der er næppe nogen der glæder sig til at få besøg af Pukki og Kliment, med Mukhtar liggende bagved. Pukki må være pisse irriterende at spille overfor, og Kliment er virkelig et fysisk pragteksemplar.

+4 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.17.07.2017, kl 21:05:12
Iver(via web)

Når vi taler fcm, så skal vi også huske på, at deres "forstærkninger" er hentet i SønderjyskE. SE var ganske gode for 1½ år siden - efter danske forhold, specielt fordi de havde et sammentømret hold og et fast koncept. Men generelt er det nok ikke i Superligaen man skal hente sine forstærkninger hvis man for alvor har top-3 ambitioner. Man kan måske hente nogen meget unge talenter som fx fcn og Lyngby. Men de tidligere SønderjyskE-spillere gjorde det ikke specielt godt. Kanstrup så også yderst uheldig ud får ågf ved 0-1-målet. Jeg tror det er godt vi hverken hentede ham eller de andre forslag fra SønderjyskE. De har slet ikke den klasse som deres forgængere i Midtjylland havde for 1½-2½ år siden.

+2 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.18.07.2017, kl 07:35:41
Aarup(via web)

Jeg syntes nu stadig Marc Dal Hende ville pynte hos os. Også selv om Crone gjorde det fint i søndags.
Men der må være en grund til at de stadig bruger Novak. Måske de bare venter på et bud så han kan komme afsted.

Ellers enig med Iver. Drachmann og Kroon var dårlige. Især Drachmann. Han har slet ikke klasse som Sparv, og selvom han skulle mandsopdække Mukthar fik denne masser af plads. Eller overlod pladsen til lillebror Halimi.

Men generelt omkring at hente forstærkninger i superligaen, så syntes jeg nu Fisker er en fuldgod erstatning for Phiri. Og jeg er også sikker på at Marcondes bliver god for os. Fc Muh har ikke kun hentet forstærkninger i Superligaen, deres nye nordmand startede inde sammen med en ny bulgarer.
Alle var bare generelt dårlige :-)

+1 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.18.07.2017, kl 07:42:34
bobas(via web)

De manglede store Poul(savnede ham ikke), men spillemæssigt var vi totalt overlegne. Selv om et par spillere var lidt rustne så fungerede holdet.

Bare vi kunne beholde truppen. For mig var Kliment en stor positiv overraskelse. Jeg har ellers sagt farvel til ham.

Hvad skal man ellers sige, 4:0 over et "tophold". Man kan ikke forlange mere. Det var en pragtfuld kamp, - flere af den slags. Fantastisk begyndelse på sæsonen.

+5 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.19.07.2017, kl 22:16:32
Don Ø(via web)

Seriøst! Hermannsson er ikke dårligere end Papegøjen! Og vi laver stadig mange fejl og har 17% boldtab. Rocker er den hurtigste spiller målt i kampen på topfart, så se lige kampen igen - objektivt.

+1 Besvar
Besvar tråden

BLOK4.dk

Profilbillede
Du er ikke logget ind

Formatteringstips

Der understøttes følgende simple formatteringsmuligheder.

• **Fed skrift**
  • __Understregning__
  • //Kursiv//
  • --Slettet--

Senest på debatten

i dag, kl 14:52:08: Iver har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i dag, kl 08:56:19: Iver har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i dag, kl 08:05:51: Aijo har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i dag, kl 02:37:26: hellinnorth har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 19:31:50: Aarup har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 18:43:46: Freddi har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 11:11:36: Emil RD har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 10:40:12: Castor har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 09:47:23: Farisæren har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 09:45:24: Puma har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 09:37:45: Iver har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 08:46:59: henrikTS har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i forgårs, kl 23:12:34: Iver har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i forgårs, kl 22:41:14: Iver har oprettet en ny tråd Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i forgårs, kl 21:55:36: bobas har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

i forgårs, kl 21:50:45: bobas har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

i forgårs, kl 07:57:56: Kapper har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.13.10.2017, kl 14:53:16: Iver har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.13.10.2017, kl 13:51:42: ROM har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.13.10.2017, kl 13:47:07: ROM har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.12.10.2017, kl 16:58:36: Kapper har oprettet en ny tråd blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.12.10.2017, kl 12:13:40: Administrator har kommenteret i tråden blok4.dk update

d.04.10.2017, kl 22:21:19: Jakobb har kommenteret i tråden Optimal startformation

d.04.10.2017, kl 13:42:08: CVST har kommenteret i tråden Optimal startformation

d.04.10.2017, kl 13:40:38: CVST har kommenteret i tråden Optimal startformation

d.04.10.2017, kl 11:24:57: Puma har kommenteret i tråden Optimal startformation

d.04.10.2017, kl 09:36:46: Aijo har oprettet en ny tråd Optimal startformation

d.02.10.2017, kl 19:47:16: CVST har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 15:44:42: Jakobb har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 15:22:00: Aijo har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 15:18:52: Aijo har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 15:14:54: Farisæren har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 14:48:32: Torben/Casual har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 12:06:38: Iver har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 11:06:43: Torben/Casual har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 10:41:54: Farisæren har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 09:07:30: Iver har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 09:06:44: Puma har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 08:57:47: Farisæren har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.01.10.2017, kl 22:27:21: Iver har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.01.10.2017, kl 07:39:59: Iver har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.30.09.2017, kl 09:54:26: Puma har oprettet en ny tråd Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.26.09.2017, kl 10:19:42: Iver har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.25.09.2017, kl 14:08:20: kewell har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.25.09.2017, kl 08:19:21: bobas har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.24.09.2017, kl 22:11:12: Farisæren har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.24.09.2017, kl 17:13:10: Iver har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.24.09.2017, kl 16:09:26: the_wrong_ghost har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.23.09.2017, kl 21:20:39: Capper har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.23.09.2017, kl 09:41:34: Hans har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

Miniskakt

23:30 Mandriel/Oliver

[formatformat.dk]

Et ganske spændende longread i tre dele.

22:43 Jakobb

Inden kampen overvejede jeg odds ca 20 på Maribor.. "Et longshot, men for højt sat"...

22:41 Black Francis

En såkaldt "ekspert" havde udtalt, st han troede på få mål i Maribo - Liverpool, for hjemmeholdet var stærke defensivt. Hmm...

22:40 Black Francis

Wow... Liverpool vandt 7-0....

22:38 Jakobb

Næsten 4 mål i snit.. Fremragende aften.