B4 logo - den vrede koala
Hvis nogen ønsker en plan for sin dag, bør de få sig et job i en bank. (sagt på træningslejren i Dubai)
AZ

Debat

Profilbillede
Oprettet: d.05.05.2017, kl 08:45:52 Seneste opdatering: d.09.05.2017, kl 16:39:21
Leitz(via web)

Nedtak - Fcm - Brøndby IF

Pokalfinale!!!!

Sindssyg vigtig sejr. Hvorfor skal alle kampe mod fcm være så spændende?

Vi spiller egentlig en dårlig kamp, med masser af fejl. Dog synes jeg presspillet fungerede bedre end mod Sønderjyske. Vi mistede bare bolden med det samme, pga dårlige afleveringer og førsteberøringer.

Jeg synes virkelig Pukki viser klassen i dag. Flot mål, afgørende i 2-1 målet, utrolig rolig med bolden og formår at vende på en tallerken. I mine øjne kampens spiller, selvom Rønnow og Phiri også spillede flot.

Dommeren dømte generelt godt, selvom hans linje var meget ustabil. Det røde kort til Phiri var helt hen i vejret, men vi skal være glad for han ikke dømte endnu et straffespark til fcm.

Vi ses i Arken!

+1 +1 Besvar

28 kommentarer

Profilbillede
Sendt ind d.05.05.2017, kl 08:52:21
Iver(via web)

POKALFINALE

Missionen i går lykkedes: Brøndby IF er i pokalfinalen.

Synes kampen i går var endnu mere kaos end det plejer at være mod fc muh. Der blev også gået til stålet fra første minut, og jeg synes dommeren var lidt længe om at stoppe det. Specielt de høje spark i ansigtshøjde og den header Phiri får i baghovedet burde være påtalt hårdere eller have givet gult kort. Det havde det helt sikkert gjort senere i kampen.

Vi kommer bagud, og har ryggen mod muren. Det er første gang i sæsonen hvor vi er bagud mod fc muh, og hvordan ville vi tackle dette? Synes vi gjorde det fint. Vi kommer hurtigt i angreb og Poulsen må stoppe Mukhtar så vi får frispark lige udenfor feltet.

Vi kæmper godt, og Pukki slider sig igennem efter et flot, flot forarbejde af Nørgaard og Wilczek.

Herefter SKAL vi altså score nogen flere mål - specielt Wilczek skal lave 2 kasser, men det sker ikke. Men positivt at vi skaber chancer og flænser os igennem fc muh's forsvar. I det hele taget er det fantastisk så meget vores midtbane producerer, og selvom fc muh havde 4 mand på midten kunne de ikke dominere.

Rønnow må også redde os en gang, men det er jo det han kan.

I 2. halvleg synes jeg ikke der er vildt mange chancer. Og stor ros til Austin for at dæmpe sig og ikke satse i tacklingerne. Vi frygtede nok alle det værste efter det gule kort.

Og så kommer forløsningen, hvor vi får en lang bold ned til Pukki, spiller til Nør, til Mukhtar der lægger den af, og Nør kan så score i 92. minut. Igen et flot mål, og igen viser det at vi bare er et bedre fodboldhold og vi tænker hurtigere. Det er derfor vi kommer igennem til så mange chancer - vi opsøger heldet og vi har nogen spillere der kan tænke hurtigt (Mukhtar, Nørgaard, Pukki).

Nilsson så jeg ikke så meget til, ud over en enkelt situation hvor hans boldbehandling er for dårlig - ellers var det jo en kæmpe chance.

Kaos eller ej: Vi har nu mødt et stærkt fc muh-hold 4 gange. 3 sejre og en enkelt uheldig uafgjort, målscore på 9-6. Det er klasse, og det tror jeg aldrig før vi har gjort. Måske taber vi på søndag, eller måske gør vi ikke. Jeg er ligeglad, vi vandt den vigtige kamp. Søndag skal vi teste Nilsson og Kliment igen, og mon ikke også der bliver spilletid til Holst, Kalmar og Mensah?

+9 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.05.05.2017, kl 13:05:23 som svar til #1 af Iver
Leitz(via web)

Jeg har aldrig forstået at dommeren de første 10-15 minutter skal lægge en linje. Fx den du nævner med Phiri som bliver overfaldet i ryggen og hovedet... Modstanderen kommer i meget høj fart i ryg og hovedet på Phiri uden at være i nærheden af bolden. Det kan da kun være klokkeklar gult.

Hvorfor er næsten alle tacklinger "gratis" i starten af en kamp? Dommeren bør da gå efter det officielle regelsæt og ikke efter sin egen linje.

+4 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.05.05.2017, kl 13:43:49
henrikTS(via web)

Leith - enig det er også noget pjat. Seriøst mener jeg den i går på Phiri burde have givet rødt. Det er så langt uden for "normalen" at det ikke hører hjemme på en fodboldbane. Heldigvis kom phiri ikke til skade, men han kunne nemt at fået en hjernerystelse og det er ikke for sjov.

Ellers mega rodet, vi vinder ikke kun på held, men også på det. Godt at se viljen til sidst til at stadig ville score. Det var fedt.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.05.05.2017, kl 14:02:37 som svar til #3 af henrikTS
Iver(via web)

Ellers mega rodet, vi vinder ikke kun på held, men også på det. Godt
at se viljen til sidst til at stadig ville score. Det var fedt.

Du har ret, og jeg vidste også at den ville komme. I starten af sæsonen blev der også talt om at modstanderne bare skulle lære at spille os. Det har de så bare ikke lært endnu.

Vi spiller til tider rodede kampe, men læg mærke til, at vi i dag kan slå alle hold. Vi har altid en chance. Selv hvis vi er bagud. Bemærk også, at vores nederlag har været smalle (undtagen i Grækenland). Vi taber kun med 1 mål, og vi er aldrig bagud med 2 mål i løbet af kampene. Ergo får vi lukket godt nok af så vi ikke smider kampen helt trods bagud 1-0.

Det er mange år siden vi sidst følte at vi kunne slå alle. Og vi scorer mål i næsten hver eneste kamp, held eller ej. I går har vi rigeligt med chancer til at score 5 mål. fc muh scorer heller ikke mod os efter hjørnespark eller indkast.

Der er rigtig mange positive ting at tage med. At vi så ikke kan kontrollere en svær udekamp mod Danmarks tredjebedste hold må vi bare leve med - det kommer vi heller ikke til at kunne i finalen. Men jo mere kaos i finalen, jo bedre for os.

+4 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.05.05.2017, kl 14:57:06 som svar til #2 af Leitz
Kalledrengen(via web)

Jeg har aldrig forstået at dommeren de første 10-15 minutter skal
lægge en linje. Fx den du nævner med Phiri som bliver overfaldet i
ryggen og hovedet... Modstanderen kommer i meget høj fart i ryg og
hovedet på Phiri uden at være i nærheden af bolden. Det kan da kun
være klokkeklar gult.

Hvorfor er næsten alle tacklinger "gratis" i starten af en kamp?
Dommeren bør da gå efter det officielle regelsæt og ikke efter sin
egen linje.

Ligesom Hassans arm lige i smasken på Sikosek. Den gav ikke engang frispark. Og dommeren stoppede i øvrigt heller ikke spillet som han skal, når der ligger en spiller med en hovedskade.

Vi har et udtryk, der hedder pokalFIGHT, men det inkluderer altså ikke arme, albuer og støvler i hovedet på folk. Og dem var der altså 4 af fra Midtjyllands side i første halvleg, som alle kunne have givet kort. Og dertil overfaldet i ryggen/baghovedet på Phiri.

+2 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.05.05.2017, kl 17:59:07
Jba10(via mobil)

Hahaha. Folk er så forblændede at de giver dommeren skylden for at Phiri bliver smidt ud, på trods af en stempling med strakt ben, knopperne forrest og i knæhøjde. Det er så idiotisk lavet - ikke af dommeren, men af Phiri. Vildt at nogle ikke kan se det.

+1 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.05.05.2017, kl 19:07:10
henrikTS(via mobil)

Tanken er vel, at når phiri ryger ud, burde andre også have været det. Ikke omvendt vel?

+1 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.05.05.2017, kl 21:20:21
Jba10(via mobil)

Så fordi dommeren overser et åbenlyst rødt kort tidligere, giver det spillerne carte blanche til at stemple løs på modstandernes knæ uden konsekvenser? Come on, kan I ikke selv se det er tåbeligt?

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.06.05.2017, kl 07:14:23 som svar til #8 af Jba10
Celius(via web)

Øhm... Hvis nu du er ude og spille fodbold og i starter stille og roligt, bare med alm. skulderskub osv. Pludselig kommer der en glidende tackling i knæhøjde og dommeren vinker bare spillet videre. Så har du som hold to muligheder: 1. fortsætte med "fair play" hvor du så muligvis vil blive kuet fysisk, eller 2. du kan bruge samme trick, netop fordi dommeren tillader det og det udligner forholdende.

Som spiller så har det da altid været mulighed 2 der er blevet brugt, hvilket sker i stort set samtlige kampe i suppen.

Så nej du får ikke carte Blanche til at gøre som du vil, men du får lov til at spille hårdere spil.

+2 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.06.05.2017, kl 07:27:30
Embo(via web)

Sikke et løft til klubben og holdet med pokalfinale. Noget at se frem til, nu hvor sølv er sikret. Og det må styrke både sammenhold og vindermentalitet at vinde kampe som den her og den i Randers.

Det virker som om, at coach udvikling af holdet bare fortsætter, selv om der små dump på vejen. Som Iver skriver, så kommer vi sjældent meget bagud, og holder os inde i kampene med chancer, selv når vi ikke spiller godt som i den her kamp.

Kan ikke lade være med at tænke, at de sidste to kampe også peger frem mod næste sæson:

Jeg vil ikke dømme ham ude, og jeg kan godt lide hans energi, men Sisosek var en katastrofe. Han er en tsunami af dårlige beslutninger, og han falder igennem på placeringsevne og fysik. Måske jeg bare er utålmodig, men jeg tænker, at Ståle har set det samme som jeg, og der vil blive spillet maximalt på den venstreside i parken.

Mukhtar er de sidste kampe blevet tæt på mandsopdækket. Det er han ikke sluppet godt fra, men har jo stadig det tårnhøje niveau, som gør ham kampafgørende. Dog gode lærepenge for ham og holdet, at det kommer allerede nu, for mon ikke det bliver normalen i næste sæson. Jeg ved ikke, om han skal trække ned i banen, eller han skal spilles anderledes, men uanset så behøver det jo ikke at være skidt, hvis en af modstanderne har en så bunden opgave, og Mukhtar ellers formår at gøre sig fri.

Hvis vi finder niveauet fra de bedste kampe i sæsonen, så tror jeg vi vinder i parken.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.06.05.2017, kl 08:38:06 som svar til #5 af Kalledrengen
Jens - Yellow Madness(via web)

Hovedskade......

Er der nogen der har en definition (altså ikke hvad man synes eller tror) på hvad en hovedskade i fodboldlovens terminologi er?

Når jeg ser kampe så virker det som om en hovedskade er alt fra en potentiel hjernerystelse til en lille flænge i læben eller en øm næse.

Jeg SYNES det kun skulle handle om de farlige skader, altså dem med risiko for hjernerystelse o.l. - netop ikke at man har slået næsen, har ondt i kinden osv. (men det er HOLDNING)

Hassans albue, jeg synes der svær at vurdere - jeg er jo ikke helt objektiv og jeg synes den ser en anelse bevidst ud -> kort. Men når jeg nu som absolut farvet ikke er sikker, så ramte dommeren måske rigtigt? (kan dog undre det ikke gav frispark)

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.06.05.2017, kl 08:40:39 som svar til #8 af Jba10
Jens - Yellow Madness(via web)

Uanset hvem der "burde" havde været udvist tidligere, jeg skal indrømme at jeg ikke umiddelbart så manglende udvisninger. Så SYNES jeg ikke at Phiris tackling er i nærheden af rødt kort, advarsel for at den er lidt unødvendigt satses, ja - men rødt, meget hårdt dømt.

Hvis dommeren mener han udsætter modstanderen for fare, så kan man vel sige at det er en decideret fejldom, for der skete præcist ingenting for modspilleren (så vidt jeg ved)

+2 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.06.05.2017, kl 15:30:11 som svar til #12 af Jens - Yellow Madness
Andrej1(via web)

Det er en meget mystisk konklusion, du drager. Hvis en spiller kommer flyvende i en halv meters højde med begge fødder strakte og med knopperne forrest mod en anden spiller og denne anden spiller når at undvige - springer op som om han var skudt, hvad ved jeg - og ender med slet ikke at blive berørt, vil der stadig (og bør der i de fleste tilfælde) blive vist det røde kort fra dommerens side.

Da Ramos slagtede Messi i seneste El Classico blev han i praksis heller ikke særlig meget slagtet - netop fordi Messi nåede at hoppe.

Nå er det så ikke tilfældet med Phiri. Men om der gives et rødt kort eller ej, har ikke nødvendigvis noget med en efterfølgende skade eller om han rammer spilleren eller ej at gøre, men om intentionen og om der udvises unødvendig voldsom fremfærd på banen.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.06.05.2017, kl 16:39:55 som svar til #13 af Andrej1
Iver(via web)

Nå er det så ikke tilfældet med Phiri. Men om der gives et rødt kort
eller ej, har ikke nødvendigvis noget med en efterfølgende skade
eller om han rammer spilleren eller ej at gøre, men om intentionen
og om der udvises unødvendig voldsom fremfærd på banen.

Men Phiris indsats synes jeg ikke ligner hverken intention om at lave frispark, og synes heller ikke det er specielt voldsomt. Eneste fejl er, at han får løftet foden og at modstanderen så rammer ham.

+3 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.06.05.2017, kl 17:45:40 som svar til #14 af Iver
Andrej1(via web)

Det er jeg ret enig i - Phiris (manglende) intentioner altså. Det var en hård, alt for hård dom i vores øjne, selv om det var dumt af Phiri så kort før tid. Men man KAN argumentere for rødt med udgangspunkt i fodboldloven. Derfor tror jeg desværre heller ikke vi får noget ud af anken.

Mit indlæg var primært et svar til Jens YMs mystiske konklusion af, at der var tale om en fejldom, fordi den anden spiller intet kom til. Det har ikke noget med dét at gøre.

+1 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.06.05.2017, kl 21:21:55 som svar til #15 af Andrej1
Jens - Yellow Madness(via mobil)

Kan ikke forklare på skrift 😄

+3 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.07.05.2017, kl 23:40:32 som svar til #16 af Jens - Yellow Madness
Ligaref(via web)

Hvis dommeren mener han udsætter modstanderen for fare, så kan man vel sige at det er en decideret fejldom, for der skete præcist ingenting for modspilleren (så vidt jeg ved)

Det her er i hvert fald noget fordrukkent sludder

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.08.05.2017, kl 09:52:32 som svar til #17 af Ligaref
William(via web)

Men er da godt nok sjældent at de ændrer en dom når dommeren har set og dømt situationen.

Det er en klar fejldom, ja. Den var ikke til mere end gult. Men så kan man jo gå ind og give/ændre karantæner efter hver kamp.

+2 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.08.05.2017, kl 10:01:33 som svar til #18 af William
Ligaref(via web)

Klar fejldom - arhhhh det er vel lige at stramme den.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.08.05.2017, kl 12:58:04 som svar til #19 af Ligaref
Kalledrengen(via web)

Ud fra den linie dommeren havde i resten af kampen, så jo, klar fejldom.

+1 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.08.05.2017, kl 15:40:24 som svar til #4 af Iver
Iver(via web)

Vi spiller til tider rodede kampe, men læg mærke til, at vi i dag
kan slå alle hold. Vi har altid en chance. Selv hvis vi er bagud.
Bemærk også, at vores nederlag har været smalle (undtagen i
Grækenland). Vi taber kun med 1 mål, og vi er aldrig bagud med 2 mål
i løbet af kampene. Ergo får vi lukket godt nok af så vi ikke smider
kampen helt trods bagud 1-0.

Nå, den fik jeg så jinxet godt og grundigt.

Men fuckit - kampen i går var ikke vigtig for os. Forventer dog det er en enlig svale med SÅ svag en koncentration.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.08.05.2017, kl 15:44:25 som svar til #21 af Iver
Kapper(via mobil)

Jeg tror nu godt vi kan risikere at se flere af denne slags kampe. Vi har ikke det store og spille for, og hvis/når vi møder hold som har noget at nå, så er der reelt en risiko for en snitter mere.

Det er dog gode lærepenge med henblik på næste sæson.

Mvh

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.09.05.2017, kl 07:12:56
bobas(via web)

Dårlig kamp? - det ved jeg ikke. Mangel på Hany gør sit. Par andre spillere i front og på midten og så er forskel markant.

Vi har ikke fantastisk trup og speciel vores forsvar er ikke særlig god. Fans har gjort Röcker til noget fantastisk, men virkeligheden? er en anden efter min mening.

Synes ikke at spillernes indstilling eller kampvilje manglede. Det er mere evnerne og fcm ville vinde og så er deres Poul ikke til at stoppe.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.09.05.2017, kl 08:52:48 som svar til #23 af bobas
Iver(via web)

Dårlig kamp? - det ved jeg ikke. Mangel på Hany gør sit. Par andre
spillere i front og på midten og så er forskel markant.

Synes ikke vi spillede godt, og vi skabte ikke så mange chancer som normalt.

Vi har ikke fantastisk trup og speciel vores forsvar er ikke særlig
god. Fans har gjort Röcker til noget fantastisk, men virkeligheden?
er en anden efter min mening.
Röcker er forrygende til rigtig mange ting, men vi har selvfølgelig svagheder.

Synes ikke at spillernes indstilling eller kampvilje manglede. Det
er mere evnerne og fcm ville vinde og så er deres Poul ikke til at
stoppe.
Uanset hvad, så svigter koncentrationen. 2 Jesper Olsen-afleveringer må jo aldrig ske. Hvis vi ikke havde foræret dem målene var det nok blevet en mere tæt kamp i 2. halvleg, for så meget bedre var fcm ikke. Men man forærer bare ikke 2-3 mål væk ustraffet.

Synes godt man kunne se, at vi enten lige manglede det sidste, eller også var vi trætte og tog en puster efter at den store mission i pokalsemifinalen var kommet i hus. Som fans var vi sikkert heller ikke helt oppe at ringe, modsat torsdag.

+2 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.09.05.2017, kl 11:26:23
kewell(via web)

Når man tager til Heden, smider 6 reserver i startopstillingen, tager sine to største profiler ud af holdet.
Møder op med en attitude, som reflekterer at man ikke har noget rigtigt at spille for, og så direkte forærer dem to mål.
Så skal man også tabe mod et revanchelystent FCM hold, som kæmper hårdt for at snuppe 3. pladsen.

Vendte man ligningen om, med et desismeret FCM hold på Brøndby Stadion, ville vi også vinde klart.

Så jeg ligger ikke så meget i nederlaget, andet end at jeg var skuffet over attituden.

+2 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.09.05.2017, kl 11:33:32 som svar til #25 af kewell
Kalledrengen(via web)

Jeg er helt enig med Iver og kewell.

Vi skal ikke lægge noget som helst i den kamp. Sker det gentagne gange fra nu af, så kan vi snakke om det.

Vi har kun 2 kampe tilbage i sæsonen og de foregår begge i siloen. Resten er træningskampe, som forhåbentligt giver AZ noget feedback på hvor hans trup står og hvem han kan regne med (specielt blandt reserverne).

+2 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.09.05.2017, kl 11:36:07 som svar til #26 af Kalledrengen
Kalledrengen(via web)

PS
Jeg var i øvrigt i Herning og der var en fantastisk stemning på vores afsnit, selv da vi var bagud 4-0 var der ingen sure miner og der blev stadig sunget på fuld drøn. En pokalfinale gør meget ved humøret :-)

+4 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.09.05.2017, kl 16:39:21
Le boss(via mobil)

Vi slog også FCM i deres mesterskabssæson i en af de sidste kampe hvor vi var flyvende.

Resultatet ser træls ud, men så er det ikke værre.

+1 Besvar
Besvar tråden

BLOK4.dk

Profilbillede
Du er ikke logget ind

Formatteringstips

Der understøttes følgende simple formatteringsmuligheder.

• **Fed skrift**
  • __Understregning__
  • //Kursiv//
  • --Slettet--

Senest på debatten

i dag, kl 14:52:08: Iver har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i dag, kl 08:56:19: Iver har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i dag, kl 08:05:51: Aijo har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i dag, kl 02:37:26: hellinnorth har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 19:31:50: Aarup har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 18:43:46: Freddi har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 11:11:36: Emil RD har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 10:40:12: Castor har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 09:47:23: Farisæren har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 09:45:24: Puma har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 09:37:45: Iver har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 08:46:59: henrikTS har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i forgårs, kl 23:12:34: Iver har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i forgårs, kl 22:41:14: Iver har oprettet en ny tråd Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i forgårs, kl 21:55:36: bobas har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

i forgårs, kl 21:50:45: bobas har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

i forgårs, kl 07:57:56: Kapper har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.13.10.2017, kl 14:53:16: Iver har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.13.10.2017, kl 13:51:42: ROM har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.13.10.2017, kl 13:47:07: ROM har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.12.10.2017, kl 16:58:36: Kapper har oprettet en ny tråd blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.12.10.2017, kl 12:13:40: Administrator har kommenteret i tråden blok4.dk update

d.04.10.2017, kl 22:21:19: Jakobb har kommenteret i tråden Optimal startformation

d.04.10.2017, kl 13:42:08: CVST har kommenteret i tråden Optimal startformation

d.04.10.2017, kl 13:40:38: CVST har kommenteret i tråden Optimal startformation

d.04.10.2017, kl 11:24:57: Puma har kommenteret i tråden Optimal startformation

d.04.10.2017, kl 09:36:46: Aijo har oprettet en ny tråd Optimal startformation

d.02.10.2017, kl 19:47:16: CVST har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 15:44:42: Jakobb har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 15:22:00: Aijo har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 15:18:52: Aijo har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 15:14:54: Farisæren har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 14:48:32: Torben/Casual har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 12:06:38: Iver har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 11:06:43: Torben/Casual har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 10:41:54: Farisæren har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 09:07:30: Iver har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 09:06:44: Puma har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 08:57:47: Farisæren har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.01.10.2017, kl 22:27:21: Iver har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.01.10.2017, kl 07:39:59: Iver har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.30.09.2017, kl 09:54:26: Puma har oprettet en ny tråd Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.26.09.2017, kl 10:19:42: Iver har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.25.09.2017, kl 14:08:20: kewell har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.25.09.2017, kl 08:19:21: bobas har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.24.09.2017, kl 22:11:12: Farisæren har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.24.09.2017, kl 17:13:10: Iver har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.24.09.2017, kl 16:09:26: the_wrong_ghost har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.23.09.2017, kl 21:20:39: Capper har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.23.09.2017, kl 09:41:34: Hans har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

Miniskakt

23:30 Mandriel/Oliver

[formatformat.dk]

Et ganske spændende longread i tre dele.

22:43 Jakobb

Inden kampen overvejede jeg odds ca 20 på Maribor.. "Et longshot, men for højt sat"...

22:41 Black Francis

En såkaldt "ekspert" havde udtalt, st han troede på få mål i Maribo - Liverpool, for hjemmeholdet var stærke defensivt. Hmm...

22:40 Black Francis

Wow... Liverpool vandt 7-0....

22:38 Jakobb

Næsten 4 mål i snit.. Fremragende aften.