B4 logo - den vrede koala
There will be no head down and no bla bla!
AZ

Debat

Profilbillede
Oprettet: d.17.04.2017, kl 21:36:09 Seneste opdatering: d.22.04.2017, kl 12:11:08
Iver(via web)

Nedtakt: Brøndby IF-rotterne 0-1 (0-0)

Hvad lærte vi i dag?

Hvad var godt?

Hvad var skidt?

Ved godt at kampens betydning ikke var så stor, men vi så den jo alligevel

+1 Besvar

21 kommentarer

Profilbillede
Sendt ind d.17.04.2017, kl 21:45:28
Jba9(via mobil)

Det kan vel aldrig være FCK der skal omtales som rotter. Rottemenneskerne er blandt Brøndby fans, som er så morbide at de kunne finde på at smugle døde rotter med ind. Jeg kan slet ikke forstå tankegangen eller processen hos de her mennesker. Har de købt nogle rotter, slået dem ihjel, proppet dem ned i bukserne og haft dem der i flere timer? Eller fandt de nogle døde i kloakkerne og ellers samme proces? Er kloagger indblandet? Det er fanme en sindsyg hjerne der står bag.

+9 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.17.04.2017, kl 22:16:34
tct1979(via mobil)

Ja ja, rotter rotter rotter.... Kampen viser at fck er ekstraordinært stærke i år. Vi spiller en lidt svag kamp, hvor flere bærende spillere ikke er stærke. Men dog en kamp vi dog viser noget i, og ikke bliver spillet ned under græsset. Vi må op på hesten og komme fremad 👍

+3 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.17.04.2017, kl 22:33:37 som svar til #2 af tct1979
YOLT(via web)

Kampen viser at fck er ekstraordinært stærke i år.

De er jo ikke noget særligt. De fire i forsvaret er gode, men resten er en flok tonserne der bare slår en masse indlæg. Ikke en eneste af dem ser god ud med bolden.

Det er pinligt for dansk fodbold at de har været så suveræne.

+1 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.18.04.2017, kl 08:01:48
Jens YM(via web)

Pudsig detalje, kommer senere..

Tænk at jeg er en rotte, det havde jeg egentlig aldrig troet at en Brøndby IF ville kalde mig, men ok - fuck det..

Da jeg ikke havde flere rotter i lommerne, så jeg en sjov detalje - blandt de opvarmende fck-spillere (de er åbenbart ikke rotter, så de er nok nogle farligt sympatiske fyre).

Boilesen, forfærdet.. Men Kasper Kusk, han løb og smågrinede - tilsyneladende kunne han sagtens se det sjove, er han så en rotte? Fordi han kunne grine af gimmicken?

KAMPEN: Ok første halvleg, desværre var kampen generelt på fck's præmisser - derfor er der nok ikke så meget at indvende mod resultatet. Selvfølgelig trist at Pukki løber offside og Hany ikke er lidt heldig på sin stolpetræffer. Når fck får lov at holde sig til deres koncept, så er de stærke (og åbenbart ikke rotter).

Ideen med at sætte Mensah ind forstår jeg godt, forsøge om hurtigheden kan skade dem. Kalmar - virker som om han ikke er helt fit, men det kan vel komme.

Vi har det svært mod fck, og man må sige at havde de haft deres rigtige angriber med ville deres dominans nok være større.

Generelt ok dommerindsats, der er dog et MEN. Alting (ikke deciderede fejl) går fck's vej, på ingen måde kampafgørende, men irriterende.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.18.04.2017, kl 08:02:52 som svar til #3 af YOLT
Jens YM(via web)

Kampen viser at fck er ekstraordinært stærke i år.

De er jo ikke noget særligt. De fire i forsvaret er gode, men resten
er en flok tonserne der bare slår en masse indlæg. Ikke en eneste af
dem ser god ud med bolden.

Det er pinligt for dansk fodbold at de har været så suveræne.

Ingen siger at de er gode med bolden, de har de spillere de skal bruge i deres koncept - som de er meget tro mod.

De er en meget velfungerende hold, tonsere eler ej.

+1 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.18.04.2017, kl 08:34:26
hellinnorth(via mobil)

At 2-3 idioter kaster med døde gnavere gør forhåbentligt ikke os alle til rotter.

Da vi tidligere på sæsonen kastede en røg bombe ind foran fcks uopfindsomme tifo var det en sjov ting.. at kaste døde rotter på banen er skudt langt forbi hvad der i mine øjne er sjovt eller er sejt på nogen måde... kæmpe selvmål...og ærgligt at der skal sætte en fan skare i bås.

+4 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.18.04.2017, kl 08:45:23 som svar til #6 af hellinnorth
Iver(via web)

Da vi tidligere på sæsonen kastede en røg bombe ind foran fcks
uopfindsomme tifo var det en sjov ting..

Det var nu i sidste sæson (september 2015 mener jeg).

Kampen viste, at vi ikke har et ekstra gear ift. det vi så. Vi kæmpede godt, men det var svære vilkår fordi ps&e jo kunne nøjes med uafgjort og være fint tilfredse. Vi SKULLE forsøge at vinde. I en eventuel pokalfinale vil det være anderledes, for der starter begge hold fra nul. Det kunne blive en virkelig interessant kamp (fc muh vil ikke have en chance mod ps&e).

Ikke alle spillere havde deres bedste kamp, men det er også svært. ps&e spiller anderledes. 2 stærke midtstoppere, og 2 relativt defensive folk på midt-midt, hvor vi har mere løbevillighed og offensiv kraft. Vi kunne næppe bruge Kvist eller Matic i vores system.

For det var en kamp med forskellige systemer, og derfor er kravene og opgaverne til spillerne forskellige. Hvor skulle Mukhtar fx spille hvis han var i ps&e? På Toutouhs plads? Det ville da være synd. ps&e spiller op via backs og fløje, og så ender det med en fløj der løber ind i banen eller også med indlæg mod deres (normalt) stærke angribere Cornelius og Santander.

Vi forsøger hele tiden at spille igennem midten med førstegangsafleveringer, og det er svært mod så stærkt et hold.

Vi gjorde det ok så længe kræfterne rakte, men de sidste 30 minutter så ikke godt ud. Men fuck det, kampen var reelt ligegyldig. og vi har Hany i 2017-2018.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.18.04.2017, kl 08:55:29
hellinnorth(via mobil)

Jeg syntes det var tydeligt at vi, helt forståeligt, løb lidt tør for kræfter efter pokalen i torsdags. Men ja..selvom zorniger har rykket os fra 1. Til 4. Gear på under en sæson så er der stadig lidt vej endnu. Men fantastisk at se hvad han på så kort tid har gjort ved holdet og klubben. Thomas frank var 3 år om ikke at lære spillerne at få bolden fra forsvaret til midtbanen.

+1 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.18.04.2017, kl 09:43:07
hellinnorth(via mobil)

I øvrigt syntes jeg at vores nye venstre back har for store mangler defensivt...tror han kan blive en god...Men tydeligt at fc havde planlagt at udnytte hans svagheder...målet kom også efter at han lå inde på midten og pukkel måtte være venstre back

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.18.04.2017, kl 09:51:05 som svar til #1 af Jba9
Kapper(via mobil)

Rolig nu. Det var et trick for at forsøge at hyle fuckerne ud af den..
All is fair in love and war!

+2 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.18.04.2017, kl 10:12:13
HPH(via web)

Hvad lærte vi i dag?

Vi har brug for fysisk overskud for at spille imod et hold der står så godt på banen som PSE. Det overskud havde vi ikke om end vi gjorde en ok figur de sidste 20 minutter af første halvleg.

Sæsonens første kamp på Brøndby stadion havde holdene en halvleg hver - og den endte retfærdigvis uafgjort. Den anden kamp i parken mener jeg vi burde have vundet. Vi lykkedes i langt højere grad end i dag med vores spil.

Kampen i går startede PSE med at ryste os, og der gik faktisk ret lang tid før vi have boldkontrol på deres banehalvdel. Det satte spor, og vi blev usikre på aftalerne, hvorfor vi så Rønnow sparke lange bolde ud, selvom opdraget tydeligt var at bolden skulle spilles op gennem rækkerne. PSE får helt klart kampovertaget, og det er deres kontrollerede spil der dominerer indtrykket efter at have set kampen. Vi har gode spillere, og vi er ofte kun en fod fra meget farlige frispilninger - men det er præcis der PSE er stærke. De holder modstanderne fra åbne chancer.

Hvad var godt?

Rønnow var virkelig stærk i mange situationer, og havde vi scoret en enkelt pind havde vi ikke været utilfredse med så mange af vores spillere. Det er kollektivet og ikke de enkelte spillere der ikke helt lykkes. Jeg synes faktisk at mange af spillerne kæmpede hele kampen, forsøgte at finde tilbage til det taktiske oplæg, og egentlig bare var ofre for at PSE havde lidt flere kræfter end vi havde.

Hvad var skidt?

Kollektivet fejlede i dag - men det var vigtigere at slå Randers end at slå PSE. Afleveringerne sad ikke helt hvor de skulle, og havde svært ved at vurdere præcis hvornår der skulle løbes, præcis hvornår afleveringen skulle slås.

Talte alt for mange eksempler på dette - to står tydeligt frem. Mukthar spiller Wiczek, men han er ikke løbet og en ellers farlig situation bliver til en PSE-kontra. Mukthar holder på bolden for længe, så Pukki løber offside og scorer et mål der korrekt bliver underkendt.

Det er nemt at klandre Mukthar for de to episoder, men faktisk er det afstemningen mellem offensiv midt og angriber der svigter. Det gør den slags, når man er lidt presset - og det var vi det meste af kampen i går.

Tror stadig 100% på konceptet - og vil hellere vinde pokalfinalen end at slutte 7 point efter double-vinderne!!!!

+2 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.18.04.2017, kl 11:29:33 som svar til #11 af HPH
Iver(via web)

HPH:
Der er også en situation hvor Wilczek er offside i venstre side i en god kontra. Den virkede virkelig dum og unødvendig.

Hellinnorth:
Vores nye venstre back (Sikosek) blev sat på flere prøver, men ved ps&e's mål er han jo nødt til at trække ind for at dække en anden spiller. Her skulle Pukki være trukket tilbage og dækket af. Jeg mener ikke det er Sikosek der begår fejlen der.

Synes ikke vi spillede en decideret dårlig kamp, men vi var ikke bedst på dagen. I Randers formåede Randers at få os til at spille meget ringere end i går.

Vi kan også glæde os over, at Austin stadig spiller godt. Han tackler igennem og rammer bolden, og i går så vi ham også gå med frem i flere situationer.

Tror ikke vi forlænger med ham, og jeg tror også godt vi kan finde en lignende type der måske er lidt hurtigere og endnu bedre teknisk. Det kunne gøre holdet bedre.

Midtbanen skal nok klare sig, også uden Phiri. Vores nuværende system giver os bedre muligheder for at erstatte ham.

Og dagen derpå kan vi stadig glæde os over at Mukhtar har forlænget. Så har vi ham i ca. 1-2 år endnu.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.18.04.2017, kl 13:28:50 som svar til #12 af Iver
HPH(via web)

Iver: Ja, der var en hel del gange at afstemningen fejlede, og det plejer den ikke. Jeg tillægger det lidt ekstra nervøsitet, og at PSE formåede at presse os i den indledende fase i kampen. En periode vi ellers har sat os på det meste af sæsonen.

Men vi var med - og vi bør vinde imod de klamme modbydelige rottefornægtende møgsvin inden længe.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.18.04.2017, kl 13:37:23
Funny Man(via web)

Jeg er uenig i kritikken af Sikosek. Det var tydeligt, at han gang på gang blev solgt af den midtbanespiller, som skal afdække venstresiden (typisk Phiri).

Jeg synes, han viser, hvorfor han er blevet hentet. Han bringer meget mere end Crone, og jeg mener ikke, man kan klandre ham, at midtbanen er i ubalance, som den var meget i går.

+2 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.18.04.2017, kl 13:48:12
bobas(via web)

Synes ikke vi skulle lære noget som helst.

Vi spillede faktisk en helt ok kamp på trods af at vi havde en lang, sej kamp i torsdags.

Med lidt held kunne vi vinde kampen, - det gjorde vi så ikke, men i store dele af kampen spillede vi mere end godt med små lækre kombinationer, som vi ikke har set i mange mange år. Det var en fornøjelse at se på. Man må bare erkende at fck har godt hold.

Vi ved egentlig godt at vores forsvar er ikke særlig god. Det er ikke noget nyt. Det er måske lidt pinligt at Corne alene kan splitte hele vores forsvar ad og at det hvad mange fans kalder for DK,s dårligste forsvarspiller Ankersen kan komme igennem vores forsvar så let som ingenting. Enten tager vores fans fejl eller er vores venstre side ad h.. til. Pinligt at se at Pukki skal hjælpe til.

Siko arbejder meget, vil gerne, men ud over at han kan sparke med venstre ben er han så bedre end Crone? som måske skal erstatte Larsson til sommer i højre side. Så har vi pludselig problemer med både højre og venstre?

Vi har købt til forsvar, men jeg ved ikke hvor godt spille materielle vi har når man møder hold som fck.

Ikke første gang har jeg bemærket at vi har DK,s bedste fans, men at vi har også dårligste fans som ikke kan opføre sig ordentligt. Hvem er skyld i rotterede eller slagsmål efter kampen ved jeg ikke, men det sidste var vi da forskånet et stikke tid så det er et skridt baglæns.

+2 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.18.04.2017, kl 15:36:22
Isaac(via web)

Manglende bredde på bænken. Det synes jeg at jeg har set i en del sæsoner nu. En masse udenlandske spillere der ikke løfter holdet markant. En masse fejlindkøb(omend sikkert billige og på korte kontrakter trods alt, så man ikke hænger for langt tid på dem)
Og en Kamil Wilczek der er usynlig igen igen igen. Og som sædvanlig løber ALT for meget offside.

En masse bolde der bliver tonset op i et FCK betonforsvar(og det fungerer ALDRIG, men det bliver der desværre ikke ændret på i løbet af kampen, alle storhold i Europa er gået bort fra den taktik, fordi den sjældent virker imod hold som FCK der virkelig har en god og stærk defensiv og specielt i hovedspillet). Og en træner der er tilfreds med 0-0 endnu engang. Hellere 0-0 end at blotte sig for meget. Så skide være med at man ikke kreerer ret meget foran, bare de andre ikke scorer.
Men FCK blev matchet rimeligt godt. Jo der var masser af plads på kanterne og de kan meget nemt og hurtigt spille bolden helt frem på kanterne, men det er jo ikke første gang vi ser det.
Og jeg kan bare konstatere at FCK er langt mere effektive imod de andre hold i Superligaen, men at de ikke er meget foran BIF hvis overhovedet indbyrdes, men er stadigvæk LANGT mere effektiv og lukker bedre af mod andre hold, specielt på hjemmebanen i Parken.

Fck er stadigvæk en del foran på mange parametre, men ja hvis man er tilfreds med at gå efter 0-0(det var marginalt i går, kunne snildt være endt 0-0) synes jeg Zorniger har haft succes i derbiesne. Jeg kunne nu godt tænke mig målrige kampe, i stedet for kampe uden mange chancer og mål dog.
Der skal bedre bredde ind på holdet specielt på bænken, og vil jeg gerne se lidt mere satset offensiv i kampene imod FCK, ellers vinder man aldrig imod dem.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.18.04.2017, kl 15:55:29 som svar til #16 af Isaac
kewell(via web)

"En masse udenlandske spillere der ikke løfter holdet markant."Stort set hele vores hold er udlændinge.
Så er det de spillere, der har skaffet os sølv og et pointgennemsnit omkring de 2,0 du ikke mener har løftet holdet markant?

At vi er lidt efter fck, er vel også naturligt nok.
Vi har lagt omkring en 30-40 mio. for vores trup, og fck har lagt omkring de 150 mio. for deres.
Derudover er det Ståles 4. sæson efter sin retur, mod Zorningers 1.
Du havde vel ikke forventet, at vi havde hentet dem allerede på nuværende tidspunkt?

+5 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.18.04.2017, kl 16:01:38 som svar til #17 af kewell
Isaac(via web)

@Kewell. Nej det er lidt misforstået. Det er ikke overordnet set. Jeg er meget tilfreds med de udenlandske spillere der spiller fast.
Det er en masse nyindkøb og bænkspillere jeg ofte synes ikke har haft kvalitet nok. Men det er også svært at købe kvalitet for små penge nu om dage. Man rammer engang imellem en usleben diamant som Mukhtar dog.
Fck har også haft en masse "fejlindkøb". Det er jo i sagens natur altid et sats at hente nye spillere ind uanset hvad. Men det var mere dem som er udenfor truppen jeg synes mangler kvalitet, af de udenlandske spillere.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.18.04.2017, kl 17:05:54 som svar til #18 af Isaac
Porstmand Per(via mobil)

Men det var mere dem som er udenfor truppen jeg synes mangler kvalitet, af de udenlandske spillere.

Det kan være jeg overser en enkelt, men umiddelbart var der ingen udenlandske spillere uden for truppen.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.19.04.2017, kl 09:48:24 som svar til #18 af Isaac
Tvile(via web)

Det er en masse nyindkøb og bænkspillere jeg ofte synes ikke har
haft kvalitet nok. Men det er også svært at købe kvalitet for små
penge nu om dage.
Hvem?
Kliment = Lejet, væk om få kampe
Kalmar = Lejet, væk om 1 år, jeg tror dog at han bliver stor for os. Minder mig meget om Elmander, og hans første tid for os.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.22.04.2017, kl 12:11:08 som svar til #20 af Tvile
Jens - Yellow Madness(via web)

Du husker (og det er sandsynligt) meget bedre end jeg...... Men jeg mindes ikke Elmander på det niveau ?

+1 +1 Besvar
Besvar tråden

BLOK4.dk

Profilbillede
Du er ikke logget ind

Formatteringstips

Der understøttes følgende simple formatteringsmuligheder.

• **Fed skrift**
  • __Understregning__
  • //Kursiv//
  • --Slettet--

Senest på debatten

i dag, kl 14:52:08: Iver har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i dag, kl 08:56:19: Iver har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i dag, kl 08:05:51: Aijo har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i dag, kl 02:37:26: hellinnorth har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 19:31:50: Aarup har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 18:43:46: Freddi har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 11:11:36: Emil RD har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 10:40:12: Castor har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 09:47:23: Farisæren har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 09:45:24: Puma har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 09:37:45: Iver har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 08:46:59: henrikTS har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i forgårs, kl 23:12:34: Iver har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i forgårs, kl 22:41:14: Iver har oprettet en ny tråd Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i forgårs, kl 21:55:36: bobas har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

i forgårs, kl 21:50:45: bobas har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

i forgårs, kl 07:57:56: Kapper har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.13.10.2017, kl 14:53:16: Iver har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.13.10.2017, kl 13:51:42: ROM har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.13.10.2017, kl 13:47:07: ROM har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.12.10.2017, kl 16:58:36: Kapper har oprettet en ny tråd blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.12.10.2017, kl 12:13:40: Administrator har kommenteret i tråden blok4.dk update

d.04.10.2017, kl 22:21:19: Jakobb har kommenteret i tråden Optimal startformation

d.04.10.2017, kl 13:42:08: CVST har kommenteret i tråden Optimal startformation

d.04.10.2017, kl 13:40:38: CVST har kommenteret i tråden Optimal startformation

d.04.10.2017, kl 11:24:57: Puma har kommenteret i tråden Optimal startformation

d.04.10.2017, kl 09:36:46: Aijo har oprettet en ny tråd Optimal startformation

d.02.10.2017, kl 19:47:16: CVST har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 15:44:42: Jakobb har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 15:22:00: Aijo har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 15:18:52: Aijo har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 15:14:54: Farisæren har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 14:48:32: Torben/Casual har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 12:06:38: Iver har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 11:06:43: Torben/Casual har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 10:41:54: Farisæren har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 09:07:30: Iver har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 09:06:44: Puma har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 08:57:47: Farisæren har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.01.10.2017, kl 22:27:21: Iver har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.01.10.2017, kl 07:39:59: Iver har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.30.09.2017, kl 09:54:26: Puma har oprettet en ny tråd Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.26.09.2017, kl 10:19:42: Iver har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.25.09.2017, kl 14:08:20: kewell har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.25.09.2017, kl 08:19:21: bobas har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.24.09.2017, kl 22:11:12: Farisæren har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.24.09.2017, kl 17:13:10: Iver har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.24.09.2017, kl 16:09:26: the_wrong_ghost har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.23.09.2017, kl 21:20:39: Capper har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.23.09.2017, kl 09:41:34: Hans har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

Miniskakt

23:30 Mandriel/Oliver

[formatformat.dk]

Et ganske spændende longread i tre dele.

22:43 Jakobb

Inden kampen overvejede jeg odds ca 20 på Maribor.. "Et longshot, men for højt sat"...

22:41 Black Francis

En såkaldt "ekspert" havde udtalt, st han troede på få mål i Maribo - Liverpool, for hjemmeholdet var stærke defensivt. Hmm...

22:40 Black Francis

Wow... Liverpool vandt 7-0....

22:38 Jakobb

Næsten 4 mål i snit.. Fremragende aften.