B4 logo - den vrede koala
Hvis nogen ønsker en plan for sin dag, bør de få sig et job i en bank. (sagt på træningslejren i Dubai)
AZ

Debat

Profilbillede
Oprettet: d.18.04.2017, kl 10:16:57 Seneste opdatering: d.24.04.2017, kl 14:40:55
Thegreatdane(via web)

Dumt skifte på vej?

Er Phiri ved at ødelægge sit næste skridt i karrieren ved at tage til NY FC?

Man undres...

+1 Besvar

31 kommentarer

Profilbillede
Sendt ind d.18.04.2017, kl 11:02:13
HPH(via web)

Ja, jeg ville umiddelbart mene han skulle tage til Kina hvis kortsigtet profit totalt overskygger sportslig udvikling...

Håber han forlænger på ryggen af Mukthar - det må trods alt give resten af truppen super meget energi at se at vi kan holde på vores bedste spiller.

HPH

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.18.04.2017, kl 11:32:07
Iver(via web)

Tror ikke han forlænger. Han vil sikre sin pension allerede nu, og det gør han med en sign-on fee. Han har jo ikke samme bankbog som Mukhtar allerede har, og hvem gider risikere skader der ødelægger økonomien helt?

Han er en publikumsyndling, og han gør det også godt. Men han er ikke unik som Mukhtar. Jeg vil også hellere beholde Nørgaard end Phiri, selvom Phiri er god.

Mht. USA / MLS, så er de vel i jævn fremgang, så det er ikke så stort et skridt nedad som det ville have været for 3-5 år siden. Tror nok de mener det her seriøst, og de har sikkert penge nok.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.18.04.2017, kl 14:11:26
Thegreatdane(via web)

Er enig i, at han burde forlænge i slipstrømmen af Mukhtar.

Hvor god er Phiri pt?

Jeg synes ikke, at han er én af de bedste i truppen. Jeg baserer det på, at man ikke lægger mærke til assists/tacklinger/pasninger og scoringer sågar, som man gjorde dengang han slog igennem. Så det har forstyrret hans udvikling, at han blev grisk, så måske er det bedst for Brøndby at bruge andre?

Er der andre, der kan forklare mig, hvorfor de synes han fx. spiller godt for tiden?

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.18.04.2017, kl 14:36:59
hellinnorth(via mobil)

Jeg syntes at phiri er en af de bedste i truppen...og sammen med rønnow og mukthar de første på hokdkortet. Ærgerligt at han smutter..Men håber er han får en god afsked og vi får ham retur en dag.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.18.04.2017, kl 14:47:18
Jakobb(via web)

Hvis Phiri kommer fra ikke-så-gode-kår i Sydafrika, kan jeg ikke fortænke ham i, at sikre sig selv, familien og fremtiden allerede nu.

Jeg er ikke i tvivl om, at han langsigtet - økonomisk - kan gøre det langt bedre end et evt. USA-skifte, men her og nu så kan det sikre ham fremtiden. At satse på at udviklingen fortsætter, Brøndby bliver skiftet ud med større klubber og større lønchecks er også et sats.

Derudover ville jeg naturligvis gerne beholde ham - om end jeg ikke ser Kalmar som et skridt ned.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.18.04.2017, kl 15:57:49 som svar til #5 af Jakobb
bobas(via mobil)

Kalmar er teknisk set ikke i nærheden af Phiri, men det betyder ikke at han er dårlig.

Phiri som de fleste spillere vil sikre sig selv og sin familie økonomisk. Det gør vi jo allesammen. Han er ikke det nye Ronaldo eller Messi og det ved han udmærket godt.
Han er dog en spiller som passer fint til os. Vi kan ikke tilbyde ham alverden og derfor søger han nye græsgange. Det er helt ok.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.18.04.2017, kl 16:42:55
Kapper(via mobil)

Jeg tror ærligt talt at den der bedst ved hvad der er bedst for Phiri i den givne situation er Phiri selv.

Jeg er allerede kommet over ham og glæder mig til at se hvem som tager hans plads.

+4 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.18.04.2017, kl 18:47:46
tct1979(via mobil)

Rosenborg har lige hentet Diskerud fra New York, så det er muligt at hente den anden vej. Tyder ikke på et højt niveau, og synes Phiri burdd udvikle sig 25% mere før han rejser

+3 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.18.04.2017, kl 22:01:25
Iver(via web)

Vores 7 vigtigste spillere i denne sæson:

Min liste hedder:
1. Mukhtar
2. Rønnow
3. Pukki
4. Wilczek
5. Nørgaard
6. Röcker
7. Hermansson

(Hjulsager ville være selvskrevet i top-4, men han er jo væk nu)

+1 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.18.04.2017, kl 22:23:11
hellinnorth(via mobil)

New Yorks sportsdirektør skrive er på Twitter at der ikke er noget om historien.

+1 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.19.04.2017, kl 09:10:22
Torben/Casual(via web)

Jeg mener, at Phiri ikke er vigtig for Brøndby pt, sådan som vi sætter vores midtbane pt.

I denne sæson har Phiri spillet udmærket, men er alt for lidt med i det offensive spil set ud fra hans position på banen. Han har alt for få mål, 1 i denne sæson og kun 1 assist i denne sæson, det er for lidt i en 8`er position.

Phiri er en god spiller, men efter at Nør er blevet sendt frem i 8`er positionen og Austin er i 6`er positionen, er det vigtigt, at Phiri kan mere frem i banen.

Mod fck synes jeg det var tydeligt, at kunne modstanderen lukke ned for Hany, så kom der alt for lidt fra Phiri, Nør og Austin til at det blev farligt. Jeg synes det er tydeligt, at vi mangler en Hjulsager type på 8`er positionen og det er jeg bange for, at vi ikke får med Phiri. Derfor synes jeg, det vil være mere interessant, at få en mere offensiv type ind på 8`er positionen og derfor vil en Phiri på vej væk ikke skræmme mig. Da det forhåbentlig kan give plads til en mere offensiv spiller, som skaber mere frem i banen end Phiri gør.

Jeg synes pt. en midtbane med Phiri, Nør og Austin giver for få muligheder frem i banen, der kan støtte og give mere pondus til offensiven. Derfor vil en mere offensiv spiller end Phiri være at foretrække.

+1 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.19.04.2017, kl 09:43:06
Nissen(via web)

Jeg er helt tosset med Phiri og synes det er trist at han formentlig smutter til sommer.

Han er faldet i niveau, men jeg synes ikke han skal sammenlignes med eks. Hjulsager i forhold til mål og assists.
Hans rolle er rigtig nok ændret efter Austin er rykket ind som 6'er, men mon ikke han ville få sin gamle rolle tilbage når Austin er væk til sommer?
Så rykker Nør ind som 6'er og Phiri kan igen blive slideren på midten. Hans løbepensum er altid fabelagtigt, og han har stadig en god evne til at vende med bolden og spille den fremad. Han slår ikke altid den afgørende aflevering, men det er jo netop derfor vi har købt Mukhtar :-)

Denne omstrukturering ville skabe plads til en mere offensiv midtbane ala. Hjulsager, og jeg tror stadig Phiri ville kunne udvikle sig, hvis han får den rigtige rolle.

Uanset hvad så er han jo nok fortid, og mit mancrush må vendes mod en ny. Bedømt ud fra stemningen i Svinget, så ligger Mukhtar højt på listen!

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.19.04.2017, kl 09:54:45 som svar til #12 af Nissen
Tvile(via web)

Hans rolle er rigtig nok ændret efter Austin er rykket ind som 6'er, men mon ikke han ville få sin gamle rolle tilbage når Austin er væk til sommer?

Tror Austin bliver forlænget 1 år, han er underligt nok blevet bedre og bedre de sidste par kampe, og han fulgte godt med i fc kampen.

+1 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.19.04.2017, kl 10:43:20
Iver(via web)

Tror max vi forlænger et halvt år med Austin. Tror han er for dyr.

Phiri kan sagtens erstattes. Er meget enig med Torben i, at vi skal bruge noget mere offensivt. Vi har dog Mensah i truppen, og også Kalmar, så en mulighed er jo at lægge Mukhtar ned som 8'er og med Mensah eller Kalmar som 10'er.

Ærgerligt hvis Phiri smutter, men det er forståeligt. Han var en god spiller i tiden med Thomas Frank, og er blevet bedre under AZ. Men synes ikke han er gået så sindssygt frem som fx Nørgaard.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.19.04.2017, kl 10:45:22 som svar til #12 af Nissen
Torben/Casual(via web)

Jeg tror Austin bliver endnu et år og så er der brug for en mere offensiv 8.

Phiri er god, men rollefordelingen på midtbanen er pt. skæv, der er for få kreative spillere på banen, så det er enten Austin eller Phiri.

Hany er jo bare et niveau over alle de andre spillere vi har, måske lige bort set fra Rønnow som også holder høj klasse.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.19.04.2017, kl 10:46:50 som svar til #12 af Nissen
Uloto79(via web)

Jeg er meget enig med Nissen. Phiri er faldet lidt i niveau i foråret, men han er en af vores vigtigere spillere, som over en hel sæson har en væsentlig rolle at spille på holdet. Ydermere kender han systemet og klubben, og har efterhånedet fået lidt rutine. Han er derudover ret populær hos fansene, så det vil være en skam hvis han smutter nu. Han føles lidt som en af vores egne fordi han har været her så længe, og slog igennem som ung, hvor han også spillede en vigtig rolle i klubbens svære år...

Hans baggrund taget i betragtning tænker jeg dog ikke at man kan bebrejde ham hvis han vægter økonomi meget højt. (Siger jeg uden at vide noget konkret om de vilkår han er vokset op under :-)) -Han har muligheden for at score sig en pæn kontrakt nu, og hvem ved om den mulighed stadig eksisterer om 2 år hvis han bliver skadet, eller falder i niveau eller lignende....

Noget andet der muligvis ofte er helt overset i debatten om fodboldspillere, og deres valg af klub, er at fodboldspillere rent faktisk er mennesker, og at der måske er helt andre ting der spiller ind ifht. de valg de træffer (privatliv, geografi, klima osv.). Kunne man forestille sig at det også har en vis tiltrækningskraft at få muligheden for at bo i New York?

+1 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.19.04.2017, kl 11:49:27
Iver(via web)

Ind imellem har Phiri også nogen koncentrationssvigt, og han er tit blevet kritiseret for at være lidt for flagrende. Så hvor vidt han kender vores system eller ej, så tror jeg sagtens en ny vil kunne det samme.

Vi skal helst være klar tidligt i den nye sæson, men vores vilkår i DK er bare, at vi ikke er førstevalg, så vi risikerer de første 5-7 kampe med en lidt tynd trup. Til gengæld kan det så betyde, at vi fx beholder Pukki/Wilczek indtil transfermarkedet er ved at lukke, frem for at sælge dem i maj/juni.

Austin er OK nu, men hvis vi kan skal vi finde en yngre spiller som vi kan købe eller leje med billig forkøbsret og på sigt sælge videre.

Vi skal følge strategi 6.4, og ift. den er Austin og Kahlenberg nok ikke en del af den langsigtede plan.

Masterclass talenter må komme når de er dygtige nok. Det er svært, for de allerbedste smutter jo ud når de er 15-16 år. Men før eller siden kan det være vi får en 17- eller 18-årig op der evt. kan spille 8'er i vores system. Forsvaret er altid svært med unge og urutinerede spillere.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.19.04.2017, kl 11:57:21 som svar til #16 af Uloto79
kewell(via web)

Nu ved jeg selvsagt ikke hvad han er blevet/bliver tilbudt i USA, men vi må ikke glemme, at han også er blevet tilbudt en rigtig god kontrakt her i Brøndby.
Jeg er dog enig med dig i, at der uden tvivl også er andre elementer, der kunne trække en mod New York.

Jeg tror dog godt vi kan erstatte Phiri.
Han er dygtig, når han præsterer på sit topniveau, men det sker simpelthen alt for sjældent i kampene.
Han er netop god i de små rum, og til at flytte bolden frem, og på hans position, burde han stort set hele tiden komme i boldbesiddelse, og føre bolden frem, men ofte virker han usynlig i kampene.
Jeg synes også, at han defensivt, ikke har bidraget med det, vi tidligere har set.
Han ligger i Sikoseks side, og jeg synes ofte Sikosek er overladt til sig selv, hvilket bestemt ikke bekommer ham godt.

Jeg kan godt følge tankegangen med, at vi ved hvad vi har, og ikke hvad vi får.
Men da Zorniger trådte til, smed han 8 nye i start opstillingen, og jeg har stor tiltro til, at vi kan erstatte Phiri, med en der er endnu bedre, eller i hvert fald en, der præsterer bedre, end det Phiri har gjort i denne sæson.
Så jeg har forliget mig med Phiris afgang, og skulle han vende på en tallerken, og forlænge, vil jeg også velkomme det, og så dog forvente, at han løfter sig lidt i den kommende sæson.

+1 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.19.04.2017, kl 11:58:50
tct1979(via mobil)

Jeg så meget meget gerne at han blev i klubben. Det er vigtigt at have spillere med et stort hjerte for klubben, lad os kalde dem kultur bærere. Hvis de nu bliver rigtigt gode, så skal de selvfølgelig sælges. Men New York og Rapid Wien, eller engelsk 1. divisions klub, det er fjollet

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.19.04.2017, kl 14:30:40 som svar til #19 af tct1979
Iver(via web)

Men New York og Rapid Wien, eller engelsk 1.
divisions klub, det er fjollet

Ja, hvis det var et salg. Men nu er han på fri transfer, så er det nok en ganske god deal for ham.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.20.04.2017, kl 07:06:18 som svar til #9 af Iver
Kapper(via mobil)

Vores 7 vigtigste spillere i denne sæson:

Min liste hedder:
1. Mukhtar
2. Rønnow
3. Pukki
4. Wilczek
5. Nørgaard
6. Röcker
7. Hermansson

(Hjulsager ville være selvskrevet i top-4, men han er jo væk nu)

En fin liste. Det er også er udtryk for at flere har spillet bedre end jeg havde forventet forud for sæsonen ( især Nør).
Hjulsager synes jeg dog faldt noget i niveau hen mod vinteren, så selvskreven til top 4 er han ikke hos mig.

Skal vi spille om guld, så skal backs kunne tilføjes til listen.

+4 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.20.04.2017, kl 11:12:39 som svar til #21 af Kapper
Black Francis(via web)

Ja - det er svært at lave en Top 7 el. lign. over de vigtigste spillere. De to backs er faktisk meget vigtige i det system, vi spiller, så på den måde bør de bestemt være med. Johan L har vel også være godt kørende generelt, mens venstre back-pladsen naturligvis er udfordret. Riza ville ha' sprudlet voldsomt i dette system.

Hjulsager var virkelig god i starten men falmede lidt, så der er vi helt enige.

Kalmar er vel tilænkt en rolle á la Hjulsager, så hvis Phiri blev, ville midtbanen nok være tænkt som Nør - Kalmar - Phiri - Hany. Nu har Austin stemplet virkelig godt ind, men det virker som om, at Nør var bedre på den defensive midt end hvor han spiller nu, så om det er holdbart på sigt ved jeg ikke.

Jeg kan rigtigt godt lide Austin og den måde han har håndteret sin situation på, så en del af mig håber på en forlængelse med ham, for det synes jeg s'gu han har fortjent. Omvendt er jeg ikke sikker på, at det får det bedste ud af en spiller som Nør eller vores system i det hele taget, så reelt er den fornuftige/kyniske løsning måske ikke at forlænge med Austin, medmindre en reel lønnedgang er mulig (og bestemt heller ikke Kalle), og så få Nør tilbage på 6'er positionen og lede efter en "ny" Phiri, forudsat at vi tror på at Kalmar kan spille den rolle, Hjulsager havde. Det vil i min bog være synd at rykke Hany tilbage til en 8'er plads, men naturligvis kan det blive en nødvendighed, og i det tilfælde kan Mensah vel spille 10'er positionen.

Summa summarum: Nør tilbage til 6'eren, find en erstatning for Phiri, spil Kalmar endegyldigt ind på 8'eren og brug fortsat Hany på 10'eren. Mensah back-up. Forlæng ikke med Kalle, forlæng måske med Austin, hvis lønnen passer begge parter. Vi kan trods alt ikke køre uden reserver et helt år (samt hvis Kalmar ikke fungerer, kan Austin på 6'eren og Nør på 8'eren være Plan B), og jeg er ikke bekendt med, at vi skulle have nogle store midtbanetalenter klar til førsteholdet pr. næste sæson (men ret skal være ret: Jeg kender ikke så meget til vores ungdomshold).

+5 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.20.04.2017, kl 13:29:45 som svar til #22 af Black Francis
kewell(via web)

Jeg er meget enig med dit indlæg.
I forlængelse af din konklusion på næste sæsons midtbane, tænker jeg at vi nok er nødt til at hente en tre stykker, med mindre vi kan forlænge gunstigt med en af dem med udløb. (Austin, Holst, Phiri eller Kalle).
Vi har pt. Nørgaard, Kalmar, Mukhtar, Mensah og Corlu i næste sæson.
Heri er der faktisk kun en enkelt defensivt orienteret, og det er Nør.
Jeg har stadig våde drømme om Rani Khedira, til at spille Phiris 8'er.
Han er god nok til at være indskifter i Bundesligaen, men samtidigt har han kun fået 131 minutter over 8 kampe i indeværende sæson, og hans kontrakt bliver ikke forlænget, hvilket han vel heller ikke selv ønsker.
Han ligner en spiller, som skal have genstartet sin karriere, og det kunne han passende gøre hos os, og med Bech, Mukhtar og Zorniger har vi tre fine esser i ærmet til at overbevise ham.
Derudover skal Jeppe Andersen videre fra Esbjerg af, og han har ligeledes udløb denne sommer.
Så har vi vendt Marcondes nogle gange, men den synes mindre sandsynlig lige pt.
Dels fordi han selv har udtalt, at han sagtens kunne se sig selv i FCN et par sæsoner mere, inden han ville til udlandet, og dels fordi hans præstationer gør, at han nok ikke føler at vi er et passende skridt frem, hvis han skal skifte.
Jeg tror dog han og Mukhtar kunne blive de bedste legekammerater på den offensive 8'er/10'er, og skiftes til at komme i feltet, og dække af for hinanden defensivt, når den ene har været med helt fremme.
Det ville heller ikke gøre noget, at modstanderen ikke alene kan fokusere på Mukhtar i vores offensiv.
Med afgang af Kalle, Austin, Holst og Phiri er der også råderum til at kunne hente de tre, når nu Mukhtar viste sig at være så billig (endda billigere end det vi giver pt.)
Men det er vist også drømmescenariet :-)

+2 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.20.04.2017, kl 21:59:35
CVST(via web)

Jeg var sikker på, at Phiri allerede skiftede væk fra klubben helt tilbage i August måned.
Jeg har godt nok undret mig over, at den løb en mørk mand rundt inde på midten af banen, men jeg bor jo på Færøerne, og der kommer nyhederne jo gerne et års tid for sent.
PS. Jeg skal til biograf Premierer på filmen "Op på fars hat" i aften!

+2 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.21.04.2017, kl 08:52:11 som svar til #23 af kewell
Iver(via web)

Khedira er vel en ret god spiller der vel endnu ikke er så langt nede at han har brug for at kickstarte sin karriere på et markant lavere niveau? Der må være masser at klubber i 1.BL og 2.BL der er interesseret i ham. Men selvfølgelig - vi kan være heldige at der er nogen netværksforbindelser der kan trække ham til AZ.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.21.04.2017, kl 09:58:33 som svar til #23 af kewell
Kapper(via mobil)

Ja de to vil være en drøm at se.

Omvendt så kan en Kalle i form godt bidrage med noget kvalitet som ikke findes i truppen. Men jeg tvivler på at han kan genfinde sit niveau fra før skaden.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.21.04.2017, kl 11:44:03 som svar til #25 af Iver
kewell(via web)

Som jeg nok også får lagt op til, så er ovenstående ønsker også lidt mine våde drømme.
Khedira bliver ikke nem, hvorfor jeg også lister Zorninger, Bech og Mukhtar, som lige skal sweet talke ham på plads, og at han ryger til en anden Bundesligaklub i stedet, er bestemt ikke utænkeligt.
Jeg tror dog, at vi er konkurrencedygtige overfor 2. Bundesliga klubber.
Der mener jeg godt, at vores tre esser, kan smide argumenter på bordet, som tipper vægtskålen vores vej.

Kapper: Jeg vil aldrig lukke døren for Kalle.
Men der er to væsentlige kriterier der skal opfyldes, før vi skal tilbyde ham en ny kontrakt.
Han skal nå tilbage og spille lidt her i foråret, så vi har en ide om, hvilken spiller vi har fået tilbage, og så skal han være villig til at gå væsentlig ned i løn.
For vi må ikke regne med ham som starter, men som en backup spiller, hvorfor der skal være løn, til de forventede startere.

+2 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.24.04.2017, kl 12:10:02
William(via web)

Er han på vej væk?

"-Jeg har længe forhandlet med klubben om en kontrakt. Jeg fortæller dem hver dag, at det er her, jeg har lyst til at være, siger Lebogang Phiri til DR's Fodboldmagasinet."

[www.tipsbladet.dk]

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.24.04.2017, kl 13:40:43
webmikkel(via web)

Lerby: “Han ville godt have været afsted nu, men Brøndby har sagt nej (…) Det er definitivt, at han forlader Brøndby til sommer”.

Phiri: “I go about [it] everyday telling them, this is me, this is where I want to be”

Hmm. Jeg gad godt at en journalist prikkede til Lerby.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.24.04.2017, kl 13:43:53 som svar til #29 af webmikkel
Iver(via web)

Hvis Phiri er på fri transfer, kan han så ikke også let skifte agent?

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.24.04.2017, kl 14:40:55 som svar til #29 af webmikkel
BS_delux(via web)

Hmm. Jeg gad godt at en journalist prikkede til Lerby.

"Tipsbladet.dk har forgæves forsøgt at få en kommentar fra Lebogang Phiris agent, Søren Lerby."
Tror de har været der :-)

+1 Besvar
Besvar tråden

BLOK4.dk

Profilbillede
Du er ikke logget ind

Formatteringstips

Der understøttes følgende simple formatteringsmuligheder.

• **Fed skrift**
  • __Understregning__
  • //Kursiv//
  • --Slettet--

Senest på debatten

i dag, kl 14:52:08: Iver har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i dag, kl 08:56:19: Iver har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i dag, kl 08:05:51: Aijo har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i dag, kl 02:37:26: hellinnorth har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 19:31:50: Aarup har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 18:43:46: Freddi har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 11:11:36: Emil RD har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 10:40:12: Castor har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 09:47:23: Farisæren har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 09:45:24: Puma har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 09:37:45: Iver har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 08:46:59: henrikTS har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i forgårs, kl 23:12:34: Iver har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i forgårs, kl 22:41:14: Iver har oprettet en ny tråd Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i forgårs, kl 21:55:36: bobas har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

i forgårs, kl 21:50:45: bobas har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

i forgårs, kl 07:57:56: Kapper har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.13.10.2017, kl 14:53:16: Iver har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.13.10.2017, kl 13:51:42: ROM har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.13.10.2017, kl 13:47:07: ROM har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.12.10.2017, kl 16:58:36: Kapper har oprettet en ny tråd blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.12.10.2017, kl 12:13:40: Administrator har kommenteret i tråden blok4.dk update

d.04.10.2017, kl 22:21:19: Jakobb har kommenteret i tråden Optimal startformation

d.04.10.2017, kl 13:42:08: CVST har kommenteret i tråden Optimal startformation

d.04.10.2017, kl 13:40:38: CVST har kommenteret i tråden Optimal startformation

d.04.10.2017, kl 11:24:57: Puma har kommenteret i tråden Optimal startformation

d.04.10.2017, kl 09:36:46: Aijo har oprettet en ny tråd Optimal startformation

d.02.10.2017, kl 19:47:16: CVST har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 15:44:42: Jakobb har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 15:22:00: Aijo har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 15:18:52: Aijo har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 15:14:54: Farisæren har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 14:48:32: Torben/Casual har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 12:06:38: Iver har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 11:06:43: Torben/Casual har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 10:41:54: Farisæren har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 09:07:30: Iver har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 09:06:44: Puma har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 08:57:47: Farisæren har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.01.10.2017, kl 22:27:21: Iver har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.01.10.2017, kl 07:39:59: Iver har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.30.09.2017, kl 09:54:26: Puma har oprettet en ny tråd Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.26.09.2017, kl 10:19:42: Iver har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.25.09.2017, kl 14:08:20: kewell har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.25.09.2017, kl 08:19:21: bobas har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.24.09.2017, kl 22:11:12: Farisæren har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.24.09.2017, kl 17:13:10: Iver har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.24.09.2017, kl 16:09:26: the_wrong_ghost har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.23.09.2017, kl 21:20:39: Capper har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.23.09.2017, kl 09:41:34: Hans har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

Miniskakt

23:30 Mandriel/Oliver

[formatformat.dk]

Et ganske spændende longread i tre dele.

22:43 Jakobb

Inden kampen overvejede jeg odds ca 20 på Maribor.. "Et longshot, men for højt sat"...

22:41 Black Francis

En såkaldt "ekspert" havde udtalt, st han troede på få mål i Maribo - Liverpool, for hjemmeholdet var stærke defensivt. Hmm...

22:40 Black Francis

Wow... Liverpool vandt 7-0....

22:38 Jakobb

Næsten 4 mål i snit.. Fremragende aften.