B4 logo - den vrede koala
Hvis nogen ønsker en plan for sin dag, bør de få sig et job i en bank. (sagt på træningslejren i Dubai)
AZ

Debat

Profilbillede
Oprettet: d.05.03.2017, kl 09:59:36 Seneste opdatering: d.14.03.2017, kl 21:14:39
HPH(via web)

Optakt Brøndby - FCN

Ligesom imod SE i sidste weekend har FCN endnu mere på spil end os. Ender de uden point i dag, er deres mulighed for at ende i top6 slutspillet rent teoretisk.

FCN har ikke helt samme udebanekompleks som tidligere sæsoner, hvor størstedelen af deres point er hentet hjemme (15/11). Vi kan derfor forvente at de kommer til Brøndby stadion for at spille deres eget spil, særligt en god kamp imod PSE, hvor de fik et flot 1-1 resultat.

De mangler Ingvartsen, nummer to på topscorerlisten - og månedens spiller. Det må forventes at være en klar svækkelse, til gengæld har de Mads Mini Pedersen tilbage fra karantæne.

Vores to første kampe har vist at vi kan levere i begge ender af karakterskalaen, alligevel er der et par interessante observationer. Vi har over sæsonen afsluttet i snit 20 gange pr. kamp. Det tal er halveret de første to opgør. Vi har ligeledes set antallet af afleveringer falde markant - 20-25% samtidig med at antallet af fejlafleveringer er steget 4 procentpoint.

I kampen imod PSE var de endnu længere fra deres vanlige standard med et fald i afleveringer fra 498 i snit til 334 og deres fejlafleveringer steg med 10 procentpoint. Vi fik slet ikke sat os lige så effektivt på SE - selvom de også leverede en kamp under vanlig standard.

Jeg vil holde mig fuldstændig fra at give et bud på kampens resultat, og vil i stedet komme med et bud på en ny mand i start11. Jeg tror Kalmar starter inde - og jeg kunne også godt forestille mig at vi fik Svend Crone ind fra start. Han viste i hvert fald lidt bedre takter end Sikosek i sidste runde.

God kamp - håber vi får en klar sejr.

HPH

+5 +1 Besvar

23 kommentarer

Profilbillede
Sendt ind d.05.03.2017, kl 12:59:38
TF(via mobil)

Jeg forventer en sejr i dag, og jeg tror den bliver overbevisende.
Jeg tror FCN vil forsøge at spille deres eget spil og det vil hjælpe os.
Sikosek fik, efter min mening, lidt for hård kritik sidst. Jeg synes det var/er tydeligt at alt spillet ikke længere skal gå gennem vores højreside, det giver os flere strenge at spille på.
Vores midterforsvar var ikke prangende sidst og jeg forventer ikke de kan spille så ringe to gange i træk.
Offensivt er jeg sikker på vi er skarpere end sidst og håber vi bringer Kalmár fra start og at vi får Gustaf at se i 20+ minutter.
Vi har ikke altid været lige gode til at være favoritter men vi skal vise at vi er bedre end FCN i dag.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.05.03.2017, kl 14:13:21 som svar til #1 af TF
CVST(via web)

Gustaf er desværre ikke udpræget presspiller, da han blev købt før Zorniger.
Jeg er ikke overbevist om, om han passer ind til det bold vi spiller nu.
Hvilket også er en af grundene til, at det er sparsomt med spilletid til den unge svensker.
Jeg er sikker på at Sikosek får chancen igen.
Og så tror jeg at Kalmar får chancen istedet for Holst eller Phiri.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.05.03.2017, kl 15:14:13
Andrej1(via web)

4-2.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.05.03.2017, kl 15:34:32
Kapper(via web)

Hej

Jeg vil holde mig fuldstændig fra at give et bud på kampens
resultat, og vil i stedet komme med et bud på en ny mand i start11.
Jeg tror Kalmar starter inde - og jeg kunne også godt forestille mig
at vi fik Svend Crone ind fra start. Han viste i hvert fald lidt
bedre takter end Sikosek i sidste runde.
Så nu en ok kamp fra Sikosek i sidste runde. Jeg tror og håber at AZ viser lidt mere tillid til nye spillere, hvorfor han starter inde.

Den største svaghed i forrige runde, var midtbanens manglende pondus. Jeg tror derfor det koster enten Holst eller Phiri pladsen. Jeg håber på Phiri må på bænken, for han var godt nok ringe.

God kamp - håber vi får en klar sejr.
Bare en sejr er fint for mig. Klar eller usikker er jeg ligeglad med.

HPH

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.05.03.2017, kl 16:18:43
the_wrong_ghost(via web)

3-0.

2 af Pukki. 1 af Hany.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.06.03.2017, kl 08:06:56
bobas(via web)

Vi tabte i går. Det måtte jo komme. Faktisk burde vi har tabt allerede sidste uge, men efter min mening havde vi en meget venligsindet dommer.

For mig er det ganske tydelig at afsagn af Hjulsager er betydelig større end folk troede. Vores midtbane var fantastisk. Sammenspil af Hjul, Nør, Phiri og Hany gjorde at vi stoppede de fleste af vores modstandere allerede på midten og det var sjældent at de kom under vores mål.

I går spillede vi faktisk godt i 15 minutter. Vores pasninger var hurtige og vi burde har lukket kampen, men som kampen skred frem kunne man allerede efter halv time se at vi får problemer.

Vores forsvar som mange har rost til skyerne er overhoved ikke så god. De er bare så langsomme så fcn kunne løbe fra dem som de ville.

Vores nye indkøb? - svært at sige, det er for tidligt, men hvor var vores VB når der var behov for ham? - på den anden side af banen. Ingen af nye navne gør særlig indtryk på mig endnu, men det kan komme.

Lige meget hvad så kan man allerede se at vi kan komme i problemer efter sommerpausen, men det har nogle af os påpeget allerede for nogle måneder siden og jeg virkelig håber at vi ikke få ret.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.06.03.2017, kl 10:06:31 som svar til #6 af bobas
Iver(via web)

Jeg er faktisk ret fattet efter kampen. Dels fordi sådanne ting sker ind imellem, og dels fordi vi nok ender som nummer 2 uanset hvad. Havde det været en pokalsemifinale havde jeg været helt oppe i det røde felt.

Starten:
Vi starter godt, kombinerer fint, og kommer foran på et lidt heldigt skud. Kort efter SKAL Wilczek gøre det til 2-0, og senere har Pukki et stolpeskud.

Men allerede efter Wilczeks store chance begynder vores fejl i pasningerne. Enten er banen for glat, afleveringerne for upræcise eller hårde, eller også løb spillerne i forkerte mønstre. Og når vi tabte bolden stod vi ikke så godt. FCN viste sig dog at være lige så ringe - de smed også et hav af bolde væk.
Jeg lagde dog allerede i 1. halvleg mærke til, at vores midterforsvarere ikke lå tæt på modstanderne - de fik for meget plads.

Udligningen er rigtig dum. FCN har kontra, og ude i vores venstre side kan Kalmar faktisk nemt stoppe modstanderen, men han trækker sig, sandsynligvis fordi han risikerede gult kort. Hvorfor? Skal man ikke altid stoppe en modspiller hvis man kan? Der er dog også en del forsvarsspillere tilbage, så måske regner han ikke med at det bliver rigtig farligt. Herefter fejler Hermansson i sit forsøg på at tackle, og til sidst løber både Larsson og Röcker ind på stregen i stedet for at følge den mand der var fri (og som let kan score). Det er da nogen børnefejl at lave.

Så fatter jeg stadig ikke hvad der sker ved 1-2-målet. Rønnow skal vel redde, eller alternativt have frispark.

Vi kommer igen på 2-2, men så bliver det igen noget rod, og igen får FCN alt for megen plads og scorer så et flot mål til 2-3.

Sikosek får rødt kort, men det er jo hvad der sker. Han har næsten ikke andre muligheder end at forsøge at stoppe modstanderen.

Vi møder et hold med rigtig mange små og hurtige spillere. De har faktisk alt for mange af dem, og derfor taber de også rigtig mange kampe. Men engang imellem får de plads og møder et hold der ikke formår at straffe dem - det skete så i går. Normalt ville vi vinde 4 ud af 5 kampe med et forløb som i går. Det var faktisk meget værre i den omvendte kamp (1-1) - her var vi virkelig på glatis/glat plastikgræs.

Nu skal vi til Horsens. De kan ikke ret meget for tiden, og vi skal have revance. Jeg tror vi står meget bedre til dem end mod FCN, så jeg jinxer allerede nu og siger at den kamp bare SKAL give 3 point.

Mesterskabet virker tabt - 12 point i 12 kampe er for meget, med mindre der sker sjove ting og sager. Vi skal stadig jagte alle de sejre vi kan få.

+4 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.07.03.2017, kl 12:02:44
DTM(via web)

1-2
Selvfølgelig burde Rønnow have grebet den. Det siger han jo også selv.

Jeg synes iøvrigt ikke der er frispark imod Rønnow. Målmænd er overbeskyttede, og udenfor det lille felt skal han ikke have flere rettigheder end en markspiller.

Jeg er dog forundret over, at ingen synes at få øje på, at målet scores med venstre arm. Hverken i TV eller andre steder har jeg set det nævnt. Så målet skulle uanset hvad ikke have haft lov til at stå....

+3 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.07.03.2017, kl 13:02:49
Porstmand Per(via web)

Så vil jeg skrive det som alle kan se, men ingen rigtig vil skrive:

Forsvaret er ikke godt nok. Larsson er god. Sikosek ligner en mand der skal have et halvt år til at vænne sig til fysikken og tempoet. Og både Röcker¨og Hermansson har store problemer med basale ting som ordentlige clearinger, og - især - korrekt placering.
Både 1-1 og 2-3 målet er et orgie i placeringsfejl i forsvaret, og det er bestemt ikke første gang.

Hvis jeg var Zorniger, ville jeg forsøge at gve Crone, Arajuuri og Kabongo chancen. Ikke på en gang, men jeg synes der trænger til udskiftning dernede.

+1 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.07.03.2017, kl 13:42:53
Leris(via web)

Da Sikosek generelt står højere på banen end Crone gjorde, efterlader han et område bag sig, som Röcker desværre ikke er hurtig nok til at lukke af, som man ser Hermansson gøre det bag Larsson. Når vi nu spiller med større risiko, må man håbe at Sikosek kommer til at bidrage med ligeså meget offensivt som Larsson.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.07.03.2017, kl 16:12:14 som svar til #10 af Leris
HPH(via web)

Målt i mål og assitsts, det tror jeg godt han kan leve op til...

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.07.03.2017, kl 19:07:49 som svar til #11 af HPH
Porstmand Per(via mobil)

Det er nok heller ikke lige de mest fair parametre at måle højre back på.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.08.03.2017, kl 09:36:26 som svar til #9 af Porstmand Per
William(via web)

Problemet er vel at når vi spiller med en så høj baglinje, så skal vores forsvarer simpelthen være hurtigere end fx Röcker. Jeg undrede mig meget da man hentede ham, fordi han slet ikke lød som en der ville passe til AZ system med en bagkæde der står meget højt (og dermed tillader meget løbeplads bag sig). Men det fungerede jo fint i efteråret, problemet er bare hvis holdene har luret den nu. SE og FCN havde, fcks angribere derimod passer perfekt til Röcker som jo er en glimrende forsvarer, bare ikke når han skal løbe hurtigt.
Jeg frygter lidt at alle med en dygtig og hurtig angriber kommer til at straffe os i foråret. I de to seneste kampe har vi vel givet flere chancer væk end vi gjorde i en hånd af efterårskampe.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.08.03.2017, kl 10:40:03 som svar til #13 af William
Jens - Yellow Madness(via web)

William,

Jeg tænker NETOP at han er den rigtige forsvarer. Stærk når der slås duelbolde frem!

Bolde i dybden skal slet ikke komme fordi presset skal forhindre det.

Sådan ser jeg Zornigers taktik

+2 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.08.03.2017, kl 19:47:08 som svar til #9 af Porstmand Per
kapper(via web)

Ja lidt frisk blod gør nok ikke skade.

Jeg har personligt været lidt efter Hermansson, men mod fck spillede han virkelig godt. Men skal vi spille en ny VB ind, skal det centrale forsvar spille godt, hver kamp. Omvendt må vi vel også afskrive guldet i år (pokkers) så måske er det netop nu, at der er muligheder for at få flere i spil på en gang.

AZ virker dog mere forkuseret på at finde den rette kombination på midtbanen, så det ville ikke undre mig, at vi ser endnu et par kampe med samme forsvar som i de 3 første kampe i foråret.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.10.03.2017, kl 21:57:43 som svar til #15 af kapper
Porstmand Per(via mobil)

Nu har Sikosek så karantæne, så Crone kan passende spille en brandkamp og tage pladsen igen.

+1 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.12.03.2017, kl 17:53:14 som svar til #15 af kapper
Andrej1(via web)

Kun urealistiske tosser har troet at vi kunne komme tæt på guldet i år.

Og selv om det selvfølgelig er målet i længden at vinde Skabet, er det meget, meget flot,hvis vi formår at holde andenpladsen i denne sæson.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.12.03.2017, kl 17:55:25
Andrej1(via web)

Og, nej, selvfølgelig er det ikke forbudt at tænke stort.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.13.03.2017, kl 08:43:21 som svar til #17 af Andrej1
Iver(via web)

Ja, reelt er det urealistisk.

MEN - forestil dig, at vi havde holdt blot en enkelt af vores 2-målsføringer mod enten Horsens, Randers eller FCM i efteråret, samt vundet i Lyngby og hjemme mod FCN, så have vi haft 8 point mere og kun været 4 point fra førstepladsen.

Så ville der i det mindste være spænding, og efter kampen i går (før fuckernes kamp) havde vi så kun været 1 point bagefter.

Det var jo også urealistisk at FCN skulle vinde DM for år tilbage.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.13.03.2017, kl 10:14:59 som svar til #19 af Iver
kewell(via web)

Det giver meget lidt mening, at opdigte point man synes at have fortjent.
Trækker du så også tre point fra for Sønderjyske kampen, og et point fra for kampen i Farum og de øvrige kampe, hvor vi fik lidt mere end hvad spillet berettigede til?

Alle hold føler, at de har fortjent flere point end de har fået, og sagen er jo bare den, at vi i de kampe du nævner, ikke havde niveau til at forhindre scoringerne.
Så pointtabene var jo reelle nok, selvom vi, set over hele kampen, havde været det bedste hold på banen.

Og vedr. FCNs mesterskab, og her kan du tage FCMs og Aabs med, så var alle tre kun mulige, fordi fck ikke var på deres topniveau i den pågældende sæson.
Det er de i år, og derfor har mesterskabet hele tiden været overflødigt at snakke om.
Når man har et hold i den danske Superliga, til 150+ mio. som fungerer, så vinder man også Superligaen.

+2 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.13.03.2017, kl 10:56:45 som svar til #20 af kewell
Iver(via web)

I Nordsjællands mesterskabssæson lå fuckerne så vidt jeg ved nummer 1 indtil et stykke ind i foråret hvor de så kollapsede (og bl.a. tabte i Brøndby).

Vi kan da godt trække points fra fra Farum, Sønderjyske og...? Er der andre?

Men så skal vi også lige lægge ekstra point til for alle de gange hvor vi burde have vundet, og det er mere end hvor vi har været heldige.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.13.03.2017, kl 15:03:07 som svar til #21 af Iver
HPH(via web)

Sagen er vel at vi pt. kører ret stabilt, med lige omkring 2p per kamp. Det er sindssygt højt - og i langt de fleste sæsoner vil det bringe os helt ind i kampen omkring guldet. Lad os se om vi kan fastholde pointhøsten igennem slutspillet - det bør vi i teorien ikke kunne. Men en fin målsætning, som vi må se hvor langt kan bringe os.

At PSE kører som de gør pt. skyldes vel mest at de har sammensat et hold der er LANGT over superliga-niveau. Det gode ved dette er at det plejer at give bagslag, når metaltrætheden melder sig - og man kun kan sætte sig op til EL hvis man er enten efter gruppespillet eller møder en topmodstander.

Det giver sig selv at SL og pokal bliver mere og mere cruise-control. Jeg regner med at det vil give større udslag, måske ikke i denne, men så i næste sæson.

Når vi så ser de små nationer have langt sværere ved at kvalificere sig til CL om et par sæsoner pga de seneste ændringer, vil PSE have endnu sværere ved at købe og fastholde spillere fra øverste hylde. Det taler også for en mere jævn superliga lidt længere ude i fremtiden.

Alt i alt skal vi fokusere på Brøndby, og så lige resultatet af den ankede sag imod Glistrup og Flemse :-)

+2 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.14.03.2017, kl 21:14:39
Iver(via mobil)

Mod holdene i top6 har vi 4-4-1, dvs 16 point i 9 kampe. Slår vi Lyngby ser det endnu bedre ud. Så er vi på 5-4-1, næsten 2 i snit. Ryger Randers ud til fordel for Aalborg eller Silkeborg, så hedder den endda 6-3-1. 21 point i 10 kampe.

Fuckerne har dog flere - de er ubesejret og har 6-4-0. Men det er måske kun 1 bedre end os.

+1 Besvar
Besvar tråden

BLOK4.dk

Profilbillede
Du er ikke logget ind

Formatteringstips

Der understøttes følgende simple formatteringsmuligheder.

• **Fed skrift**
  • __Understregning__
  • //Kursiv//
  • --Slettet--

Senest på debatten

i dag, kl 14:52:08: Iver har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i dag, kl 08:56:19: Iver har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i dag, kl 08:05:51: Aijo har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i dag, kl 02:37:26: hellinnorth har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 19:31:50: Aarup har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 18:43:46: Freddi har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 11:11:36: Emil RD har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 10:40:12: Castor har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 09:47:23: Farisæren har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 09:45:24: Puma har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 09:37:45: Iver har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 08:46:59: henrikTS har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i forgårs, kl 23:12:34: Iver har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i forgårs, kl 22:41:14: Iver har oprettet en ny tråd Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i forgårs, kl 21:55:36: bobas har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

i forgårs, kl 21:50:45: bobas har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

i forgårs, kl 07:57:56: Kapper har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.13.10.2017, kl 14:53:16: Iver har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.13.10.2017, kl 13:51:42: ROM har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.13.10.2017, kl 13:47:07: ROM har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.12.10.2017, kl 16:58:36: Kapper har oprettet en ny tråd blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.12.10.2017, kl 12:13:40: Administrator har kommenteret i tråden blok4.dk update

d.04.10.2017, kl 22:21:19: Jakobb har kommenteret i tråden Optimal startformation

d.04.10.2017, kl 13:42:08: CVST har kommenteret i tråden Optimal startformation

d.04.10.2017, kl 13:40:38: CVST har kommenteret i tråden Optimal startformation

d.04.10.2017, kl 11:24:57: Puma har kommenteret i tråden Optimal startformation

d.04.10.2017, kl 09:36:46: Aijo har oprettet en ny tråd Optimal startformation

d.02.10.2017, kl 19:47:16: CVST har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 15:44:42: Jakobb har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 15:22:00: Aijo har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 15:18:52: Aijo har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 15:14:54: Farisæren har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 14:48:32: Torben/Casual har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 12:06:38: Iver har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 11:06:43: Torben/Casual har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 10:41:54: Farisæren har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 09:07:30: Iver har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 09:06:44: Puma har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 08:57:47: Farisæren har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.01.10.2017, kl 22:27:21: Iver har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.01.10.2017, kl 07:39:59: Iver har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.30.09.2017, kl 09:54:26: Puma har oprettet en ny tråd Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.26.09.2017, kl 10:19:42: Iver har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.25.09.2017, kl 14:08:20: kewell har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.25.09.2017, kl 08:19:21: bobas har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.24.09.2017, kl 22:11:12: Farisæren har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.24.09.2017, kl 17:13:10: Iver har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.24.09.2017, kl 16:09:26: the_wrong_ghost har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.23.09.2017, kl 21:20:39: Capper har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.23.09.2017, kl 09:41:34: Hans har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

Miniskakt

23:30 Mandriel/Oliver

[formatformat.dk]

Et ganske spændende longread i tre dele.

22:43 Jakobb

Inden kampen overvejede jeg odds ca 20 på Maribor.. "Et longshot, men for højt sat"...

22:41 Black Francis

En såkaldt "ekspert" havde udtalt, st han troede på få mål i Maribo - Liverpool, for hjemmeholdet var stærke defensivt. Hmm...

22:40 Black Francis

Wow... Liverpool vandt 7-0....

22:38 Jakobb

Næsten 4 mål i snit.. Fremragende aften.