B4 logo - den vrede koala
It's not a question about figure skating. It's a question about goals!
AZ

Debat

Profilbillede
Oprettet: d.26.02.2017, kl 08:03:49 Seneste opdatering: d.03.03.2017, kl 15:16:21
HPH(via web)

Optakt SønderJyske - Brøndby

Før sæsonen gik i gang ville de fleste nok have forventet at denne kamp kunne være et tæt opgør om 3. pladsen. Før vinterpausen tydede meget stadig på at kampen ville være et lige opgør.

Efter vinterpausen ville alt andet end at udråbe Brøndby til favorit være useriøst.

SE har solgt ud, og i sidste runde fik de en ordentlig snitter af et ellers tamt Esbjerg-hold.

Vi kan naturligvis stadig få en overraskelse, men tre ting taler imod:
Den afgang der har været fra SE's trup i vinterpausen-
En temmelig lang skadesliste (jeg har dog ikke helt overblik over hvilke spillere der ville gå ind i start-11 efter deres massive salg).
To vigtige karantæner til Marc Pedersen og Marcel Rømer.

Jeg tror vi får et solid sejr - og vender derfor blikket imod vores egen trup.

Sikosek ser ud til at være førstevalg, så han bliver interessant at følge i en kamp der vil byde på flere muligheder for en offensiv back end åbningskampen imod PSE gjorde.

Kalmar får sandsynligvis en del spilletid i kampen, på bekostning af Holst.

Måske Nilsson er ved at være klar til at byde ind som sen indskifter, jeg synes i hvert fald ikke vi får meget ud af at sætte Kliment på banen.

Håber jeg får ret i en overbevisende sejr - God kamp!

HPH/HåberPåHenke

+5 +1 Besvar

29 kommentarer

Profilbillede
Sendt ind d.26.02.2017, kl 09:57:15
anders bruun(via web)

Hvor jeg dog håber du får ret...

Jeg bryder mig snart ikke om de kampe hvor vi er alt for store favoritter. Arven fra Thomas Frank ridder mig som en mare....

Men når det er sagt, så burde vi vinde over Sønderjyske i dag

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.26.02.2017, kl 13:27:11
kewell(via web)

Det er fine betragtninger du gør dig, og som udgangspunkt er jeg også enig.
Men du baserer dem stadig på et enkelt opgør.
Det er et meget løst grundlag.
Marc Pedersen (som i øvrigt er en ret dårlig spiller) og Rømer (var reserve sidste sæson) er rigtigt nok ude, men så er Nikolaj Madsen tilbage.
Så det er ikke det store tab for dem.

Men jeg er enig i, at vi bør vinde.
Af den simple årsag, at vi er et bedre hold.
Men en mudret bane i Sønderjyske, mod et hold der er klar til en krig, er altid noget der kan give problemer.
Jeg håber vi kan få en scoring relativt tidligt, for at løsne det hele lidt op, og give os bedre betingelser, da det vil tvinge Sønderjyske frem.

Sidste gang en bruger herinde skrev et lige så sejrs sikkert indlæg inden en kamp, tabte vi hjemme til Viborg.

Jeg håber dog du får ret.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.27.02.2017, kl 07:48:26
bobas(via web)

Hvad skal man sige? - 3 point.

+2 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.27.02.2017, kl 09:13:03
Torben/Casual(via web)

Det skræmmer mig lidt, at vi er så langt fra vores koncept i kampen i går.

Vi blev udstillet og fik vist vores svagheder især omkring hovedspillet. Det skræmmer mig, at vi så let giver mange chancer væk, mod et SE hold, som ikke slår mig som særlig godt. Ja, de spiller til tider primitivt, men det skal vi kunne modstå.

Vi lå i hele kampen alt for langt fra vores modstander og taber bolden igen og igen i opspillet. Især slår det mig at Phiri ikke virker særlig god efter vinterpausen og Holst mangler fysik. Synes også det er tydeligt, at vi med tabet af Hjulsager mangler målfarlighed fra andre end de 3 forreste. Nør var for mig bedste midtbanemand i går, da han vandt en del nærkampe.

Sikosek var til tider på glat is og langt fra det niveau, han viste i teletubbieparken, men det er tydeligt, at fysik og hovedspil ikke er hans forcer.

Ingen af vores spillere på nær Rønnow kunne være sin indsats bekendt, men det der skræmmer mig mest er hvor lidt vores midtbane fylder mod et fysisk stærkt hold. Vi vinder og det er trods alt det vigtigste, at vinde kampe hvor man spiller dårligt er også en force

Forventer en helt anden indsats mod fcn.

+1 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.27.02.2017, kl 09:29:01 som svar til #4 af Torben/Casual
kapper(via web)

Hej

Jeg så nu en god kamp af Sikosek (mens han havde kræfterne). Nør var også god, som du nævnte. Af andre, der godt kunne være sin indsats bekendt var Rønnow (MoM) og Kamil og Kalmar.

Jeg så dog en Phiri som er klar til bænken. Austin og Kalmar virker til at være klar. Phiri havde store problemer med at placere sig, med at indgå i presset (der var flere situationer hvor det virkede til at han spillede uden hoved) og med et lavt lavt teknisk niveau. Jeg håber vi smider ham af holdet i næste runde.

Desuden var Larsson og Røcker også under vanligt niveau, dog ikke i samme grad som Hermansson, som fejlede i mange situationer og virkede ikke mentalt klar. Holst fandt aldrig sin plads.

Hany og Pukki var i det store og hele anonyme med enkelte momenter af godt spil/fight. En kamp på det jævne for dem om end Pukki bidrog til meget defensivt.

Jeg forventer at vi starter uden Phiri i næste runde, hvis Nør ikke er i karantæne?

Mvh

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.27.02.2017, kl 09:57:29 som svar til #5 af kapper
bobas(via web)

Bare fordi vi spillede 1 dårlig kamp behøver man ikke være ude med riven. Phiri af holdet? - det synes jeg absolut ikke. Vi ved alle at han stopper hos os til sommer, men vores midtbane i hvert fald i går bar præg af mangel på Hjulsager. Jeg håber at det er bare tilfælde og at næste kamp bliver betydelig bedre end den i går.
Personligt glæder mig over 3 point.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.27.02.2017, kl 10:12:24 som svar til #6 af bobas
William(via web)

Phiri har virket under niveau hele sæsonen. Selvom vi har scoret sindsyg mange mål har han lavet 0 (Hjulsager og selv Nør har jo lavet flere). Derudover har han heller ikke spillet så godt som han plejer. Det missede OL og kontraktforhandlinger har nok fyldt for meget, måske hovedet allerede er i udlandet.
Jeg håber Kalmar og Holst får chancen - Holst ligner en der spiller for en ny kontrakt, lad ham få nogle kampe fra start i streg og se om han kan lave en nør/hjulsager under AZ.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.27.02.2017, kl 10:16:29
Jens - Yellow Madness(via web)

Jeg laver lige den klassiske "karakterskala" - jeg vurderer på 0-6.. 0 er helt umulig 6 er alt for god..3 er naturligvis middelgod..

Startopstilling, efter en efter min mening god indsats mod fck, synes jeg det var logisk at starte med samme 11'er.

Rønnow: 5, en høj vurdering men jeg mener den er rimelig. Modstanderne virker som om de frygter Rønnow, meget positivt.
Sikosek: 1, betyder ikke at jeg synes han skal fyres - men desværre fortsatte de lovende takter fra første kamp ikke.
Röcker:3, Kunne være en 2'er, men jeg synes han holdt godt sammen på holdet.
Hermannson: 3, Efter at have været rigtig god mod fck, lidt lavere niveau men stadig god.
Larsson: 2, Ikke meget der kom fra kaptajnen.

Nørgaard: 2, Det lykkedes ganske enkelt ikke at få slået Sønderjyskes spil i stykker, hvilket vel må være Nørs primære opgave
Holst: 2, God arbejdsindsats, mangler farlighed.
Phiri: 2, Skuffende indsats, brænder kæmpechance og mangler farlighed.
Mukhtar: 3, Han er vores bedste markspiller.

Pukki: 3, God arbejdsindsats, men kommer ikke til chancerne
Wilczek: Som Pukki

Man kan synes at spillerne skulle have lavere, men vi skal huske at det blev altså til en sejr!

Kalmar: Godt indhop / Crone: Godt indhop / Austin: Godt indhop - Både Crone og Kalmar må være i spil til startopstillingen - Phiri/Holst kan begge være i fare.

Zorniger:3 Logiske og gode udskiftninger

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.27.02.2017, kl 11:31:13
Puma(via web)

Hæfter mig også ved at vi var overmatchet og vel lidt skræmmende at SE i 75 minutter af kampen, var spil dominerende. Men ok, det er en kamp på udebane, som vi vinder trods sløv indsats. Det er fandeme godkendt! mener heller ikke at vi skal male fanden på væggen, eller se større tendenser i at vi er på vej i en dårlig retning. De første 2 kampe på udebane har givet 4 point. Vi fortsætter spillemæssigt og point mæssigt i samme niveau, omend SønderjyskE kampen nok synes at være under spillemæssigt niveau, dog.

Kalmar er en fed tilføjelse til truppen. Bringer fysik, god teknik og overblik. Bedre spiller end Holst og burde tage hans plads, medmindre Zorniger foretrækker Holsts hurtighed. Synes som andre også at Sikosek var dårlig og at Crone gjorde det bedre da han kom ind. Synes dog at han lige skal have grundspillet til at spille sig ind på holdet. Det kan forhåbentligt vise sig at være en god investering og også en mulighed for at vurdere, om han er den langsigtede løsning.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.27.02.2017, kl 12:50:56
kewell(via web)

Skal vi ikke bare sige, at trådstarter tager denne præstation på sin kappe, og at vi fremover afholder os fra sådanne Jinx indlæg ;-).

Spøg til side, så så vi vist alle sammen en kamp, hvor vi fysisk blev tromlet over.
Det er ikke første gang det er sket for os i Haderslev, men trods alt første gang under Zorniger.
Jeg er dog ikke gennemført bekymret, da jeg stadig ser vores offensive kvalitet i første halvleg.
Vi skaber meget, og burde have lavet et par mål.
Desværre sidder vores presspil slet ikke som det skal, og det gør bare, at Sønderjyske også kommer til alt for mange chancer.

Det er umiddelbart svært at finde alternativer til MOM andet end Rønnow, som var fremragende.
Jeg synes dog ikke det giver mening, at ville sætte gode spillere af holdet, fordi vi spiller en dårlig kamp.
Jeg er for så vidt ikke uenig i, at Phiri ikke har været på sit topniveau i denne sæson, sådan overordnet set, men han er nu engang stadig god nok til at starte for os, og selv i Haderslev viser han i glimt klassen.
Hans frispilning til Pukki i første halvleg er på højt niveau, og normalt kun noget vi ser fra Mukhtar af.
Kalmar laver et fint indhop, og han er lovende. God og rolig på bolden, godt overblik, god i småspillet og så har han et fremragende spark.
Han skal nok få Hjulsagers plads meget snart, selvom jeg synes Holst er en fin vikar.
Sikoseks præstation er nok min største bekymring.
Det er ikke godt for en ny mand, at blive så kraftigt overmatchet som han blev, specielt i 2. halvleg.
Crone var også langt mere stabil for defensiven da han kom ind, til trods for at han også igen viste os, at han offensivt, ikke kan bidrage med meget fra venstre siden af.

Men 4 point efter ture til Telia Parken og Sønderjyske, have hentet 2 point på fck, holdt afstanden til fcm og sat Randers fuldstændigt, er mere end glimrende efter de første to kampe.

+2 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.27.02.2017, kl 12:57:14 som svar til #10 af kewell
HPH(via web)

Jo - beklager. Min fejl. Sker ikke igen.

Over and out

HPH

+1 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.27.02.2017, kl 13:21:56 som svar til #10 af kewell
Torben/Casual(via web)

Lektion 1 i dansk fodbold, der er ingen nemme kampe for BIF, der til er vores niveau ikke så meget bedre end de andre i ligaen på dårlige dage.

Jeg er enig i, at det ikke hjælper at hælde 4-5 mand ud, fordi vi spiller en dårlig kamp.

Det var en generel off-day for mange af vores spillere og de kampe med så mange personlige fejl, skal vi have minimeret.

4 point efter de 2 første kampe er godkendt og måske mere end jeg havde regnet med. Pointhøsten er mere end godkendt, men for mig står tilbage, at vi i slutspillet pt. render i 3 fysiske hold (fck, fcm og Randers) som vi har det svært over for, det skal der arbejdes meget hårdt med, så vi ikke bliver mast som i går, for så kan vi blive hentet af fcm, som pt. i mine øje er den største konkurrent til sølvet.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.27.02.2017, kl 13:32:28 som svar til #12 af Torben/Casual
kewell(via web)

Jeg synes der er væsentligt forskel på fysikken i kampene mod Sønderjyske ude, og så mod de to fc hold.
Vi har mødt begge fc hold to gange, og har holdt deres fysik fint i skak i alle fire kampe, og måske endda mere til i enkelte af dem.
Sønderjyske spiller bare på en anden måde hjemme, og af uransagelige årsager, har det bare altid givet os problemer.
Så jeg synes ikke vi bør være specielt nervøse ved at møde fck og fcm, andet end at de er gode hold.

Nu er hverken Sønderjyske eller Randers sikre på top-6, men mon ikke en enkelt af dem kommer med, sammen med Aab.

Jeg er dog helt enig i, at fcm er vores konkurrent og vel stort den eneste til sølvet.
Jeg tror ikke på, at Lyngby kan hente 12 point inkl. den kamp de har i baghånden i dag, på os.
De øvrige hold er 14 eller flere point efter, og det må ikke kunne lade sig gøre.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.27.02.2017, kl 13:48:12 som svar til #13 af kewell
HPH(via web)

jeg synes ikke vi bør være specielt nervøse ved at møde fck og fcm

Nogen der kan huske hvem der beskyldte mig for at jinxe gårsdagens kamp :-)

+2 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.27.02.2017, kl 13:52:08 som svar til #14 af HPH
kewell(via web)

Kontekst min ven :-).

Man kan ikke bare tage en halv sætning ;-).

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.27.02.2017, kl 13:59:57 som svar til #15 af kewell
HPH(via web)

Så bliver det jo aldrig sjovt....

+2 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.27.02.2017, kl 14:08:58 som svar til #16 af HPH
kewell(via web)

Det er rigtigt :-)

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.27.02.2017, kl 19:55:59
Iver(via mobil)

Mod de nuværende hold i top-6 har vi fået hhv.
2, 4, 0, 4 og 6 points. Vi mangler Lyngby. Dvs 4-4-1 i 9 kampe, 16 point i 9 kampe. Kommer SE med i stedet for Randers er vi på 18 (potentielt 21).

ps&e har 2, 6, 6, 4 og 4, dvs 6-4-0, 22 point i 10 kampe. SE og Randers er her et fedt.

Så jeg ser ikke hvorfor vi skal frygte disse hold specielt meget mere end de mere defensive hold.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.28.02.2017, kl 16:55:18 som svar til #18 af Iver
HPH(via web)

Problemet er at vi taber de sidste tre kampe, og derefter får klø 10 gange i streg i slutspillet.

Vi skal ikke kun frygte de fysisk stærke hold, vi skal også frygte de defensive.

Vi er game-fucking-over amigos.

HPH

+1 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.01.03.2017, kl 08:43:32 som svar til #18 af Iver
Torben/Casual(via web)

Jeg skrev, at vi har det svært mod fysisk stærke hold, hvor kom frygt ind i den sætning.

I fodbold skal man aldrig frygte nogen, det er tåbeligt. Men det er et stort problem, at vi især mod større og stærkere modstandere har en tendens til at blive mast.

Pt. består vores hold af for mange små spillere, især når det gælder hovedspil. Vi har kun scoret 1 mål i denne sæson på hovedstød og scorer næsten aldrig efter dødbolde af samme grund. Der er mange nemme mål på den konto, hvis man har styr på det.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.01.03.2017, kl 09:48:15 som svar til #20 af Torben/Casual
hlund(via web)

Det er vores spillere som er for dårlige med hovedet på angrebs dødbolde... Mindes vi er okay til at få dem claeret i når det er i eget forsvar.

Wilczek 186
Nørgaard 185
Hermannsson 190
Röcker 197
Kliment 185

Så vi har 4 (5) spillere, som burde kunne konkurrere på højden. Jf. superliga.dk, så har vores gennemsnitshøjde i efteråret været 183 cm. Sønderjyske 184 cm.

Og nu har vi fået Kalmár 185 og Arajuuri 183.

Så det med højden mener jeg ikke vi kan bruge som undskyldning. En spiller som C.Ronaldo er 185, og han springer højt. Det handler om at træne tilløb og øve sig i at springe højt. Som gammel volleyballspiller, så har jeg set hvad træning kan gøre for personer på 180-185 contra folk på +190 som
ikke træner.

Ronaldo springhøjde 76 cm: [sport.tv2.dk]

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.01.03.2017, kl 11:21:03 som svar til #19 af HPH
Kapper(via mobil)

Wow really?

Vi taber simpelthen 13 kampe i streg?
Rart at vide, for odds på det må være gode.

Free money here you come!

(I.A.)

+1 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.01.03.2017, kl 20:07:46 som svar til #22 af Kapper
Andrej1(via web)

Jeg tror du skal prøve at læse tråden godt igennem, Kapper ... a propos dit I.A.

+2 +1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.02.03.2017, kl 15:40:54 som svar til #21 af hlund
dr. phil collins(via mobil)

Arajuuri er så 192 og ikke 183, hvilket forresten også er meget lidt for en stopper

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.02.03.2017, kl 16:11:52 som svar til #24 af dr. phil collins
bobas(via web)

ifølge Bif 193 cm :-)

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.03.03.2017, kl 10:12:12 som svar til #23 af Andrej1
kapper(via web)

Yes yes eller også skal jeg lade det skrevne stå.

Det er i øvrigt ganske fine odds på 13 nederlag i streg. Det kan man bestemt godt leve af.

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.03.03.2017, kl 10:25:58 som svar til #24 af dr. phil collins
hlund(via web)

Sorry :-)

Men det ændrer ikke på at vi har masser af højde på holdet...

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.03.03.2017, kl 14:41:46 som svar til #26 af kapper
HPH(via web)

Det er faktisk rigtigt - og man ville jo virkelig understrege sit antijinx ved at spille på det...

HPH

+1 Besvar
Profilbillede
Sendt ind d.03.03.2017, kl 15:16:21 som svar til #28 af HPH
Kapper(via mobil)

Søndag vil måske give os et svar.

+1 Besvar
Besvar tråden

BLOK4.dk

Profilbillede
Du er ikke logget ind

Formatteringstips

Der understøttes følgende simple formatteringsmuligheder.

• **Fed skrift**
  • __Understregning__
  • //Kursiv//
  • --Slettet--

Senest på debatten

i dag, kl 14:52:08: Iver har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i dag, kl 08:56:19: Iver har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i dag, kl 08:05:51: Aijo har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i dag, kl 02:37:26: hellinnorth har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 19:31:50: Aarup har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 18:43:46: Freddi har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 11:11:36: Emil RD har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 10:40:12: Castor har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 09:47:23: Farisæren har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 09:45:24: Puma har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 09:37:45: Iver har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i går, kl 08:46:59: henrikTS har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i forgårs, kl 23:12:34: Iver har kommenteret i tråden Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i forgårs, kl 22:41:14: Iver har oprettet en ny tråd Kamptråd: Brøndby IF-SIF 4-1 (0-1)

i forgårs, kl 21:55:36: bobas har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

i forgårs, kl 21:50:45: bobas har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

i forgårs, kl 07:57:56: Kapper har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.13.10.2017, kl 14:53:16: Iver har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.13.10.2017, kl 13:51:42: ROM har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.13.10.2017, kl 13:47:07: ROM har kommenteret i tråden blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.12.10.2017, kl 16:58:36: Kapper har oprettet en ny tråd blok4.dk update (en brugers bemærkninger)

d.12.10.2017, kl 12:13:40: Administrator har kommenteret i tråden blok4.dk update

d.04.10.2017, kl 22:21:19: Jakobb har kommenteret i tråden Optimal startformation

d.04.10.2017, kl 13:42:08: CVST har kommenteret i tråden Optimal startformation

d.04.10.2017, kl 13:40:38: CVST har kommenteret i tråden Optimal startformation

d.04.10.2017, kl 11:24:57: Puma har kommenteret i tråden Optimal startformation

d.04.10.2017, kl 09:36:46: Aijo har oprettet en ny tråd Optimal startformation

d.02.10.2017, kl 19:47:16: CVST har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 15:44:42: Jakobb har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 15:22:00: Aijo har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 15:18:52: Aijo har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 15:14:54: Farisæren har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 14:48:32: Torben/Casual har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 12:06:38: Iver har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 11:06:43: Torben/Casual har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 10:41:54: Farisæren har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 09:07:30: Iver har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 09:06:44: Puma har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.02.10.2017, kl 08:57:47: Farisæren har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.01.10.2017, kl 22:27:21: Iver har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.01.10.2017, kl 07:39:59: Iver har kommenteret i tråden Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.30.09.2017, kl 09:54:26: Puma har oprettet en ny tråd Optakt: Brøndby-Sønderjylland

d.26.09.2017, kl 10:19:42: Iver har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.25.09.2017, kl 14:08:20: kewell har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.25.09.2017, kl 08:19:21: bobas har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.24.09.2017, kl 22:11:12: Farisæren har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.24.09.2017, kl 17:13:10: Iver har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.24.09.2017, kl 16:09:26: the_wrong_ghost har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.23.09.2017, kl 21:20:39: Capper har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

d.23.09.2017, kl 09:41:34: Hans har kommenteret i tråden Optakt Hobro - Brøndby IF

Miniskakt

23:30 Mandriel/Oliver

[formatformat.dk]

Et ganske spændende longread i tre dele.

22:43 Jakobb

Inden kampen overvejede jeg odds ca 20 på Maribor.. "Et longshot, men for højt sat"...

22:41 Black Francis

En såkaldt "ekspert" havde udtalt, st han troede på få mål i Maribo - Liverpool, for hjemmeholdet var stærke defensivt. Hmm...

22:40 Black Francis

Wow... Liverpool vandt 7-0....

22:38 Jakobb

Næsten 4 mål i snit.. Fremragende aften.