B4 logo - den vrede koala
Cute (efterfulgt af et manisk smil)
AZ

Debat

Profilbillede
Oprettet: d.24.04.2017, kl 13:57:33 Seneste opdatering: d.28.04.2017, kl 10:44:55
Iver(via web)

Nedtakt: Farum-Brøndby IF 0-1 (0-0)

Hvad var godt og hvad var skidt?

Synes efterhånden der er en tendens til, at vi i ca. 1/3 af kampene i Farum oplever at de får rigtig mange (kontra)chancer. Vi har før tabt 2-0 deroppe hvor vi kunne have tabt 8-0 (kampen hvor Dumic blev udvist), og vi har vundet en kamp 0-2 som vi burde have tabt med 3-0 eller mere.

I går kunne vi måske have scoret tidligt i kampen, men herefter stod der FCN på de store chancer.

Jeg bemærkede at Austin IGEN lavede en fin detalje før målet. Før så vi ham aldrig lave noget offensivt som smarte vendinger, men nu ser vi det ofte, selv mod fuckerne. Det pynter faktisk på hans spil, og han virker til at være rigtig glad for nu at være en del af et velfungerende hold.

Rønnow MOM uden konkurrence. Vild, vild kamp. Han må bare IKKE smutte før vi er færdig med Europa League - håber virkelig vi har ham indtil 31/12 i år, så er han nok smuttet. Sælg ham evt. nu men hvor han først skifter til januar.

Holst var vores dårligste mand på midtbanen - han bliver max. breddespiller, og havde kampen været vigtig ville han ikke have spillet. Synes han er en fin fyr, men må nok sige, at han bare ikke bliver god nok til vores ambitioner.

+3 +1 Besvar

25 kommentarer

Profilbillede
Sendt ind d.24.04.2017, kl 14:43:49
Porstmand Per(via web)

Defensiven er bare ikke god nok. Det har været et tilbagevendende problem, og det ville have kostet mange point uden Rønnow.

Sikosek og Hermansson ser svage ud, og der er meget ringe beskyttelse fra midtbanen hvis presset bliver overspillet.

Jeg håber man forlænger med Austin. Zorningers overfaldsfodbold er en stor succes, men hvis man har ambitioner er det ikke godt nok at man giver 3+ 100% chancer væk i hver kamp. Også selv om offensiven generelt leverer.

Holst er kun 22, og det er stadig ungt for en central midtbanespiller. Nørgaard er kun et år ældre, og han er først slået igennem i denne sæson.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.24.04.2017, kl 15:06:09 som svar til #1 af Porstmand Per
kewell(via web)

Jeg er slet ikke enig omkring defensiven generelt.
Friløbere er ikke primært vores forsvars fejl.
De opstår når FCNs midtbane slår en aflevering i dybden, og deres raketter laver det perfekte løb.
Det vil næsten altid være umuligt for vores centerforsvar, som vender den modsatte vej, og er langsommere, at dæmme op for, hvis aflevering og løb er timet perfekt.
Det er presset fra vores midtbane, der er det væsentligste for at kunne dæmme op for det.

Jeg synes omvendt dig, at Hermansson har spillet et fremragende forår.
Sikosek er en anden historie, men synes han gjorde det hæderligt i Farum.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.24.04.2017, kl 15:14:16 som svar til #2 af kewell
Kapper(via mobil)

Meget enig. Forsvaret kom generelt under pres i går fordi midtbanen ikke fungerede. Jeg var ikke imponeret af Phiri i de første 60 min og slet ikke af Holst i alt den tid han fik.

+1 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.24.04.2017, kl 15:23:23
Torben/Casual(via web)

Synes presset har manglet i de 2 sidste kampe. Får vi ikke ordentlig pres på boldholder, så får vi mange chancer imod, da vi giver meget bagrum væk.

Holdet faldt midt i 1. halvleg og prøvede med et lavere pres, fordi det høje pres ikke sad, det gav dog bare endnu flere chancer til fcn.

Men også stor ros til fcn, de bliver nok de største konkurrenter i næste sæson om sølv, de er klart det bedste hold lige pt. De spiller med stor selvtillid og burde have vundet kampen i går. Hjulmand kan noget særligt.

Vores pres virkede ikke og især Phiri, Sikosek og Holst var ikke gode nok i presset og i spillet frem i banen, men en Pukki og Wilczek var nu heller ikke særlig gode. Holdet havde på alt for mange positioner en off-day.

Rønnow bliver bare ved med at imponere, manglede han ikke lidt i højde og fysik, så ville han banke på i PL, så højt er hans niveau. Hans afgang bliver mærkbar, hvis vi skal spille med ham smørhandsken fra Norge på mål...

En kamp vi burde have tabt og som ikke betød så meget for os, vandt vi. Det vidner om, at AZ har bragt holdet langt på under et år og virkelig har bragt vindermentalitet ind i holdet, det et meget flot stykke arbejde af AZ. Han skal nu tilbage på træningsbanen og finde presspillet frem i holdet igen, for vores bagkæde er ikke skabt til at forsvarer.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.24.04.2017, kl 16:09:31
Iver(via web)

Det er i hvert fald rart at skeptikerne mht. AZ ikke fik ret (dem der i efteråret sagde, at vi bare skulle tabe 2 kampe, så var top-6 i fare).

Det er muligt at FCN bliver en større konkurrent om et år, men status lige nu er altså, at vi er 16-17 point foran ligaens tredjebedste hold. Og i næste sæson kender vi systemet bedre, og de signings vi evt. får til sommer er castet præcist til vores system. Så jeg mener faktisk at vi kan blive endnu bedre, mens jeg tvivler lidt på at FCN kan løfte sig særlig meget, omend de spiller ganske godt lige nu. De er kommet fra baghjul og det er først nu de for alvor tages seriøst. Men fra næste sæson er modstanderne klar fra start, og det er ikke sikkert at FCN glæder sig til en udekamp i Hobro.

+1 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.24.04.2017, kl 16:34:07 som svar til #5 af Iver
William(via web)

FCN mister nok også nogle profiler i sommerens transfer vindue og så er spørgsmålet om eller hvor hurtigt de kan erstatte dem.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.24.04.2017, kl 19:44:14
bobas(via web)

Den med at vores forsvar kom under pres fordi midtbanen ikke fungerede købe jeg slet ikke. Hvis midtbane fungerer så kommer de slet ikke under vores mål og vores forsvar er på det nærmeste arbejdsløs. Sådan har det været i mange kampe.

Nu skal vi ikke skændes om hvad er fakta eller sandheden, men efter min opfattelse så har vi mildest talt en elendig forsvar og på det nærmeste uden undtagelser.
Den ene kamp klarer den ene spiller sig bedre end den anden, de deltager fint i fremstød som Larsson, men faktum (jeg mener at det er faktum) at vores forsvar er svag og utrolig langsom. Vi har ikke en eneste forsvarspiller som har en vis klasse.

Det kan ikke være rigtigt at Gregor skal ustandselig har hjælp af Pukki og at man kan løbe rundt omkring Röcker eller at en spiller som Corne vinder hver eneste duel.

Der er dage hvor noget fungerer bedre end andre dage, men vores forsvar skal styrkes. Vi roser spillerne til skyer, vi er glade når vi vinder eller holder nullet, men... Det kan ikke være rigtigt at vi skal reddes hver gang af Rønnow.

Vi har været utrolig heldige med vores målmænd, men kan Adam klare ærterne. Det vil jeg har lov til at tvivle på.

Jeg er glad for de 3 point vi fik og her på B4 var jeg vist en af de få optimister og hold på vi ville vinde, men når kampen er overstået så vil jeg have lov at kritisere fordi der er god grund til det.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.24.04.2017, kl 20:45:21
The Gottschalck(via mobil)

Jeg er til dels enig, Bobas. Men jeg er lodret uenig i at der ikke er klasse i forsvaret. Röcker er sikkerheden selv. Enormt forudseende, sikker på bolden og løser stort set altid udfordringerne på fornemste vis, trods sin manglende fart.

Og jo, systemet er den primære årsag til at forsvaret bliver fuldstændigt solgt til tider. Når det så er sagt, formår vores backs slet ikke at forsvare, hvilket får centerbackerne til at se dumme ud til tider.

Og jeg synes ofte at Hermannsons fart bliver underdrevet voldsomt. Han har en fin fart - lidt langsom på de første meter, men derfra ret hurtig. Som Austin.

+2 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.24.04.2017, kl 20:53:46
Iver(via mobil)

Vores dårlige forsvar har holdt clean sheet i ca halvdelen af kampene...

+2 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.25.04.2017, kl 04:37:30 som svar til #7 af bobas
Kapper(via mobil)

Hej Bobas

Man kan se i kampen mod FCN, hvordan modstanderen kan spille den på tværs foran forsvaret. Det er i det område, midtbanen skal understøtte forsvaret.
Yderligere, så manglede der ofte back-up på Sikosek som derved ofte kom til kort. (Det hjælper dog heller ikke på indtrykket, at han lavede visse placeringsfejl undervejs, helt på egen hånd). Endelig skal man også huske, at det var en forsvarsspiller som fik puttet bolden i kassen.

Forsøget med en flad midtbanen lykkes dog ikke så godt. Men mon ikke AZ arbejder videre med det taktiske så vi får endnu flere værktøjer hen i mod næste sæson?

Særlig spændende bliver det at se, om vi starter med et tre mands forsvar i en kamp her i slutspillet. Hermansson kan evt. flyttes op som defensiv anker på midtbanen i en 4-4-2 med diamant midtbanen, senere i kampen, hvis påkrævet. Det er nu vi har muligheden for at prøve forskellige taktiske ændring af i reele kampe af en vis betydning. Jeg håber AZ vil benytte sig af muligheden.

Jeg synes det er tydeligt, at midtbanen med Phiri og Holst ikke fungerer som når Austin og Nør sætter sig igennem. Om det så er taktikken eller om Austin og Nør generelt supplere hinanden bedre, skal jeg dog ikke kunne sige.

Mvh

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.25.04.2017, kl 08:46:43 som svar til #10 af Kapper
Iver(via web)

Tror ikke vi vil spille med 3-mands forsvar. Kan ikke se hvordan det skal lykkes, med mindre vi har ekstraordinært hurtige forsvarsspillere eller en endnu mere boldfast midtbane.

Vi skal holde os til 4 mand, det er også det spillerne kender.

+2 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.25.04.2017, kl 09:12:10 som svar til #7 af bobas
kewell(via web)

Skal vi ikke holde dine subjektive holdninger og fakta adskilt?
Det har meget lidt med hinanden at gøre.

Derudover er jeg nysgerrig, hvilke typer af chancer så du FCN få mod os?
Her er et sammendrag:
[www.superliga.dk]
Når jeg kigger det sammendrag igennem, som også indeholder de FCN chancer jeg husker fra kampen, så synes jeg primært, jeg ser fejl hos midtbanen, hvor den bliver overspillet, og skaber svære situationer for vores forsvar.
Desuden er vores taktik, at backlinjen skal ligge utroligt højt.
Det er noget, der udfordrer et forsvar, hvor det selvsagt er markant lettere at være forsvarsspiller, hvis man blot stiller sig dybt på egen bane.
Men det er vores spillestil, og det kan ikke undgå at koste engang imellem.
Det til trods, så har vi blot lukket 27 mål ind i 30 kampe.
Det er mere end godkendt, og hvor jeg også er bekendt med, at vi har en fremragende målmand, så kan det hele ikke tilskrives ham.
Så hvis du vil pege fingre, af vores defensive mangler mod FCN, hvilket du er i din gode ret til, så skal den peges mod midtbanen, hvor FCN havde overtaget, og hvor det også er tydeligt, at de største FCN muligheder opstår, fordi vores midtbane mister deres modspiller.

+2 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.25.04.2017, kl 09:34:25 som svar til #9 af Iver
Porstmand Per(via web)

Vores dårlige forsvar har holdt clean sheet i ca halvdelen af kampene...

I meget høj grad takket være Rønnow. Hvor mange friløbere har han nuppet indtil videre i sæsonen? 40 eller sådan noget?

+1 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.25.04.2017, kl 09:34:53 som svar til #8 af The Gottschalck
Porstmand Per(via web)

Og jeg synes ofte at Hermannsons fart bliver underdrevet voldsomt. Han har en fin fart - lidt langsom på de første meter, men derfra ret hurtig.

Bare ærgerligt at han ofte løber den forkerte vej ;-)

+1 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.25.04.2017, kl 12:08:09 som svar til #4 af Torben/Casual
Kalledrengen(via web)

Rønnow bliver bare ved med at imponere, manglede han ikke lidt i
højde og fysik, så ville han banke på i PL, så højt er hans niveau.

Hej Torben

Jeg er lidt nysgerrig for at høre, hvor høj en målmand skal være for at kunne spille PL, hvis ikke 190 cm er nok? :-)

Mht. fysik, så behøver man ikke at være et stort brød for at have klasse.
Tjek Buffon eller de Gea f.eks.

Jeg mener helt klart, at Rønnow (også) ville være klasse i PL.

+1 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.25.04.2017, kl 14:26:24 som svar til #12 af kewell
bobas(via web)

Kewell. Vi har jo haft et fantastisk år og vi har tabt meget få kampe. Det har vi fordi vores midtbane var/er måske DK, bedste. Det er også grunden til at der blev scoret så få mål mod os.

Når modstander af en eller andet grund har overtaget på midtbanen så skal vores forsvar fungere og det gør den langt fra.
Det er rigtigt hvad du skriver at vi normalt står meget højt på banen og det kan skabe friløbere. Det har det gjort også mod fcn, men det er altså ikke det hele.

Du vil åbenbart ikke se at Corne har vundet alle dueller uden undtagelse(tror jeg nok) eller at Gregor skal hele tiden hjælpes af Pukki og du vil ikke erkende at vores forsvar er utrolig langsom.

Så længe vi vinder kampene er det til at leve med, men hvis vi skal klare os bare lidt i Europa så er det absolut ikke nok. Vores forsvar laver uhyggelig mange fejl på alle positioner og hvis ikke Rønnow så ville det se helt anderledes ud.

+1 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.25.04.2017, kl 15:59:18
CVST(via web)

For mig står det klart, at Phiri skal videre.
Han har vel sammen med Crone været denne sæsons klart dårligste spiller.
Om det er fordi han allerede mentalt er væk, eller om han bare har ramt muren af hvad han kan præstere, skal jeg lade være usagt.

Det virkede til, at Zornigers oplæg til dagens kamp var, at de skulle spille mere afventende.
Angriberne på toppen pressede ikke på samme måde som vi plejer at se, og træk sig i mange tilfælde.

Havde vi ikke haft Rønnow i målet var det en tabt kamp, ingen tvivl.

Den finske midterforsvar gjorde en fremragende indsats, synes jeg.

Larsson gjorde det habilt.
Nørgaard er set bedre.

Muhktar spillede også en fin kamp.

MOM: Rønnow

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.25.04.2017, kl 20:53:24 som svar til #17 af CVST
Porstmand Per(via mobil)

Jeg forstår til gengæld ikke kritikken af Crone. Han dummede sig i en EL kamp. Ellers har han gjort det fint.

+5 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.25.04.2017, kl 20:56:51 som svar til #18 af Porstmand Per
CVST(via web)

Både mine betragtninger om Crone og Phiri er gældende for hele sæsonen generelt.
Det er ikke kun ud fra den kamp her.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.25.04.2017, kl 23:24:50 som svar til #19 af CVST
Porstmand Per(via mobil)

Den er jeg med på, nu da Crone ikke var på banen.

+6 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.26.04.2017, kl 09:13:48
Iver(via web)

Synes også at Crone har gjort det fint i denne sæson. Og manden er stadig ung. Tror han bliver en fremragende spiller. Han skal have mere rutine og måske større muskler. Og han skal over i højre side.

Synes Crone virker som et større talent som back end Frederik Holst (som jo nok også mere bør være på midtbanen).

+3 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.26.04.2017, kl 22:42:02 som svar til #11 af Iver
Kapper(via mobil)

Hej

Tror ikke vi vil spille med 3-mands forsvar. Kan ikke se hvordan det
skal lykkes, med mindre vi har ekstraordinært hurtige
forsvarsspillere eller en endnu mere boldfast midtbane.

Vi skal holde os til 4 mand, det er også det spillerne kender.
Vi ved dog at AZ i sommer løftede sløret for et par af de taktiske muligheder som han gerne vil implementere. Herunder var også en opstilling med 3 centrale forsvarer. Vi så det også i et par træningskampe og måske ser vi der ligeledes i en superligakamp eller to. Jeg håber det, for det vil være en god træning med henblik på at få endnu et taktisk våben.

Det kræver vel som sådan ikke lynhurtige centrale forsvarer? Det er vel mest backs som skal fise rundt mellem kæderne.

Anyways så fortrækker du vel også at BIF får flere taktiske våben i kampen om sejre?

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.27.04.2017, kl 08:59:31 som svar til #15 af Kalledrengen
Torben/Casual(via web)

Hej Torben

Jeg er lidt nysgerrig for at høre, hvor høj en målmand skal være for
at kunne spille PL, hvis ikke 190 cm er nok? :-)

Ja, indrømmet, kan se at han står til 190, han slår mig dog ikke som en målmand der er 190. Måske er det hans lidt tynde drengekrop :0 )

Mht. fysik, så behøver man ikke at være et stort brød for at have
klasse.
Tjek Buffon eller de Gea f.eks.
Enig, men lige netop i PL, vil jeg påstå, at det hjælper, bare se Bravo i City, han har kæmpe problemer i målet.

Jeg mener helt klart, at Rønnow (også) ville være klasse i PL.
Det får vi forhåbentlig at se næste sæson. Mit bud er dog bundesliga.

+1 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.27.04.2017, kl 21:46:52
Andrej1(via web)

Om Rønnow ville kunne klare PL, tror jeg er vanskeligt at spå om på forhånd - men jeg TROR faktisk at han med nogen tilvænningstid ville kunne klare det. Han er ganske vist forholdsvis klejn .... og dét var præcis klassemålmanden De Geas problem i starten, da han skiftede fra Atlético til United. Ikke alene kunne han ikke dominere strafferummet, han kunne slet ikke komme ud.

Jeg er ikke sikker på, hvor længe tilvænningsperioden varede, især da jeg ikke jævnligt ser MU. Men efter min hukommelse varede det måske næsten et år. Og i dag vil få nok anfægte at De Gea hører til blandt PLs allerbedste keepere. At Rønnow så - trods alt! - nok er et mindre talent, end De Gea var som ganske ung, gør selvfølgelig min sammenligning usikkker. Det handler bl.a. om tilpasningsdygtighed, og jeg anser Rønnow for intelligent og klar i hovedet. Om det er nok?

+1 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.28.04.2017, kl 10:44:55 som svar til #24 af Andrej1
Iver(via web)

Rønnow virker til at være den mentalt stærkeste danske keeper siden Peter og Kasper Schmeichel.

+3 +1 Besvar
Besvar tråden

BLOK4.dk

Profilbillede
Du er ikke logget ind

Formatteringstips

Der understøttes følgende simple formatteringsmuligheder.

• **Fed skrift**
  • __Understregning__
  • //Kursiv//
  • --Slettet--

Senest på debatten

i dag, kl 14:52:08: Iver har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i dag, kl 08:56:19: Iver har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i dag, kl 08:05:51: Aijo har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i dag, kl 02:37:26: hellinnorth har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 19:31:50: Aarup har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 18:43:46: Freddi har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 11:11:36: Emil RD har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 10:40:12: Castor har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 09:47:23: Farisæren har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 09:45:24: Puma har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 09:37:45: Iver har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 08:46:59: henrikTS har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i forgårs, kl 23:12:34: Iver har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i forgårs, kl 22:41:14: Iver har oprettet en ny tråd Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i forgårs, kl 21:55:36: bobas har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

i forgårs, kl 21:50:45: bobas har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

i forgårs, kl 07:57:56: Kapper har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.13.10.2017, kl 14:53:16: Iver har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.13.10.2017, kl 13:51:42: ROM har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.13.10.2017, kl 13:47:07: ROM har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.12.10.2017, kl 16:58:36: Kapper har oprettet en ny tråd blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.12.10.2017, kl 12:13:40: Administrator har kommenteret i tråden blok4.dk update

d.04.10.2017, kl 22:21:19: Jakobb har kommenteret i tråden Optimal startformation

d.04.10.2017, kl 13:42:08: CVST har kommenteret i tråden Optimal startformation

d.04.10.2017, kl 13:40:38: CVST har kommenteret i tråden Optimal startformation

d.04.10.2017, kl 11:24:57: Puma har kommenteret i tråden Optimal startformation

d.04.10.2017, kl 09:36:46: Aijo har oprettet en ny tråd Optimal startformation

d.02.10.2017, kl 19:47:16: CVST har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 15:44:42: Jakobb har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 15:22:00: Aijo har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 15:18:52: Aijo har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 15:14:54: Farisæren har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 14:48:32: Torben/Casual har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 12:06:38: Iver har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 11:06:43: Torben/Casual har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 10:41:54: Farisæren har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 09:07:30: Iver har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 09:06:44: Puma har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 08:57:47: Farisæren har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.01.10.2017, kl 22:27:21: Iver har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.01.10.2017, kl 07:39:59: Iver har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.30.09.2017, kl 09:54:26: Puma har oprettet en ny tråd Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.26.09.2017, kl 10:19:42: Iver har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.25.09.2017, kl 14:08:20: kewell har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.25.09.2017, kl 08:19:21: bobas har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.24.09.2017, kl 22:11:12: Farisæren har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.24.09.2017, kl 17:13:10: Iver har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.24.09.2017, kl 16:09:26: the_wrong_ghost har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.23.09.2017, kl 21:20:39: Capper har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.23.09.2017, kl 09:41:34: Hans har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

Miniskakt

23:30 Mandriel/Oliver

[formatformat.dk]

Et ganske spændende longread i tre dele.

22:43 Jakobb

Inden kampen overvejede jeg odds ca 20 på Maribor.. "Et longshot, men for højt sat"...

22:41 Black Francis

En såkaldt "ekspert" havde udtalt, st han troede på få mål i Maribo - Liverpool, for hjemmeholdet var stærke defensivt. Hmm...

22:40 Black Francis

Wow... Liverpool vandt 7-0....

22:38 Jakobb

Næsten 4 mål i snit.. Fremragende aften.